Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +420 487 829 761 či +420 774 309 398 nebo na e‑mailu info@hotelmorris.cz – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Otevřené vouchery: Rezervovaný termín můžete změnit pouze jednou, a to nejpozději 3 dny předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Je nutné se domluvit na náhradním termínu. Náhradní termín rezervujte v době platnosti voucheru, jinak voucher bez náhrady propadá a není možné jej refundovat.
Online termíny: Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den , chtěla bych se zeptat , na příští rok , začátkem srpna ,
bylo by možné objednat pobyt bez jídla a s vířivkou , a za jakou cenu .
Děkuji Sedláčková
Rezidence Morris – Pihel
Dobrý den, paní Sedláčková,
děkujeme za Vaši zprávu.
Na další rok nejsou zatím dané balíčky, ani ceny pro ubytování.
Děkuji za pochopení.
recepce Hotel Morris **** Česká Lípa
Marcela Banková
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda by bylo možné objednat si u vás pobyt pro
3 osoby v termínu 28.10–30.10.2022 ?
Můžete mi, prosím, případně poslat nabídku s balíčkem procedur?
Moc děkuji a přeji hezký den
Marcela Banková
Slevomat.cz
Dobrý den, Marcelo. Děkujeme za Váš dotaz. V tuto chvíli Vámi vybraný
termín je volný. Přímo v nabídce si můžete zakoupit voucher pro 3 osoby
na konkrétní termín. Ve wellness si můžete dopřát sportovní, reflexní,
aroma a další masáže, vířivé vany, whirlpool, koupele, zábaly, peeling,
bylinnou saunu, odpočívárnu nebo tryskové sprchy. Přeji Vám hezký den.
Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , chtěla bych se zeptat , na příští rok , začátkem srpna , bylo by možné objednat pobyt bez jídla a s vířivkou , a za jakou cenu . Děkuji Sedláčková
Dobrý den, paní Sedláčková,
děkujeme za Vaši zprávu.
Na další rok nejsou zatím dané balíčky, ani ceny pro ubytování.
Děkuji za pochopení.
recepce Hotel Morris **** Česká Lípa