Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK na mailu booking@wisnar.cz nebo tel. 739 367 502. Nahlaste jména, data narození, adresu, telefon a kódy voucherů.
CK vám pošle smlouvu, tu podepište a zašlete obratem zpět.
Potvrzení smlouvy s CK je nedílnou součástí nákupu zájezdu. Samotný voucher negarantuje zajištění kapacity. Po nákupu voucheru je třeba dokončit registraci u CK.
Dobré vědět: V případě zrušení zájezdu z důvodu mimořádných vládních opatření, lokálních opatření a epidemiologické situace o své peníze nepřijdete. Celou částku dostanete zpět ve formě peněz nebo kreditů.
Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v maximální lhůtě 24 hod. od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci kuponu se storno řídí VOP CK Wisnar.
Dobrý den, chci se zeptat zda je v autobuse zásuvka a wifi?
Děkuji moc
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivano. Děkujeme za Váš dotaz. Zásuvky jsou v autobuse
v každé druhé řadě sedadel. Wifi v autobuse není přístupná. Hezký
den. Matěj, Slevomat.cz
jaroslav chmel
Dobrý den chci se zeptat když zakoupím 1 poukaz je to pro 2 osoby nebo
musím koupit 2 děkuji
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Dobrý den Jaroslave,
je nutné zakoupit 2 vouchery. Pokud jste sám, kontaktujte nás prosím na
tel. číslech 603 564 598, 739 367 502.
Hezký den přeje team CK WISNAR
Týna
Dobrý den,
dívala jsem se na koupení vstupů na Eifelovku a našla jsem, že do 24 let
je vstup zlevněný do 3. Patra za 13,40 eur. Jen jsem se nikde nedočetla,
zda je to pro každého do 24 let, nebo musím mít nějaký studentský poukaz
nebo něco v tom smyslu?
Děkuji
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Dobrý den Týno,
zlevněný vstup platí pro všechny osoby ve věku 12 – 24 let. Při vstupu
musíte předložit platný doklad (pas nebo OP), kde bude věk ověřen. Pro
další informace nás prosím kontaktujte na tel. číslech 603 564 598,
739 367 502.
Hezký den přeje team CK WISNAR
Michaela
Dobrý den, dočetla jsem se, že novoroční ohňostroj se stíhá. I tak
by nás zajímalo v kolik hodin po půlnoci je odjezd zpět? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo.
Návrat zpět do ČR je až po půlnoci, takže si můžete užít Silvestr
v Paříží. Pro více informací kontaktujte poskytovatele služby: booking@wisnar.cz
/+420 739 367 502. Přeji hezký den, David
Eva Machalová
Dobrý den, prosincový termín- kdy je návrat? Stihneme v Paříži
novoroční ohňostroj?
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Dobrý den paní Evo,
odjezd autokaru zpět do ČR je až po půlnoci, ať si můžete užít
atmosféru silvestrovských oslav a přivítat Nový rok.
Hezký den přeje team CK WISNAR
Nelly
Dobrý den, je možnost jednolůžkového pokoje? Jaký je
příplatek? Děkuji
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Dobrý den Nelly,
pro bližší informace nás prosím kontaktujte na tel. číslech
603 564 598, 739 367 502.
Hezký den přeje team CK WISNAR
Jana Šlampová
Dobrý den,když bychom byli 2 dospělí a 1 dítě (13let),budeme muset
doplácet jedno neobsazené lůžko?Nebo jsou v nabídce i pokoje
s přistýlkou?Děkuji
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Dobrý den paní Jano,
pro bližší informace ohledně ubytování nás prosím kontaktujte na tel.
číslech 603 564 598, 739 367 502.
Hezký den přeje team CK WISNAR
Magdaléna Bárová
dobrý den, chci se zeptat.. kdy je odjezd z Brna a předpokládaný návrat
do Brna ? říjnový termín..
Děkuji
Magdaléna Bárová
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Dobrý den paní Magdaléno,
předpokládaný odjezd z Brna je kolem 14.00 hod., návrat do Brna kolem
poledne, záleží na dopravní situaci.
Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na tel. číslech
603 564 598, 739 367 502.
Hezký den přeje team CK WISNAR
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat zda je v autobuse zásuvka a wifi? Děkuji moc
Dobrý den, Ivano. Děkujeme za Váš dotaz. Zásuvky jsou v autobuse v každé druhé řadě sedadel. Wifi v autobuse není přístupná. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz