Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Aktivní dovolená v Krkonoších: pobyt v rodinném penzionu v Janských lázních i se snídaní či polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu +420 774 602 020 nebo e‑mailem na recepce@penzionadelka.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- 1 dítě do 1,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 150 Kč/noc (dvě parkovací plochy pro 20 automobilů)
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den šla by sauna vyměnit za výřivku?pokud ne kolik je cena vířivky pro dva? děkuji
nelze vymenit bohuzel, cena 350 hod
Dobrý deň, je možné sa u Vás ubytovať aj s väčším psom? (konkr. nemecký ovčiak čistotný, zvyknutý byť vnútri)
ano s priplatkom za psa ano
Dobrý den. Rádi bychom k Vám vyrazili v termínu 28.7. –30.7. 5 dospělých a 5 dětí ve věku 4,7,8 a 9 let. Měli bychom zájem o polopenzi. Chci se zeptat, zda máte volno? Děkuji a přeji hezký den
prosim kontaktujte recepci, dekuji
Dobrý večer, rády bychom k vám přijely na víkend. Jsme 3 dospělí – je v ceně pro nás všechny zmíněná sauna? Všude je uvedeno, že je to pouze pro dvě osoby, ale ubytování i snídaně pro všechny. Děkuji
ano tyka se to vsech
Dobrý den, prosím jak postupovat když máme 3 děti věk 12,15 a 4 roky ? Musí mít 2 pokoje, nebo může být malý s námi v posteli? Děkuji Synková
Dobry den zavolejte nam. dekuji
dobrý den,měla bych zájem o termín 7.8–11.8,2 dospělý a tří děti 10.7,4 roky,ale pro všechny polopenzi,když dělám rezervaci,jdou mi označit pouze 2 děti,děkuji Tučková
prosim napiste nam mail nebo nam zavolejte dekuji Kubesa
Dobrý den, radi bychom navštívili Váš penzion v termínu od 26.8. do 30.8. s polopenzí. Obsazenost by byla jedna dospělá osoba a 4 děti ve věku 10,10,12 a 3 roky. Ta nejmladší by mohla být v dětské postýlce pokud by nebyla jiná možnost. Mohu Vas poprosit o zprávu, zda bychom Vas mohli v této sestavě navštívit a jak máme postupovat při rezervaci? Moc děkuji a těšíme se :)
Krásný den, Moniko, děkuji vám za dotaz. Je mi velmi líto, ale v této sestavě není možné se ubytovat, čtvrté dítě lze přidat pouze do věku 1,9 let. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
máte na termín 7–9.4. pokoj s manželskou postelí?
Ve vybraných termínech tato možnost není nabízená.
Děkuji
Omlouvam se nemam moznsot zjistit zkuste si zavolat na recepci, dekuji
Dobrý den,
je ve vašem penzionu možnost bezlepkové stravy? Děkuji.
ano i ne, zavolejte si dekuji
Dobrý den, kdybych přijela s 10letou vnučkou, budu za ni platit stejnou
cenu jako za dosp. osobu?
Děkuji za odpověď! I.Himlová
Jak je dana cena v balicku, prosim, ano
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den my kvám jedem 8.8 v kolik hodin se mužem ubytovat a dostaneme i veceři jsme objednaný s polopenzí děkuji
od 15.30 a dostanete i večeři