Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.
4* pobyt ve Františkových Lázních: nádherný hotel, procedury, wellness a jídlo
Hodnocení podniku Spa & Kur Hotel Harvey
Wellnes
Chaos při podávání večeře.
Děkujeme moc za hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Pěkné zařízení pokoje.
Přístup personálu v jídelně při večeřích – dlouhá doba čekání (i 20 minut), nápoje nabídli až při odchodu po jídle, před jídlem „pití teď není na programu“ – vyjádření číšníka.
Na tak velkou jídelnu a počet hostů málo personálu.
Bazén – jedno odpoledně nepřístupný, údajně špatně nadávkovaný chlór, upozornění až na místě, když jsme byli v plavkách.
Děkujeme moc za hodnocení. Velice si toho vážíme. Za technické problémy bazénu se omlouváme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Pokoj krásný, hotel hezky udělaný a v centru lázeňského města…
Jídlo opravdu nic moc – taková závodní jídelna. Welness velmi malé a není si ani pořádně kam lehnout / sednout…
Děkujeme moc za hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Byla jsem spokojená, ráda se vrátím.
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Má 80ti letá maminka dostala dárek k narozeninám. Velice se ji líbilo.
Bohužel bylo chladno na pokoji. Pres urgenci se nepodařilo polepšit. Mozna technicky problém možná planovany system vytápění. 80ti lety člověk vsak potřebuje teplo po cely den.
Dobrý den,
Děkujeme za hezké hodnocení. Jsme moc rádi, že se mamince pobyt líbil. Hotel má automatické vytápění, které se zapne v momentě, kdy teplota v pokoji klesne pod určitou úroveň. V našem případě je teplota v pokojích nastavena na 23,5 stupně. V každém pokoji jsou klasické termostatické hlavice, které musí být zapnuty, aby vše fungovalo. Tak snad na vysvětlenou. S přátelským pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu
Umístění hotelu. Většina lázeňských procedur a přístup personálu wellnes centra (s drobnou výjimkou). 90% personálu hotelu byli vlídní lidé, ale bohužel celkový obrázek zkazila zejména jedna z recepčních. celkově se nám líbilo, ale ta čtvrtá hvězdička je trochu s odřenýma ušima :)
Velmi odměřená recepční, která nás přijímala – ačkoli přes voucher bylo slíbeno parkování, tvrdila, že to nedělají (vysmívala se Slevomatu, co slibuje). Dali nám velmi malý pokoj, který opět dost nevhodně komentovala (nám by malý pokoj nevadil, spíš zarážející byla komunikace paní recepční). Nedostali jsme poukazku na welcome drink ani slibované oplatky. teprve když jsme o toto požádali jinou recepční, ta byla velmi milá a vše napravila.
Děkujeme moc za hezké hodnocení. Velice si toho vážíme. Trochu mě mrzí, že nevím, která paní recepční se takto chovala. Proto nemohu moc dělat. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Krásné prostředí, nádherný pokoj. skvělá komunikace a proces checkin. Personál v Balneu, wellness, recepci i restauraci velmi příjemný, osobní, usměvavý. Zakoupené procedury byly také skvělé (jen tedy paní masérka mluvila pouze rusky/ukajinsky a hrálo jí tam ve stejné řeči hlasitě rádio). V sobotu odpoledne jsme byli v bazénu prakticky sami. Lidi více využívají saunu a přilehlou odpočinkovou místnost. Možnost zapůjčení ručníku, župany na pokoji. Pouze látkové bačkory nejsou k dispozici ale dají se zakoupit na recepci. Neměli jsme ani problém najít místo na parkování. V hotelu možnost ochutnat léčivý pramen. Celkový dojem z pobytu je velice příjemný, moc jsme si to užili a rádi se vrátíme znovu.
Pobyt nám to nezkazilo, ale jídlo bylo poněkud slabší (zapečené těstoviny, kuře s bramborem…), ale chutné. Pouze když člověk přijde na snídani nebo večeři později, je jídlo už poněkud vyžrané. Při snídani jsme například viděli, že lidé před námi měli nějaké lívance a croissanty, které my už v nabídce neměli. Nebo při večeři slaný štrůdl. Bazén by mohl být trochu teplejší a toalety dole u restaurace častěji uklízené. To jsou ale jen detaily.
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Děkujeme i za připomínky. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Hotel na klidném místě kousek od centra, výborné snídaně a pěkný wellnes s příjemnou obsluhou na recepci :-), v okolí nespočet míst, která stojí za to navštívit (jezero Amerika s mini zoo, SOOS, hrad Vildštejn, Cheb a další…) .
Trochu zklamání s večeřemi. Vzhledem k tomu, že sauny se musí objednat na čas a někdy jste tam v době večeře, která končí již v 19,30 hod, jídlo v bufetu chybí a není zrovna už pak průběžně doplňováno a porce z menu, kde je výběr ze tří jídel, není opravdu nic velkého ani pro ženy, natož pro pány. Možná je rozdíl v porcích a pestrosti teplého jídla pokud jste jako host s plnohodnotně zaplaceným pobytem oproti pobytu ze Slevomatu. Jinak spokojenost se vším!
Děkujeme moc za hodnocení. Velice si toho vážíme. Děkuji i za podnět kolem velikosti porcí... Určitě to není tak, že by hosté přes Slevomat.cz měli porce jiné, než ostatní. Kouknu na to... Petr Červený, manažer hotelu
Tak samy o sobě jsou Františkovy Lázně překrásné, nemluvě vůbec o tom, že podzim je sám o sobě krásný. Je to však na více než čtyři dny, ani jsme nestihli všechno
Neměli jsme nic, co bychom vyloženě zkritizovali
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Příjemné procedury v ceně.
Paní servírka nás nutila sesednout si ke stolu s jinými lidmi. Sedět 2× denně s někým s kým nechci snídat ani večeřet, jen aby nás měla obsluha pohromadě…? Nejela jsem na tábor.
Z vířivky a ze sauny nás vyháněli jak malé děti, dávno před zavíračkou.
Děkujeme za hodnocení. Moc si toho vážíme. Bohužel, takto to v lázeňských domech při stravování funguje. Není to z důvodu, aby vás měla obsluha pohromadě, ale proto, že každý náš host má své místo pevně určeno. Ohledně bazénu situaci ověřím, to by se stávat samozřejmě nemělo. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Byli jsme spokojeni naprosto se vším. Dokonalé balneo služby, skvělí wellness a perfektní kuchyně.
Na místě nic, jenom nechápu jak mohl někdo psát do hodnocení, že strava byla špatná. Nic takového jsme nepoznali, spíše naopak!!!
Moc děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme a jsme rádi, že se vám pobyt v našem hotelu líbil. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Vše bylo na jedničku hvězdičkou. Ok
Vše ok.
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Naprostá spokojenost.
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Pěkný čistý hotel , personál milý , dobré jídlo
Wellness jsme si moc užili
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Prostředí, možnost vycházek, ochota barmanky v baru.
Podbízení se německé klientele, horší obsluha v jídelně
Děkujeme za hodnocení. Jsem si jistý, že podbízení se v našem hotelu neděje. Ke všem hostům máme stejný přístup. Mrzí mě, že jste nabyl takového dojmu. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Personal velice pratelsky, vstricny. Snidane skvele, masaze a wellness take. Pokud si chcete nejakou proceduru prikoupit, lepsi rezervovat opravdu s predstihem, maji plno.
Snidane skvele, cerstve pecivo, ale maly vyber na veceri, preferuji spise svedske stoly, nez vyber ze 3 jidel. Pokud jedete sami, s nejvetsi pravdepodobnosti vas posadi ke stolu k nekomu, coz se mi opravdu nelibilo, kdyz sedite u rodiny s detma, ale po domluve na recepci jsem nakonec svuj stul dostala, ale prijde mi to nelogicke.
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Bohužel s ohledem ke kapacitě restaurace jsme nuceni hosty usazovat společně. Proto také má každý host přidělené místo na celou dobu pobytu. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Vše bylo k naprosté spokojenosti.
😊👍
Volnočasové aktivity nemohu hodnotit, nevyužila jsem.
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
masážní křeslo
možnost sauny prakticky bez objednání (byl o ni malý zájem)
úklid pokoje
výborné pivo
1) na ovládání strojů v tělocvičně nebyl návod a ani recepci nic nevěděli
2) nemohl jsem si přikoupit masáže
3) v odpočívárně po sauně nebyly háčky u každého lehátka
4) v televizi se často rozcházel zvuk s obrazem
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Připomínky předám vedoucím jednotlivých oddělení. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Františkovy Lázně jsou nádherné, pěkná kolonáda i procházka na Salingburg, hotel byl krásný v příjemné lokalitě u rybníčku, také pokoje moc pěkné, čisté a prostorné, wellness bylo příjemné, v bazénu byla fajn i vířivka, bufet byl dostačující, snídaně pestré, velmi jsme si vážili laskavosti a vstřícnosti personálu – Simonky z restaurace a Tomáše z wellness! Rádi se znovu vrátíme! :-)
Nejméně příjemný a ochotný byl asi personál na recepci, co nás nejvíce zarazilo a to asi všechny hotelové hosty – když přijedete sám nebo ve dvou, dají vás ke stolu k někomu dalšímu! Jídlo příliš nenadchne – řízek s bramborem, kuře s rýží… Ačkoli si můžete vybrat mezi 3 jídly, moc se nebylo pro co rozhodovat (studenou obloženou mísu asi moc lidí nevyhledává). Saunu si musíte vždy rezervovat předem, takže nemáte jistotu, že se tam dostanete, takže zas tak neomezené wellness to není (vztahuje se to jen na klasickou saunu, což jsme nevěděli a do parní jsme klidně mohli chodit neomezeně…) Bazén je menší, moc si nezaplavete a musíte počítat s dalšími lidmi.
Děkujeme za oboustranné hodnocení. Moc si toho vážíme. Určitě předám obě pochvaly na restauraci a wellness. Ohledně těch negativ je to tak, každý host (který je u nás na více nocí) má přiděléno místo, které je pro něj určeno po celou dobu pobytu. Je to v lázeňských hotelech běžná praxe. Vzhledem ke kapacitě hotelu je nutné místa využít naplno. Proto se může stát, že host je opravdu s jinými hosty u stolu. Ohledně výběru jídel je to tak... výběr je ze dvou jídel teplé kuchyně + možnost dát si studenou mísu. Opět z důvodu velikosti hotelu je sauna na rezervaci. Nikdo nechce být v malé sauně s dalšími 30-ti lidmi. Bylo to nutné. Relaxační bazén a parní sauna jsou volně přístupné bez nutnosti rezervace. Celkově jsem koukal, že se vám pobyt líbil, za to jsem rád. Petr Červený, manažer hotelu.
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Personál
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu