Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Objevte krásy polských Krkonoš: polopenze, neomezený wellness i výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 503 008 008 nebo e‑mailem na recepcja@hoteljakuszyce.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Dítě do 3,9 let s rodiči na lůžku: zdarma (ve všech typech pokojů)
- Dítě od 4 do 13,9 let na přistýlce s polopenzí (v pokojích Standard a Superior):
- Pokoj Classic: ubytování až pro 3 osoby v ceně (dospělí i děti od 4 let)
- Pokoj Family: ubytování až pro 4 osoby v ceně (dospělí i děti od 4 let)
- Domácí mazlíčci: 50-70 PLN/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, na stránkách hotelu je uvedeno parkování zdarma. Zde je
uvedeno 20 PLN na den, z jakého důvodu?
Předem děkuji
Dobrý den, Veroniko. Děkuji Vám za dotaz. Jedná se o nastavení ceny po dohodě s poskytovatelem služby. Naše nabídka je za výhodnou cenu díky obsahu jako je například vstup do wellness zóny, masáže, polopenze aj. Parkování se hradí 20 PLN/noc. Poskytovatel služby má na svých stránkách vlastní nabídku a rozdílné ceny. I přes to, že je parkování zdarma, cena za voucher a služby v něm obsažené se liší. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den chcem sa informovat 26.10–28.10 – ak kupime voucher bez terminu a chceli by sme na ten datum prist je to mozne ? 2 osoby 1 dite 1 rok
Dobrý den, Jozefe. Děkuji Vám za dotaz. Ohledně provedení rezervace, je nezbytné, spojit se s hotelem a domluvit se individuálně. Přikládám kontakt: recepcja@hoteljakuszyce.pl, +48 503 008 008. Co se týče našeho online rezervačního kalendáře, jež je součástí nabídky, aktuálně ke dni 24.10.2022 je termín plně obsazen. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
prosím o informaci, zda-li lze u Vás objednat pobyt v termínu 27.10. –
30.10.2022 pro 4 osoby + pes
s polopenzí.
Děkuji za Vaši ochotu.
Radek Schneidr
tel 774887618
Dobrý den, Radku,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Krásný den, kdybych zítra přijela až po 20:30 je ještě možné dostat večeři (v rámci polopenze)?
Vřelé přivítání,
Večeře je k dispozici od 17:00 do 20:00, pokud přijedete později, zavolejte
nám a my vám připravíme něco k jídlu.
Witam serdecznie,
Obiadokolacja jest dostępna 17:00–20:00, jeśli przyjedzie Pani później
prosimy o kontakt telefoniczny i odłożymy coś do jedzenia.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mám nějaké vouchery EDENRED MULTI a při hledání jejich uplatnění za ubytování mě to nasměrovalo na Slevomat, dokonce na wellnes pobyty na polské straně Krkonoš a Jizerek. Dotaz tedy je, jak vouchery uplatním při nákupu takového zájezdu, pokud to tedy jde ? Děkuji.
Dobrý den, Jaroslave. Děkuji Vám za dotaz. Pokud vlastníte papírové poukazy Edenred Multi, využijte tohoto odkazu pro zjištění více informací (https://www.slevomat.cz/benefity#papirove-poukazky). V případě, že vlastníte benefitní kartu Edenred, Vaše benefitní body si můžete nahrát na Slevomatí profil, více se však dozvíte zde: https://www.slevomat.cz/benefity. S přáním krásného dne, Karel