Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Jesenice v novém: pobyt na Křivoklátsku s all inclusive či polopenzí a sleva na relax i bowling
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 313 599 260 (od 8:00 do 19:00 hod.) nebo e‑mailem na recepce@hotel-jesenice.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- All inclusive
- Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Dítě od 3 do 11,9 let za 600 Kč / den včetně lůžka a stravy
- Dítě nad 12 let nebo další dospělý za 800 Kč / den včetně lůžka a stravy
- Polopenze
- Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Dítě od 3 do 11,9 let za 400 Kč / den včetně lůžka a stravy
- Dítě nad 12 let nebo další dospělý za 550 Kč / den včetně lůžka a stravy
- All inclusive
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma (ve společných prostorách hotelu)
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné si na Slevomatu koupit Voucher do Jesenice pro dvě osoby na jeden den, ale all incusive? (na měsíc květen) Tam bych si ještě dokoupil vířivku, příp. i čokoládovou koupel. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,Oldřichu, v tuto chvíli není na Slevomatu súuštěna akce pro 1 noc s all inclusive. S pozdravem recepce Hotelu Jesenice
Dobrý den!
Je možné u Vás objednat wellness pobyt s all inclusive pouze pro jednu
osobu, prosím?
V případě, že ano, mohl bych poprosit o cenu?
Děkuji!
Dobrý den Jiří, děkuji za Váš dotaz. Ano, pobyt pro jednu osobu se dá samozřejmě zakoupit. Stačí když si rozkliknete pobyt s all inclusive, zvolíte zda chcete variantu s termínem či bez a sám si podle svého gusta navolíte počet osob a délku pobytu. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobrý den,dle nabídky lze zakoupit i pobyt o víkendu,ale když se podívám na volné termíny,tak máte volno jen s nástupem v neděli. Je to tak? Takže se má zakoupit voucher na všední dny?
Dobrý den,
rádi Vám pomůžeme s nákupem voucheru. Poprosím jen, aby jste nás
kontaktovala na telefonním čísle
313 599 260.
S pozdravem recepce Hotelu Jesenice
Dobrý den. Je možné uplatnit FKSP. Děkuji Weisová Renata Karlovy Vary
Dobrý den, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, velice mě zaujal pobyt u Vás a ráda bych ho věnovala jako
dárek k Vánocům. Chci se proto zeptat, pokud ho nyní zakoupím bez
termínu, může si obdarovaný zarezervovat nějaký volný termín až po
Vánocích?
Moc děkuji
Dobrý den, Evo,
určitě je to takto možné. :)
Hezký den z Jesenice přeje recepce Hotelového resortu.
Dobrý večer, buď dělám něco špatně nebo už jsou všechny termíny v květnu v „Houbičkách“ obsaženy?
Dobrý den, pane Szlauere, rádi Vám pomůžeme na telefonním čísle
313 599 260.
S pozdravem recepce Hotelového resortu Jesenice.
Dobrý den,
měli by jsme zájem o ubytování s vnoučaty v houbičkové vesničce, jak
postupovat při objednání, předem moc děkuji za informaci
Grosmanová
Dobrý den,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, David
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt u vás pro 2 osoby v termínu
30.10–1.11.2022.Chtěla bych se hlavně zeptat, zda jde u vás proplacení
faktury od mého zaměstnavatele, z FKSP.Které bych hned
1.9.2022 zařídila.
Předem děkuji za odpověď,s pozdravem Cechnerová M.
Dobrý den, Markéto.
Pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme
nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano,
tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte
bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které
spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu
a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám
voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín.
S přáním krásného dne, David
Vážení, prosím o odpověď, jestli prodáváte také týdenní pobyty pro 2 osoby s polopenzí, v nabídce jsme zjistili, že máte pobyty pouze šestidenní, t,j, od neděle do pátku. Na příští rok máte pobyty pouze do června, letní pobyty budete rezervovat od kdy?Děkujeme za odpověď.
Dobrý den, Otakare, dostupné termíny pobytu jsou k nahlédnutí v našem online rezervačním kalendáři po pravé straně nabídky, případně po rozkliknutí dané varianty nabídky na Vybrat termín. V případě že není možné zvolit daný termín, byl již obsazen. Delší termíny pobytu jsou aktuálně k dispozici u varianty s all inclusive. Ohledně možných letních pobytů na příští rok doporučuju si nastavit upozornění na nové nabídky tohoto hotelu. Tak Vám žádná další akce neunikne :) Přeji pěkný den, Katka.
Dobrý den, je možné se v rámci této nabídky ubytovat v houbičce?
Dobrý den,
prosím kontaktujte nás na telefonním čísle 313 299 260.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, bude v terminu 23.6.-25.6. k dispozici jiz bazen? Dekuji Daniela
Dobrý večer, paní Zikmundová,
to Vám slíbit nemohu, v tomto období se začíná teprve napouštět.
S pozdravem recepce Hotelu Jesenice