Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Za klidem i výlety do Českého ráje: jídlo, all inclusive nápoje i relaxace ve wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění.
- Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 493 525 011 či +420 737 544 445 nebo e‑mailem na parkhotel@skalnimesto.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Se stravou, all inclusive nápoji a bez procedur:
- Děti do 2,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Děti od 3 do 7,9 let na přistýlce, se stravou a neomezeným nealko 600 Kč/noc
- Děti od 8 do 17,99 let na přistýlce, se stravou a neomezeným nealko 800 Kč/noc
- Dospělé osoby nad 18 let: 1000 Kč / noc / vč. neomezené konzumace alko i nealko nápojů dle balíčku
- Zapůjčení dětské postýlky vč. ložního prádla: 150 Kč/noc
- Na pokoj je možné umístit pouze 1 přistýlku
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc (hlaste při rezervaci)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
je prosím třeba objednávat den a čas procedur – masážní křeslo,
rašelinové zábaly a privátní vířivka které jsou v ceně pobytu ( od
19.3 do 21.3.) předem nebo stačí až na místě při příjezdu?
Děkuji za informaci.
Dobrý den,
procedury doporučujeme rezervovat několik dní před příjezdem na tel.č.
737 544 445
S přáním hezkého dne
Bára Červová
Nikde jsem nenašel, domácí zvíře možné (pejsek). Přitom mě vyšlo ve vyhledavači.
Dobrý den, pane Hluchník, děkujeme za Váš dotaz. Ano, pejsek možný je za příplatek 250,–-/noc Děkujeme Tereza Ben Othman Hájková, recepce
Dobry den, mohu platit sodexo fokus pas? Mam rezervaci od 17.3.-19.3.Mame pejska anglickeho kokrspanela.
Dobrý den, sodexo pasy bohužel nepřijímáme. Pejska rádi přivítáme také :) Poplatek za pejska je 250 Kč/ noc. S přáním hezkého dne Bára Červová – recepční
Dobrý den, máte-li masážní stoly speciálně při těhotné? Děkuji
Dobrý den, bohužel tyto masážní stoly k dispozici nemáme. S přáním hezkého dne Bára Červová, recepce
Dobrý den,máme s přítelem zájem o ubytování na 2 noci u vás,nabídka all inclusive + procedury ..jsou v ceně tedy nápoje i welness pri pobytu na 2 noci? Děkuji za odpověď
Vážená paní Hantschelová, při zakoupení voucherů na 2 noci, Vám vše zůstává stejné, jako při pobytu na jednu noc. Tedy včetně nápojů a wellness. S přáním hezkého dne Tereza Ben Othman Hájková Recepce
Dobrý den, platnost poukazu vidím do 30.4., ale není možné využít 1.4.-30.4. Co si pod tím mám představit? Děkuji
Vážený pane Františku,
jedná se nejspíše o chybu, která vznikla při prodlužování akce. Velmi
se omlouváme za matoucí údaje.
Pobyt můžete čerpat v dubnu, pouze není platný v období velikonočních
svátků 6.-10.4.2023.
S přáním hezkého dne
Bára Červová, recepce
Děkuji,jste moc milá. Kde lze při objednání požádat o další služby jak rašelinové zábaly a soukromá vířivka.
Vážený pane Vopat,
děkujeme za milou zprávu. Procedury si lze doobjednat telefonicky na naším
telefonním čísle 737 544 445
S přáním hezkého dne
Tereza Ben Othman Hájková, recepce
Děkuji. Myslel jsem v jakém termínu před nástupem zaplatit přes FKSP. Začátkem roku to trvá než zaměstnavatel uvolní peníze.
Vážený pane Vopat,
děkujeme za Vaši zprávu. Datum splatnosti umožňujeme nejdéle měsíc před
příjezdem.
S přáním hezkého dne
Tereza Ben Othman Hájková, recepce
Dobrý den. Lze zakoupit formou FKSP v roce 2023 a jak dlouho před nástupem. Děkuji
Vážený pane Vopat,
děkujeme za Váš dotaz. Lze hradit formou FKSP. Doporučujeme klientům co
nejdříve, aby právě jejich termín byl k dispozici a nebyl již
obsazen.
S přáním hezkého dne
Tereza Ben Othman Hájková, recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme u vás zajištěny pobyt a chtěly jsme se zeptat na příjezd jestli je to pouze do dvou hodin nebo je tam nějaký rozmezí k ubytování.Dekuni
Vážená paní Stránská,
příjezdy jsou možné od 14,00 hod. Hostům doporučujeme přijet do 17,30 hod. kvůli výběru večeří.
S přáním hezkého dne, Bára Červová, recepční