Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 949 138 382 nebo e‑mailem na info@miracleseasons.sk
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den. Reaguji na odpověď na dotaz výše, se kterou nesouhlasím nebo
jí nerozumím:-) žádný termín vybraný nemám, ale přesto vidím
v základní nabídce pouze dvě možnosti k výběru – studio nebo
mezonetový apartmán. Výběr mezi studii, který je v typech pokojů uveden,
nikde není. Předem děkuji za přesnější odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Honzo. Děkuji za Váš dotaz. Vyberte si variantu studio.
V dalším kroku si vyberete voucher bez termínu (zvolíte počet dnů) nebo
voucher na konkrétní termín (vyberte požadovaný termín) a počet osob.
Poté se Vám rozbalí možnost typů pokojů. V případě, že by se pokoj
nezobrazoval, tak jak psala kolegyně, je již obsazený. :) Přeji Vám hezký
den. Matěj, Slevomat.cz
Jan
Zdravím. Jak si prosím mohu zarezervovat studio lux s balkonem?
V nabídce je pouze možnost rezervace studio vs mezonetový apartmán.
Slevomat.cz
Krásný den, Jane, děkuji vám za dotaz. Pokud se vám tato možnost
nenabízí, není možné se ve vámi vybraném termínu v tomto typu pokoje
ubytovat :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Reaguji na odpověď na dotaz výše, se kterou nesouhlasím nebo jí nerozumím:-) žádný termín vybraný nemám, ale přesto vidím v základní nabídce pouze dvě možnosti k výběru – studio nebo mezonetový apartmán. Výběr mezi studii, který je v typech pokojů uveden, nikde není. Předem děkuji za přesnější odpověď.
Dobrý den, Honzo. Děkuji za Váš dotaz. Vyberte si variantu studio. V dalším kroku si vyberete voucher bez termínu (zvolíte počet dnů) nebo voucher na konkrétní termín (vyberte požadovaný termín) a počet osob. Poté se Vám rozbalí možnost typů pokojů. V případě, že by se pokoj nezobrazoval, tak jak psala kolegyně, je již obsazený. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz