Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si domluvte předem s recepcí.
Otevřený voucher: Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na telefonním čísle 733 184 144 (od 08:00 do 18:00 hodin).
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc (dle velikosti a pouze po předchozí domluvě)
Wi-Fi zdarma
Parkování zdarma (Parkování je v případě potřeby zajištěno před penzionem a je zdarma. Parkoviště před penzionem má omezený počet míst na parkování (pro 12 -13 aut) a rezervace míst NENÍ bohužel možná. Pokud bude naše parkoviště zcela zaplněné, pak je možnost parkovat nedaleko na veřejném parkovišti (cca 300 mentrů od nás).)
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.