Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zvýrazněte svou krásu: úprava, barvení a laminace obočí ve studiu v centru Prahy
Hodnocení podniku Pure up Prague
Milá paní. Spokojenost s provedením. Půjdu určitě znovu.
Nemám připomínky.
Velice milá kosmetička, skvělá komunikace i práce. Dooručuji!
Příjemné prostředí i personál. :) Nemám, co vytknout. Ráda se zase vrátím.
Dobrý den, jsem ráda, že barvení obočí proběhlo.
Konzultace o obočí a barvě 0 bodů, dotaz na nápoj uveden ve voucheru mi byla natočena kohoutkova voda s mile drzým úsměvem :-D "co bych asi tak představovala za cenu voucheru.
V minulosti jsem několikrát využila služeb salónu a byla jsem spokojena. Teď jsem, zjistila, že mezi koupeným voucher za 390,– kč a pak za 849,– kč, žádný rozdíl ve službách není, jo vlastně je v ceně.
Dobrý den,
reaguji ještě veřejně. Snažila jsem se s Vámi spojit osobně, když jsem začala větu: "došlo k nedorozumění", tak jste mě hned přerušila, že k žádnému nedorozumění nedošlo a i přes slušnou komunikaci z mé strany a snahy vyřešit problém, který u nás není typický, tak abychom mohly náš servis zlepšit nebo Vám nabídnout kompenzaci, jsem pochopila, že to nemá cenu. Rozumím, že máte svojí verzi a naprosto ji respektuji a věříme, že při více jak skvělém hodnocení našeho studia a konkrétně této služby, kde máme velkou řadu klientek, které se k nám vrací, že recenze, kterou zde popisujete, se liší od pravdy, jak u nás služby probíhají.
Rezervace - volala jste s tím, že se chcete objednat na obočí - o laminaci jste se nezmínila, chtěla jste přijít hned ten den, měly jsme plno, Martina si Vás objednala na pátek, to že máte voucher jste zmínila na konci rezervace, řekla Vám, ať si voucher donesete s sebou k úplatnění. Při vytváření rezervace jsme byly obě dvě ve studiu, sama jsem tento rozhovor slyšela. Na rezervaci jste dorazila bez omluvy se zpožděním.
Vaše návštěvy - proběhly naposledy před rokem v lednu ( byla jste u Martiny, stejné artistky jako Vás obsluhovala minulý pátek) a v únoru u Patricii. Byly tedy dvě a máme je zaznamenané v našem systému. Během roku jsme prošly intenzivním školení v oblasti obočí, proto se služby celkově zlepšily.
Nápoj - Martina Vám nabídla jako všem klientkám: čaj, kávu a vodu - řekla jste, že chcete vodu, omlouváme se, že voda byla kohoutková, zatím s tím nikdo neměl problém. Kávy máme na výběr 3 druhy a čaje máme především sypané a několik druhů.
Průběh služby - Martina se na začátku zeptala, jestli máte specifické požadavky, jak by obočí mělo vypadat, řekla jste, že černé nechcete, tak jste se domluvily do jakého odstínu budete ladit, vysvětlila Vám také, že ve vašem případě by bylo ideální, zkusit příště bio hennu, protože nemáte dostatečné množství chloupků k výdrži barvy a že Vám barva na koncích obočí nevydrží a bude třeba, si je domalovat při líčení a také, že ve vašem případě laminace nelze udělat, protože nemáte dostatečné množství chloupků. ( pokud přijde klientka s voucher na laminaci a nelze služba provést, nabídneme 2, návštěvy na barvu) Během služby jste se s Martinou i mile bavila a probíraly i jiné věci než je obočí, když Martina udělala první obočí dala Vám zrcadlo, jestli jste spokojená - odpověď byla super, i při odchodu jste nejevila známky nespokojenosti na naopak.
Martina si za odvedenou prací stojí, také je naší nejlepší artistkou a má největší klientelu a rozhodně neděláme rozdíl mezi klientkami s vouchery a bez voucher, všech klientek si vážíme stejně a je naší radostí , když klientky odchází spokojené.
Abych si ověřila Martiny verzi, koukla jsem se zpětně i na kamerový záznam a služba proběhla dle našich standardních postupů. Martina s Vámi jednala velice profesionálně a mile.
Mrzí nás a omlouváme se, že se Vám návštěva u nás nelíbila.
Hezký den,
Alice - Pure Up
Vše v pořádku.
Jsem velice spokojená se službami v tomto podniku. Profesionální přístup, milé chování......
nic nemohu vytknout
Slečna byla moc šikovná, výsledek je opravdu velice znatelný. Příjemné prostředí, káva, procedura utekla rychle, celou dobu jsme si povídaly.
Trochu horší značení salonu, musela jsem volat. Je nutné jít do dvora a dveře jsou napravo od vás. To byl ale pouze detail.