Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 733 300 888. nebo e‑mailem na rezervace@dovolenarejviz.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
mám prosbu, potřebovala bych si u vás rezervovat v období
23.-26.9.2022 dva pokoje, jelikož jsme 3 (jsme sice rodina), ale složení =
já a partner a naše mamka :-) pokud by byl pokoj rozdělen i dveřmi,
určitě není též problém.
Včetně pro všechny 3 každodenně/se snídaní.
Děkuji za informaci na můj mail, pokud je to v daném termínu, reálné.
S pozravem
Slevomat.cz
Dobrý den, Simono. Ohledně individuální domluvy a rezervace, je
nezbytné, kontaktovat hotel napřímo. Přikládám kontakt pro rychlejší
komunikaci: rezervace@dovolenarejviz.cz
nebo telefonní kontakt
+420 733 300 888. S přáním krásného dne, Karel
Jitka
Dobrý den. Je možnost vybrat si pokoj s balkonem? Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko.
Údajně jste již s recepcí na hotelu hovořila a i mně bylo potvrzeno, že
pokoj s balkónem máte rezervovaný :).
Přeji hezký den, David.
Žaneta
Dobrý den a je tedy možné si zakoupit večeři nebo lépe řečeno jídlo
z nějakého jídelního lístku? Nebo je nutné jít se najíst jinam?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Žaneto. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi pro Vás získat
odpověď přímo od poskytovatele a je nezbytné, využít okolní restaurace,
které jsou vzdálené do 2 kilometrů. Hotel Franz aktuálně neposkytuje
obědy či večeře. S přáním krásného dne, Karel
Žaneta
Dobrý den, jde u vás dokoupit polopenze nebo se lze najíst během pobytu
ve vaší restauraci. A ještě dotaz na dvoulůžkový pokoj, jedná se
o pokoj se dvěma lůžky nebo s manželskou postelí, tedy dvoulůžkem?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Žaneto, děkujeme za dotaz. Poskytovatel v této chvíli
polopenze nenabízí. Co se lůžek týče, většina pokojů je s manželskou
postelí, ale záleží na aktuální obsazenosti hotelu ve Vámi zvoleném
termínu. Přeji hezký den, Bára
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mám prosbu, potřebovala bych si u vás rezervovat v období 23.-26.9.2022 dva pokoje, jelikož jsme 3 (jsme sice rodina), ale složení = já a partner a naše mamka :-) pokud by byl pokoj rozdělen i dveřmi, určitě není též problém.
Včetně pro všechny 3 každodenně/se snídaní.
Děkuji za informaci na můj mail, pokud je to v daném termínu, reálné.
S pozravem
Dobrý den, Simono. Ohledně individuální domluvy a rezervace, je nezbytné, kontaktovat hotel napřímo. Přikládám kontakt pro rychlejší komunikaci: rezervace@dovolenarejviz.cz nebo telefonní kontakt
+420 733 300 888. S přáním krásného dne, Karel