Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Pobyt v Praze: nový lifestylový 4* STAGES HOTEL Prague řetězce Marriott, snídaně, parkování i VIP vstup do O2 areny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- 1 dítě do 5,9 let má pobyt zdarma, bez nároku na lůžko.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (parkování zdarma pro 1 auto/pokoj, limitováno kapacitou garáže, místo není automaticky garantované; druhé a další auto 500 Kč/noc)
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den chtěla bych pokoj pro jednoho dospělého a dítě 15 let na termín 16.11 až 19.11.2023 ale příští rok nemáte ještě v nabídce, mohu vědět kdy budou dekuji
Dobrý den, paní Lojikova, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Nová smlouva byla již podepsána a v nabídce by se měla objevit dokonce tohoto měsíce. Děkujeme za pochopení a pevně věřím, že Vám pobyt ve Stages Hotelu Prague bude líbit. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den raději se zeptám do5,9let je, že dítě má 5let a nesmí dosáhnout 6let věku v termínu pobytu? Děkuji za odpověď
Dobrý den, paní Veroniko, děkujeme za Váš dotaz. Ano, máte pravdu. Vaše dítě nesmí mít v době check-inu (první den příjezdu do hotelu dovršených 6 let). Děkujeme za pochopení. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den,mohu se zeptat,zda VIP platí i v listopadu na koncert
Powerwolf? Zda-li ano,měla bych zájem o pokoj na noc.
Děkuji Petra
Dobrý den, paní Petro, děkujeme za Váš dotaz. Informaci, zda bude VIP vstup otevřený i na Vámi vybranou akci, Vám (jak uvádíme na našem webu) sdělí přímo na recepci hotelu, která má tyto informace k dispozici vždy před blížícím se termínem konané akce. S dotazem tedy prosím kontaktujte přímo hotel. Děkuji za pochopení, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den. Prosim vám, je volný pokoj pro 2 osoby 14.10 –16.10?
Ukazuje se mi pouze 14 a 15.10…
Dobrý den, paní Veličková, srdečně Vás zdravíme a bohužel máte pravdu. Měli jsme vyprodanou kapacitu, ale hotel nám nyní poslal do prodeje další pokoje, takže Vás poprosím, aby jste si zkusila udělat rezervaci znovu, dnes odpoledne, až budou pokoje nahrány v systému. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný pobyt. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den zakopili jsme ubytko od 1–2.10 jdeme na koncert Bena Cristovao, je prosím pro tuto akci otevřen VIP vstup? A je možné zaparkovat už před check inem tedy před 15.hodinou? A co když nebude v hotelovém parkovišti místo, je poté také parkování zdarma ve vedlejším parkovacím domě? Děkuji za info Ponilova
Dobrý den, paní Ponilová, děkujeme za Váš dotaz. Jak uvádíme na našem webu, prosíme, abyste si informaci ohledně otevření VIP vstupu, ověřila přímo na recepci hotelu. S největší pravděpodobností ano, ale plán akcí má k dispozici recepce hotelu a informaci vám jistě rádi poskytnou. Co se týká parkování v hotelových garážích, tak můžete v den příjezdu vjet do garáží již před plánovaným check inem. Jinak parkování je dle dostupnosti zdarma v den odjezdu do 14:00 hodiny, a poté již pouze za příplatek +50 CZK za každou započatou hodinu. V případě nedostupnosti, je parking kdekoliv jinde zpoplatněn dle aktuálních sazeb zprostředkovatelů parkování. S pozdravem, Silvie – CK Zanzo
Dobrý den, mám zájem o 1 pokoj pro 2 osoby v termínu 28–29.12.,
check out je ve 12h. Je možné auto nechat v garážích déle? Jdeme na Stand
Up Kozub: Bez urážky. Je otevřen na tuto akci VIP vstup?
Děkuji, krásný den
Jana
Dobrý den, paní Jano, děkujeme za Váš dotaz. Jak uvádíme na našem webu, prosíme, abyste si předem ověřila na recepci (ale blíže před termínem akce), zda bude tento VIP vstup otevřený i na vámi vybranou akci, protože v tuto chvíli mi bylo bohužel sděleno, že s největší pravděpodobností ano, ale plán na tak dlouhou dobu předem ještě nemají. Co se týká parkování, tak Vám ponechají auto v garáži zdarma do 14:00 hodiny, a poté již pouze za příplatek +50 CZK za každou započatou hodinu. S pozdravem, Silvie – CK Zanzo
Dobrý den, je v hotelu povolen malý pes? Děkuji
Dobrý den Martino, domácí zvířata bohužel nejsou povolena. S pozdravem, Lucie- CK ZANZO
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda když mám u vás ubytování a chtěl bych vyrazit na koncert Pokáče v O2 aréně ( sektor 421) zda budu mít možnost VIP vstupu
Dobrý den, Aleši. Tuto možnost můžete využít na jakýkoliv koncert, při kterém je VIP vstup otevřen. Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den chci se zeptat jaka bude cena pro dva dospělí a dvě děti 14 a 4 v červenci na dvě noci přes týdne děkuji Novák
Vážená Regino, hotel akceptuje na jednom pokoji maximálně dva dospělé a jedno dítě, můžeme zkusit poptat větší pokoj, nicméně v tomto případě bych Vás poprosila, abyste požadavek zaslala emailem na info@zanzo.cz. Děkuji, Lucie- CK ZANZO
Dobrý den,
lze si dopředu zarezervovat místo pro parkování? Co přesně znamená
„speciální vstup na vybrané akce v O2 areně“ a kde zjistím na jaké
koncerty se to vztahuje? Děkuji
Dobrý den, Evo. Parkovací místo bohužel není možné rezervovat předem.
Hoteloví hosté mohou po dobu pobytu využít speciální vstup na vybrané
akce konané v O2 areně. Na recepci požádáte o samolepku s logem na svou
vstupenku a vyhnete se frontám a tlačenicím (platí pouze na akce, na které
je VIP vstup otevřen). Záleží tedy v jakém termínu na pobytu a budete a
jaký koncert se bude konat.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den,
chtěla jsem přes Slevomat ubytování v termínu 1.-3.6. 2× v pokoji
Superior (v každém pokoji 2 dospělí a 1 dítě do 5 let), ale možnost
tohoto termínu se mi nezobrazuje. Znamená to, že již tedy pokoje v tomto
termínu nejsou? Děkuji Vacátková
Dobrý den, bohužel v tomto termínu hotel není dostupný. Možné jsou jen termíny označené v rezervačním kalendáři modrou barvou. Jana – CK Zanzo
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, ráda bych si nechala udělat rezervaci na příští rok, ale stále není v nabídce, kdy termíny zařadíte prosím?
Dobrý den, paní Lucie, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Jak jsme odpovídali klientce před Vámi, nová smlouva byla již podepsána a v nabídce by se měla objevit dokonce tohoto měsíce – hotel se stále zpracovává (dodal nové fotografie, upravuje se text, ceny apod.). Děkujeme za pochopení a pevně věřím, že Vám pobyt ve Stages Hotelu Prague bude líbit. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie