Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Kateřino. Děkujeme za Váš dotaz. Jsme rádi, že Vás
nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale
určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr
nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název
poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky
tomu Vám případná další nabídka neunikne. Hezký den. Matěj,
Slevomat.cz
Markéta
Dobrý den, je možné zarezervovat termín od 14.10.-17.10. Pokoj č. 210?
Dále šla by i varianta s wellness? Předem děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto. Děkujeme za Váš dotaz. Ohledně dotazu
k dostupnosti konkrétního pokoje se prosím obraťte přímo na hotel. Buď
písemně na e-mail recepcja@boutiquegiewont.pl
nebo telefonicky na číslo +48 505 035 400. Přeji Vám hezký den.
Matěj, Slevomat.cz
Martina Válková
Dobrý den,
je možné tento pobyt zakoupit z benefitu?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino. Na tomto odkazu se dozvíte více o benefitech.
Záleží, jaký typ benefitů vlastníte a zda se vztahují na příslušnou
nabídku. Jedná se o kategorii Cestování. (https://www.slevomat.cz/benefity)
S přáním krásného dne, Karel
Veronika
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je podzemní parkování v ceně
voucheru.
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko. Děkuji Vám za dotaz. V ceně voucheru, máte
k dispozici i parkování zdarma. :) Tuto informaci najdete v příplatcích
přímo v nabídce. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bude k dispozici i na rok 2023?
Dobrý den, Kateřino. Děkujeme za Váš dotaz. Jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz