Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Dovolená v polských Jizerkách pro páry i rodiny: wellness pobyt
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 757 811 900 nebo e‑mailem na recepcja@hotelbuczynski.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči bez výhod: zdarma
- Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Pokoj Standard nenabízí možnost přistýlky.
- Domácí mazlíčci: 60 PLN/noc (po předchozí domluvě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 25 PLN/den
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace je vyhrazena pouze na termíny ve stejné nebo nižší cenové kategorii.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Prosíme, postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, dostala jsem voucher jako dárek a chtěla bych si online provést rezervaci termínu. Mohli byste mi poradit jak na to? Měla bych zájem o 21. 7. až 23. 7. 2023.
Krásný den, Heleno, děkuji vám za dotaz. Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 757 811 900 nebo e‑mailem na recepcja@hotelbuczynski.pl. V případě potřeby pomoci kontaktujte prosím naše kolegy ze zákaznické péče zde: https://www.slevomat.cz/kontakt. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, je možno si vzít pejska střední rasy bigl?
Krásný den, Táňo, děkuji vám za dotaz. Pobyt s pejskem je možný za příplatek 60 PLN/noc (po předchozí domluvě s recepcí). Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, měli bychom zájem o 4 x dvoulůžkový pokoj v termínu 18.8. – 20.8. 2023. Nejde mi to však objednat. Hotel je již v tomto termínu obsazený nebo jeden člověk nemůže objednat tolik pokojů?
Krásný den, Jano, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pokud nelze vybrat požadovaný počet voucherů, hotel již nemá v tomto termínu dostatek volných pokojů. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
je možné woucher nakoupit přes FKSP? A jakým způsobem pak postupovat?
Děkuji
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Kristýna
Dobrý den, ráda bych si zamluvila bezbariérové ubytování pro 2 osoby
na dvě noci. Manžel je na vozíku. Jak si mohu přes vás pokoj objednat,
termín bych ještě upřesnila?
Děkuji Michaela
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. Před koupí Vám doporučím, informovat se u hotelu, zda bezbariérový pokoj ve Vámi poptávaném termínu mají dostupný. Následně lze provést objednávku a do poznámky je nezbytné vepsat tento požadavek. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,v současné době čekám na vydání nové občanky. Chci se zeptat,zda to bude u ubytování problém? Nebo bude stačit doklad jen jednoho z rodiny?
Dobrý den, Lucie. Děkuji za Váš dotaz. Každý kdo vycestuje mimo území ČR potřebuje mít platný pas nebo občanský průkaz. Pokud by cestující bez dokladu zastavila policie, dostane se do potíží. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den syn má bezlepkovou dietu je možné zohlednit při stravování? Měli by jsme zájem o letní pobyt. Děkuji Schellongova
Hezký den, Zuzano, děkuji Vám za dotaz. Speciální dietní menu je možné na vyžádání, proto Vám doporučím kontaktovat přímo poskytovatele služby (recepcja@hotelbuczynski.com, +48 75 781 19 00) a o této skutečnosti ho předem informovat. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, jaký je rozdíl mezi Dárková varianta a Dlouhý pobyt.Cena se liší, ale nabídka pobytu stejná.Děkuji Martina
Krásný den, Martino, děkuji vám za dotaz. V dárkové variantě si můžete navíc užít masáž na vodní posteli Medy Jet (30 minut), uvítací láhev vína na pokoji a welcome drink pro každého :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
je v hotelu možnost zapůjčení cestovní postýlky na pokoj pro dítě do
3 let? Děkuji za info.
Dobrý den, Radko, děkuji moc za dotaz. Pokoj Standard nenabízí možnost přistýlky. Dítě je ale do 3,9 let na lůžku s rodiči bez výhod zdarma. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den,
chtěli bychom sebou vzít malého vnoučka, budou mu tři roky, ale rádí
bychom pro něj přistýlku a také stravu, budeme si brát polopenzi. Jak je
toto vyřešeno, píšete bez nároku na lůžko a stravu a že je tedy zdarma?
Ale my mu chceme zaplatit normální stravu co si budeme brát pro
sebe. Děkuji
Dobrý den, Radko. Mám informaci přímo od hotelu, že děti do tří let mají pobyt zdarma včetně stravy. Přeji Vám krásný den. :) Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,je možné vzít sebou pejska?na booking tato možnost není povolena a zde ano.Tak aby jsem mela jistotu že nás ubytujte.dekuji
Krásný den, Petro, děkuji vám za dotaz. Pejska možné s sebou vzít po předchozí domluvě s recepcí :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda mají v hotelu půjčovnu kol.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Terezo. Děkuji Vám za dotaz. V hotelu je kolárna, avšak, jak lyže, tak kola si lze půjčit v okolí hotelu do 3 km. Recepce hotelu Vám poradí tu nejlepší provozovnu! :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den.
Dá se v hotelu domluvit česky.
Dobrý den, Jaroslave. Hotelový personál hovoří česky, polsky, německy, anglicky. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych znát cenu pobytu s dlouhou platností v pokoji se 3 lůžky. DĚKUJI Šváchová
Krásný den, Ivano, děkuji vám za dotaz. Abych vám mohla co nejlépe odpovědět, potřebovala bych znát délku pobytu, za kterou si přejete znát cenu :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den. Jezdí od hotelu nějaké skibusy? Děkuji za odpověď
Skibus bude k dispozici od 16.01–26.02.2023

Skibus będzie dostępny w terminach 16.01–26.02.2023
Dobrý den, chtěla bych pobyt v tomto hotelu koupit k Vánocům jako dárek, ale je to pro dceru se zetěm, kteří mají Irského setra a ten jezdí všude s nimi. Nebyl by to v tomto hotelu problém? Je poslušný, ale poměrně velký. Děkuji za odpověď. Olga
Dobrý den, Olgo. Děkujeme za Váš dotaz. Ubytování s domácím
zvířetem je možné za příplatek 60 PLN/noc. Nicméně, je nutné se
předem domluvit s recepcí.
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Dobrý den,
mají všechny pokoje standart balkony?
Dobrý den, Jano,
děkuji Vám za dotaz. Ano, pokoje Standard mají balkon. Hezký den, Ondra :)