Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pobyt ve Františkových Lázních s polopenzí, infrasaunou i procedurami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 351 012 297 a 727 834 603 (po–pá od 9:00 do 20:00 hodin) nebo e‑mailem na hotel-zatisi@seznam.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Při rezervaci si domluvte čas procedur.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby.
- Starší dítě nebo 3. osoba na přistýlce má pobyt za 580 Kč / noc s polopenzí, bez dalších služeb.
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, jsem celiak, Snídaně a večeře jsou formou bufetu, jsou v nabídce i nějaká jídla bezlepková.? Děkuji. Kolomazníková
Dobrý den,
pokud dáte do poznámky, že jste celiak, jídlo Vám přizpůsobíme.
Alena Ševelová
recepce
Dobrý den,nepodařil se mi zjistit na Vašich stránkách seznam procedur, které poskytujeme a jejich plná cena. Můžete to zde uvést?
Dobrý den, Aleno, aktuální ceník a seznam procedur je k dispozici na tomto odkaze http://www.hotel-zatisi-frantiskovy-lazne.cz/cs/Procedury. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, disponujete uzamykatelnou kolárnou ?
Děkuji
Dobrý den, samozřejmě :)
Dobrý den,prosím jak objednám pokoj pro 3 osoby? Děkuji
Dobrý den,
přes hotel Zátiší nebo přes Slevomat a dáte do poznámky pro 3 osoby.
Dobrý den,je možnost ubytování pro 3 osoby?,a ještě,je-li možný pobyt na 4 dny a 3 noci?,a poslední dotaz,je v ceně i neomezený vstup do vířivky? Děkuji,s pozdravem Jan
Dobrý den,
máme pokoje pro 3 osoby, pobyt na 4 noci lze, cena je 5.390,– Kč. Nemáme
vířivku.
Dobrý den,
a pobyty pro jednoho nemáte? Je nás dost, kteří nemají partnera, ale všude
jsou pobyty pro dva.
Dobrý den,
ano – máme, pak je cena ponížena 0 20% .
Dobrý den, je možné si blízko hotelu půjčit jízdní kola?
Dobrý den,
v Infocentru je možnost zapůjčení kol, vzdálen je cca 15 minut od
hotelu.
Alena Ševelová
recepce
Mohu s malým pejskem?
Dobrý den,
ano, platba za pejska je 150,– Kč na den.
Alena Ševelová
recepce
od kdy se platí parkoviště?
Dobrý den,
parkoviště se platí od 1.1.2022, cena se zvýšila na 50,– Kč ,
parkoviště je pod kamerovým systémem.
Alena Ševelová
recepce
Dobrý den, máte pokoje s balkonem?
Dobrý den,
ano, máme pokoje i s balkonem, avšak nemohu zaručit, že ve Vámi vybraném
termínu bude volný.
Alena Ševelová
recepce
Když přijedeme vlakem?dostaneme se k vám do hotelu busem z nádraží nebo taxíkem?dekuji za odpoved
Dobrý den,
lze zavolat taxi, bohužel autobus k nám nejede.
Alena Ševelová
Dobrý den,
máte k dispozici dětskou postýlku?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano, máme dětské postýlky, v případě , že ji budete chtít , napište
požadavek k Vaší rezervaci.
Alena Ševelová – recepce
Děkuji za odpověď, když pojedeme od vás na nějaký výlet a přijedeme zpět na parkoviště tak zase budeme platit nebo je pojem na celý den omezen nějak hodinove
Dobrý den,
není časově omezen, platba na den se myslí 24 hodin.
Dobrý den, jak je to s parkováním?
Dobrý den, parkování je zpoplatněno 50,– Kč na den, parkoviště je
pod kamerovým systémem.
Alena Ševelová
recepce
Mohu uplatnit úhradu z fksp?
Dobrý den,
ano – lze , jen je potřeba IČO zaměstnavatele.
Alena Ševelová
recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych koupit 3 dvoulůžkové pokoje na stejný termín. Ale přes Slevomat mi to dovolí koupit pouze jeden. Jak toto vyřešit? Děkuji.
Dobrý den,
pokud se jedná o září, tak hotel je téměř vyprodán, proto Vám druhý pokoj nelze koupit.
Alena Ševelová
recepce