Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Další dotazy vám Farma ráda zodpoví na tel. +420 488 881 020, nebo e‑mailu farmavysoka@seznam.cz
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 20 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 20 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Věro,
děkuji vám za dotaz.
Kontaktoval jsem poskytovatele a zapůjčení kol přímo v hotelu není
možné, pouze uschování.
Přeji hezký den, David
Martina
Dobrý den,
prosím o info, zda má farma dětský koutek i v interiéru?
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino,
děkuji za dotaz.
Kontaktoval jsem poskytovatele a bohužel Farma nabízí jen venkovní dětský
koutek.
Přeji hezký den.
David
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je možné si zapůjčit kola
Dobrý den, Věro,
děkuji vám za dotaz.
Kontaktoval jsem poskytovatele a zapůjčení kol přímo v hotelu není možné, pouze uschování.
Přeji hezký den, David