Dovolená na Baltu: moderní domky ve skandinávském stylu až pro 6 osob, okolo lesy, blízko k jezeru i moři
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 783 224 829 nebo e‑mailem na kontakt@vacanzapark.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Domek má kapacitu 6 osob, která zahrnuje i děti.
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc (pouze mimo sezónu od března do listopadu)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den prosím jsou v domě dvě oddělené ložnice prosím
Dobré ráno,
Dům má dvě samostatné ložnice a toaletu v prvním patře. V přízemí se nachází obývací pokoj s kuchyňským koutem a koupelnou. Vstup na dřevěnou terasu se zahradním nábytkem a lehátky. U každé chatky je gril.
Dzień dobry ,
domek posiada na pietrze dwie oddzielne sypialnie oraz toaletę . Na dole salon
z aneksem kuchennym oraz łazienka . Wyjście na drewniany taras na którym
znajdują się meble ogrodowe oraz leżaki . Przy każdym domku jest grill .
Dobrý den, je možné vzít v říjnu sebou dvě čivavky? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Jirka
Dobrý den, Jiří. Děkuji za Váš dotaz. Za domácí zvíře je poplatek 50 PLN/noc/zvíře, který se platí na místě. V případě více než jednoho psa, je potřeba kontaktovat hotel, zda bude s takovým počtem na jednom pokoji souhlasit. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
kde při příjezdu najdeme recepci, je to v areálu? Komu se hlásit? Jsou
k dispozici ručníky a osušky?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano, samozřejmě existují hotelové ručníky. Na pláže musíte mít vlastní.
Budeme tam v den příjezdu. Příjezd začíná v 15:00
Zavolejte 20 minut před příjezdem :)
Zdravím
Emilia
783224829
Witaj ,
tak oczywiście są ręczniki hotelowe . Na plaże musisz mieć swoje.
Będziemy na miejscu w dniu zameldowania . Doba zaczyna się od 15:00
Zadzwoń 20 minut przed dojazdem na miejsce :)
Pozdrawiam
Emilia
783224829
Dobrý den,
je prosím někde v blízkosti bazén či aquapark, který by se mohl
navštívit v případě nepříznivého počasí?
Dobrý den, Evo. Děkuji Vám za dotaz. Ve městě Łeba můžete navštívit například Discovery park Łeba pro děti, nebo Łeba Aquapark. :) V případě nepříznivého počasí, je možné, navštívit jeden z mnoha hotelových resortů v blízkosti, který nabízí možnost koupání a spa. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den můžou se u vás během pobytu uschovat 3 kola nebo koloběžky?děkuji za odpověd
Dobrý den, Romane. Kola nebo koloběžky je možné si na ubytování uschovat. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, chápu prosím správně, že v květnu s malým pejskem dorazit můžeme? Děkuji.
Krásný den, Honzo, děkuji vám za dotaz. Ano, v mimosezoně je možné dorazit s pejskem :-) Mějte moc hezký den.
Dobrý den, je v okolí nějakém blízkém okolí obchod? A je
eventuálně možné si doobjednat snídaně? A je možné požádat
o dětskou postýlku zdarma?
Děkuji
Dobrý den, Martino. Děkujeme za Váš dotaz. Součástí pobytu není strava a nelze ji přikoupit. Obchod s potravinami je k dispozici cca do 5 minut chůze. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda když je check-in od 15 hod, jestli
tam musíme být v nějakém časovém rozmezí, např. mezi 15–16 hod? Nebo
se nic neděje, když dorazíme kolem 18 hod?
Děkuji za odpověď.
Dobré ráno!
Není nutné, aby byl v určitém rozmezí . Je důležité, aby se nic nedělo
před 15:00 . Můžete také zavolat a můžeme se domluvit. :)
Dzień dobry ! Nie trzeba być w konkretnym przedziale . Ważne aby nie prędzej nic przed 15:00 . Można tez zadzwonić i możemy umówić się . :)
Paní Kristýno chápu dobře,že v prosinci ubytování se psy není možné? Lucie
Dobrý den, Lucie. Děkuji Vám za dotaz. Ano, pobyt s pejsky je možný pouze od března do listopadu. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,je možné ubytování se psy?
Krásný den, Lucie, děkuji vám za dotaz. Ubytování se psy je možné za příplatek 50 PLN za noc a pouze mimo sezónu od března do listopadu. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
bude v termínu Vánoc v ubytování Vánoční stromek a
výzdoba? Děkuji
Dobrý den, Lenko. Kontaktoval jsem hotel a dle informací mně sdělených na recepci hotelu, výzdobu alespoň decentní, pořádají každý rok. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jestli je možné vzít sebou kola. Zda máte nějaké dobře zabebezpečené uložení pro kola. Děkuji Dudová
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Kola si s sebou vzít můžete. Je možné uschovat je na terase své chaty, nebo si je přivézt do hlavní budovy a tam je zaháknout za zábradlí. S přáním krásného dne, Johanka