Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt v penzionu v Peci pod Sněžkou pro pár i rodinu: polopenze a výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Důležité: V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu 774 295 342 nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. ČÍSLO nebo e‑mailem na vysoka.straz@gmail.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- 1. varianta:
- Dítě do 2,9 let na vlastním lůžku včetně a se snídaní: 220 Kč/noc
- Dítě do 2,9 let na vlastním lůžku včetně a s polopenzí: 300 Kč/noc
- Dítě od 3 do 11,9 let na vlastním lůžku a s polopenzí: sleva 30 % z ceny za dospělého dle aktuálního ceníku
- Dítě nad 12 let a další dospělý na vlastním lůžku a s polopenzí: dle aktuálního ceníku
- 2. varianta:
- Cena zahrnuje i dvě děti do 11,9 let
- Důležité: V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Domácí mazlíčci: 350 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtěla bych koupit pobyt jako dárek pro syna s rodinou, jsou ale tři dva
dospělí a jedno dítě ve věku 3roky. Jak to mám zadat do
objednávky? děkuji
Krásný den, Hano, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale dítě do objednávky není možné zadat a doplácí se přímo hotelu. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, je možné zakoupit pro 2 dospělé a 2 děti 15 let? Abychom měli 4 lůžkový pokoj. děkuji
Krásný den, Lenko, děkuji vám za dotaz. Na pokoj s rodiči je možné ubytovat pouze dvě děti do věku 11,9 let. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, proč je cena za psa 350/noc?
díky
Dobrý den, je to za zvýšené náklady na úklid – odstranění alergenů . Jelikož náš penzion navštěvují i alergičtí hosté . Také se často stává , že hosté své domácí mazlíčky utírají do bílých ručníků, které se pak musí vyhodit, jelikož nejdou vyprat . Nebo domácí mazlíčci ničí vybavení pokojů . S pozdravem penzion Vysoká Stráž
Dobrý den , může být pejsek na pokoji s náma? Děkuji
Dobrý den, pes je za poplatek 350kč/noc , na pokoji být může . Nesmí se brát do jídelny na snídaně a večeře . S pozdravem penzion Vysoká Stráž
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, když by nás bylo 5, jestli bude jeden pokoj
s přistýlkou a kolik bych na místě doplatila za 3. dospělou osobu na
pokoji. Děkuji. Jitka S.
Dobrý den Jitko, děkuji za Váš dotaz. Pokud chcete vědět víc ohledně pokojů a doplácení za další osobu tak se obraťte prosím přímo na penzion na telefonním čísle: +420 774 295 342. Jistě Vám se vším velmi rádi pomůžou. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobrý den, chci se zeptat na dětskou postýlku. Zahrnuje denní praní lůžkovin, nebo zač se platí 150 korun denně?
Dobrý den, je to 150kč za pobyt. a zahrnuje půjčení postýlky a
lůžkovin.
S pozdravem penzion Vysoká Stráž
Dobrý den, chtěla bych si u Vás koupit 2 vouchery na 2 noci pro
3 dospělé. Našla jsem jenom 2 dospělé a 2 děti. Mohli by jste mi
poradit jaký voucher?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, můžete zakoupit pro 2 dospělé a doplatit třetí osobu na
místě . Jen doporučím ověřit si nejprve dostupnost . Děkuji
S pozdravem penzion Vysoká Stráž
Dobrý den, mohu si s sebou vzít malého pejska?Dekuji D.
Dobrý den, ano můžete . Pes je za poplatek 350kč/noc.
S pozdravem penzion Vysoká Stráž
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda ve variantě první – pro dvě osoby – je uvedená cena 3 199 Kč za jednu nebo dvě noci?
Dobrý den , cena je za 2 noci .
S pozdravem Janíčková
Dobrý den,
zaujal mě Váš penzion, hlavně díky výborným recenzím. Chtěl bych se
optat, jsme dvě dospělé osoby a jedno dítě v době ubytování cca rok a
tři měsíce. Máme cestovní postýlku. Je tedy možné zakoupit voucher pro
dvě dospělé osoby? Za malé dítě se nepříplácí, pokud nechceme pro něj
stravu a postýlku? Nebo případně na místě se bude doplácet?
Děkuji za odpověď a přeji hezký den
Dobrý den, za dítě je příplatek 150kč/noc bez nároku na lůžko a
stravu (režijní náklady) .
S pozdravem penzion Vysoká Stráž
dobry den, chtela bych variantu vcetne letnich prazdnin, ale pro 3 dospele a jedno dite (3 roky) – mohu zvolit 2 dospele a 2 deti? a popripade priplatit rozdil na miste?
Dobrý den, v podstatě ano :-) :
S pozdravem penzion Vysoká Stráž
Dobrý den,zaujal mě pobyt ve Vašem penzionu. Chci se zeptat, zda bude nějaká podobná nabídka i v době jarních prázdnin? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, zatím není v plánu .
S pozdravem penzion Vysoká Stráž
Dobrý den, chtěli bychom se ubytovat s malým pejskem. Je možné vzít psa s sebou do restaurace? Děkuji za odpověď Pavla H.
Dobrý den, pes na snídaně a večeře nesmí .
S pozdravem penzion Vysoká Stráž
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, chtěla bych koupít voucher do penzionu,ale dvě děti jedno 5let a druhému nebude ani rok.jsk bych má postupovat při koupi? děkuji s pozdravem Libuše P.
Dobrý den, Libuše. Děkujeme za Váš dotaz. Ve Vašem případě bych doporučil první variantu (voucher pro dvě osoby). Za poplatek 150 Kč/noc lze dokoupit dětskou postýlku. Je potřeba si ale tuto možnost ověřit přímo u hotelu, protože nabídka je koncipovaná pro dvě nebo čtyři osoby. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
špatně jsme si rozuměli, mám zájem zakoupit tuto nabídku – Pobyt pro 2 osoby a 2 děti do 11,9 let (vč. letních prázdnin)
2 osoby, 3 až 9 dní (2 až 8 nocí) – Platnost 24. 3. – 19. 12. 2023, ale bylo by tam jen jedno dítě, jak to mám udělat…
Mockrát děkuji
Dobrý den, Hano. Děkuji Vám za dotaz. V případě zájmu o pobyt s dítětem, je nezbytné, spojit se přímo s poskytovatelem služby na vysoka.straz@gmail.com.
Doporučím Vám zkontrolovat sekci „Děti“ v rozkliknuté variantě pobytu.
Rozdíl potom doplatíte na místě.
S přáním krásného dne, Karel