Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 0911 550 092 nebo e‑mailem na info@penzionpalatin.sk.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,máte prosím nějaké pokoje s balkonem? Nebo pokoje
v přízemí? Zajímá mne pokoj pro 2 osoby,nepodkrovni,pokud podkrovní
pokoj nemá balkon.
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleno, děkuji moc za dotaz. Situaci ověřím a dáme vám
vědět, jakmile to bude možné. Mezitím prosím o strpení. S přáním
hezkého dne, Honza
Penzión Palatín
Dobrý deň , na prízemí nemáme žiadne izby . Na prvom poschodí máme
dvojlôžkové izby avšak bez balkóna . Balkón je jedine na apartmáne (
4 osoby ) .
Pekný deň .
Valošková Květoslava
Dobrý den.
Prosím laskavě o upřesnění stravování pro dvě osoby.
Snídaně je v ceně pobytu pro 1 osobu. Druhá osoba zaplatí za snídani na
místě? Večeře je pro obě osoby
v ceně pobytu? Děkuji za odpověď.
Penzión Palatín
Dobrý deň , ak chcete ísť na pobyt dve osoby vyberiete si pobyt pre dve
osoby a samozrejme raňajky aj večera sú v tom pre dve osoby , v prípade
akýchkoľvek otázok nás kľudne kontaktujte .
Pekný deň
Jiřina Chumová
Dobrý den lze u vás prosím při ubytování parkovat
i auto??? Děkuji
Penzión Palatín
Dobrý deň , samozrejme parkovisko máme vo dvore . Prípadne , pokiaľ je
plné parkuje sa popri penzióne bezplatne .
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,máte prosím nějaké pokoje s balkonem? Nebo pokoje v přízemí? Zajímá mne pokoj pro 2 osoby,nepodkrovni,pokud podkrovní pokoj nemá balkon.
Dobrý den, Aleno, děkuji moc za dotaz. Situaci ověřím a dáme vám vědět, jakmile to bude možné. Mezitím prosím o strpení. S přáním hezkého dne, Honza
Dobrý deň , na prízemí nemáme žiadne izby . Na prvom poschodí máme dvojlôžkové izby avšak bez balkóna . Balkón je jedine na apartmáne ( 4 osoby ) .
Pekný deň .