Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru. Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na e‑mailu hotelwaldheim@email.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den. V nabídce máte pobyty pouze pro dvě osoby na jaro
2023 s polopenzí od 2 tis. Kč. Máte také něco pro jedince v tomto duchu
? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka je koncipovaná
pro dvě osoby. Pokud si přejete pobyt pro jednu osobu, doporučuji si
vyfiltrovat nabídky dle počtu lůžek na pokoji. Filtr najdete po levé
straně u nabídek. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Iva Václavíková
Dobrý den,máte prosím k dispozici dětský koutek či herničku? Jak
daleko je nejbližší lyžařský areál? Děkuji za odpověď.
Horský hotel U Supa
Dobrý den, malý dětský koutek zde máme, od vleku je to cca. 800 metrů.
Recepce
Ilona
Dobry den jsou prosim povoleni psi .dekuji
Horský hotel U Supa
Dobrý den, ano, poplatek je 200,– / noc. Recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak prosím k plánované rezervaci termínu připojím děti (4 a 1 rok)? V nabídce jsou jen dva dospělí. Děkuji
Dobrý den, zašlete nám e-mail. info@hotelusupa.com, děkuji!