Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Dovolená v rodinném resortu pod Tatrami: neomezený vstup do bazénu, balíček slev i varianty s wellness
Nenechte si ujít nové nabídky podniku Resort Villa Flora***
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku Resort Villa Flora***
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Přehled nabídky
Check out do 10:00
Nejvrelejsi přijetí jaké jsem zažila, cítili jsme se jako součást rodiny. Příště se vracíme znovu.
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
V období do 24. 7. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném apartmánu pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně pro zvolený počet osob
Wellness
- Neomezené využívání vnitřního bazénu během otevíracích hodin (10:00–21:00)
- Neomezené využití venkovní vířivky během otevíracích hodin (10:00–21:00)
Ostatní služby
- Zahradní altán se sezením pro 8–10 osob, ohništěm a grilem
- Parkování pro motorky v uzavřeném a zastřešeném prostoru (omezený počet)
Půjčení kol
- Zapůjčení kol a sportovních potřeb (stolní tenis, badminton atp.), cyklomap a turistických map
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Upozornění: před příjezdem na pobyt si dohodněte přibližný čas příjezdu s recepcí
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 908 538 808 nebo e‑mailem na info@villaflora.sk
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Upozornění: před příjezdem na pobyt si dohodněte přibližný čas příjezdu s recepcí
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Dětská postýlka: 5 €/noc
- Vstup do wellness je možný pouze pro děti od 6 let.
- Upozornění: Apartmán Classic (3+0) je vhodný maximálně pro 3 osoby (není vhodný pro 4-členné rodiny a skupiny). Apartmán Mezonet Premium (3+1) je vhodný maximálně pro 4 osoby (není vhodný pro 5-členné rodiny a skupiny).
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 0,70 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 30. 6. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném apartmánu pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně pro zvolený počet osob
Wellness
- Neomezené využívání vnitřního bazénu během otevíracích hodin (10:00–21:00)
Ostatní služby
- Zahradní altán se sezením pro 8–10 osob, ohništěm a grilem
- Parkování pro motorky v uzavřeném a zastřešeném prostoru (omezený počet)
Půjčení kol
- Zapůjčení kol a sportovních potřeb (stolní tenis, badminton atp.), cyklomap a turistických map
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Upozornění: před příjezdem na pobyt si dohodněte přibližný čas příjezdu s recepcí
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 908 538 808 nebo e‑mailem na info@villaflora.sk
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Upozornění: před příjezdem na pobyt si dohodněte přibližný čas příjezdu s recepcí
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Dětská postýlka: 5 €/noc
- Vstup do wellness je možný pouze pro děti od 6 let.
- Upozornění: Apartmán Classic (3+0) je vhodný maximálně pro 3 osoby (není vhodný pro 4-členné rodiny a skupiny). Apartmán Mezonet Premium (3+1) je vhodný maximálně pro 4 osoby (není vhodný pro 5-členné rodiny a skupiny).
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 0,70 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 30. 6. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném apartmánu pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně pro zvolený počet osob
Wellness
- Neomezené využívání vnitřního bazénu během otevíracích hodin (10:00–21:00)
- 60 minut privátního wellness pro všechny osoby od 6 let (finská sauna + vířivka)
- 1× při 2 a 3 nocích
- 2× při 4 a 5 nocích
- 3× při 6 a více nocích
Ostatní služby
- Zahradní altán se sezením pro 8–10 osob, ohništěm a grilem
- Parkování pro motorky v uzavřeném a zastřešeném prostoru (omezený počet)
Půjčení kol
- Zapůjčení kol a sportovních potřeb (stolní tenis, badminton atp.), cyklomap a turistických map
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Upozornění: před příjezdem na pobyt si dohodněte přibližný čas příjezdu s recepcí
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 908 538 808 nebo e‑mailem na info@villaflora.sk
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Upozornění: před příjezdem na pobyt si dohodněte přibližný čas příjezdu s recepcí
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Dětská postýlka: 5 €/noc
- Vstup do wellness je možný pouze pro děti od 6 let.
- Upozornění: Apartmán Classic (3+0) je vhodný maximálně pro 3 osoby (není vhodný pro 4-členné rodiny a skupiny). Apartmán Mezonet Premium (3+1) je vhodný maximálně pro 4 osoby (není vhodný pro 5-členné rodiny a skupiny).
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 0,70 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dovolená, po které člověk zaručeně rozkvete? Villa Flora – to je místo, kde na vás čeká.
Pobyt v resort Villa Flora vám vrátí zdravou barvu do tváří – čeká na vás volný vstup do vnitřního bazénu a s vybranými variantami voucheru i 60 minut privátního wellness. Pohodlné zázemí jen kousek od Liptova a Tater – to je předpoklad skvělé dovolené.
Ideální zázemí pro páry i rodiny
Resort Villa Flora leží na severním břehu přehrady Liptovská Mara, na okraji obce Liptovská Sielnica. Tvoří ho tři samostatné objekty (chata, penzion a wellness) umístěné ve velké upravené zahradě.
Pokoje penzionu si není těžké zamilovat: dřevěný interiér „jako na chatě“ sálá rodinnou atmosférou. Z oken pokojů orientovaných na východ vás okouzlí pohled na masivy Tater, z těch na západ budete mít výhled na les, zahradu a masiv Chočských vrchů.
Ve dvoulůžkových pokojích (16 m²) najdete 2 pevná lůžka, koupelnu se sprchovým koutem a toaletou, LCD TV, posezení s rozkládací pohovkou, možnost jedné přistýlky i připojení na Wi‑Fi zdarma. Vybírat můžete také z několika apartmánů a těšte se na vydatné bufetové snídaně. Do restaurací v okolí navíc máte 10% slevu.
3 druhy relaxace: bazén, privátní wellness nebo venkovní vířivka
V ceně pobytu máte neomezený vstup do vnitřního bazénu s venkovní terasou s lehátky. Prostory jsou otevřené v čase 10:00–21:00, takže si budete moci zaplavat jak před obědem, tak i po večeři. Některé varianty voucheru zahrnují i privátní wellness pro všechny osoby od 6 let na 60 minut, kdy si budete užívat finskou saunu i vířivku, u níž najdete i lehátka pro vaši relaxaci.
Tatry: místo, které nezná nudu
S aktivní částí dovolené vám pomůže i půjčovna kol či sportovních potřeb (stolní tenis, badminton…) a různých druhů map. A za hezkého počasí po návratu z výletu potěší zahradní altán se sezením, ohništěm a grilem – užijete si i romantické večery.
Vyrazíte na dovolenou s dětmi? Pak se vám budou jistě hodit také super tipy na program.
Kam s dětmi ven: V resortu najdete dětský koutek i venkovní hřiště. Pokud byste se s dětmi chtěli vydat na výlet v okolí, budete mít mnoho možností
Kam s dětmi, když je nevlídno: resort leží mezi dvěma parádními aquaparky – Tatralandia (7,5 km) a Bešeňová (12,5 km). A vodní hrátky, ty neomrzí nikdy! 900 m od penzionu leží Babyland Villa Betula. Objevíte zde skutečné dětské království: skákací hrady, trampolíny, prolézačky, koloběžky i lezecký lanový labyrint. Babyland je největší zábavní dětský areál na Liptově. |