Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem e‑mailem na reserve@hotelpyramida.com nebo na tel. č. +420 605 440 565.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, chtěli jsme objednat pobyt s polopenzí na dvě noci za cenu
5850. Při zadání dvou dospělých a dvou dětí (1 a 3 roky) a po zadání
termínu (3 dny 2 noci) se cena pobytu přepočte na 7570, přestože
inzerujete děti do šesti let zdarma. Z jakého důvodu je cena
navýšena? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino.
Děkujeme vám za upozornění. V nabídce se jednalo o technickou chybu .
Vše je již opravené a ceny jsou dobře nastavené. Přeji hezký den,
David :)
Jiří Leitner
Dobrý den mají děti (syn 13 let) také neomezený vstup do bazénu.
Garni Hotel Pyramida
Dobrý den, ano děti mají také neomezený vstup do bazénu v otevírací
době.
Hotel Pyramida
Jiří Leitner
Dobrý den lze dokoupit polopenzi pro dítě.
Garni Hotel Pyramida
Dobrý den, ano dá se dokoupit polopenze pro dítě. Buďto napište mail
s požadavkem na adresu: reserve@hotelpyramida.com
nebo při příchodu na recepci. Přejeme krásny den.
Team Hotel Pyramida
Lenka Hübnerová
Dobrý den, lze na tento pobyt použít čerpání z FKSP, děkuji
Lenka H
Garni Hotel Pyramida
Dobrý den,
při čerpání z FKSP lze fakturovat pouze pobyty napřímo (ne pobyty od
obchodního partnera).
S pozdravem
Team Hotel Pyramida
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěli jsme objednat pobyt s polopenzí na dvě noci za cenu 5850. Při zadání dvou dospělých a dvou dětí (1 a 3 roky) a po zadání termínu (3 dny 2 noci) se cena pobytu přepočte na 7570, přestože inzerujete děti do šesti let zdarma. Z jakého důvodu je cena navýšena? Děkuji
Dobrý den, Kateřino.
Děkujeme vám za upozornění. V nabídce se jednalo o technickou chybu . Vše je již opravené a ceny jsou dobře nastavené. Přeji hezký den, David :)