Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
4* relax v Hluboké nad Vltavou se snídaní či polopenzí, novým wellness i koupelí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 387 006 200 nebo e‑mailem na recepce@parkhotel-hluboka.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na lůžko a stravu.
- Doplatek za děti na přistýlce:
- Do 11,9 let: 375 Kč / noc vč. snídaně (polopenze 190 Kč/noc)
- Od 12 let: 750 Kč / noc vč. snídaně (polopenze 380 Kč/noc)
- Větší pokoj s max. 2 přistýlkami vč. minerálky (0,75 l) a kávy (espresso coffee set) je možný za doplatek 500 Kč/pokoj/noc. Ohledně dostupnosti větších pokojů kontaktujte přímo recepci.
- Domácí mazlíčci: 350 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 75 Kč/noc
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den chci se zeptat jestli to jde zaplatit FKSP.děkuji
Dobrý den, Šárko. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, mám dotaz slo by ubytovani treba jen na dva dny? Mame pul rocniho syna a 3 dny asi nedame.. Dekuji Kramesova :-)
Dobrý den, Nicole.
Nabídka pobytu na slevomatu je koncipována na minimálně 3 dny. Pro
individuální nabídku kontaktujte přímo hotel: recepce@parkhotel-hluboka.cz
/+420 387 006 200. Přeji hezký den, David
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak se k Vám dostaneme z vlakového nádraží? Je to daleko? Děkuji
Dobrý den, Martino, z vlakového nádraží Hluboká nad Vltavou – Zámostí (zhruba 3 km od hotelu) doporučuji využít dopravu autobusem na zastávku „Hluboká nad Vltavou, pod hotelem“, která se nachází v blízkosti ubytování. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda poukaz lze využít i v září ?
Nebo pouze v srpenu ?
Děkuji.
Dobrý den, Galino, voucher je možné využít i v září dle dostupnosti volných termínů. K ověření dostupných kapacit využijte prosím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo nahoře vedle nabídky a zobrazí se také u dané varianty nabídky po kliknutí na „Vybrat termín“. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý večer, když jsem si zakoupila pobyt na termín 17. – 19. 8.2022, musím si ještě udělat rezervaci přímo v hotelu?Děkuji Martina
Dobrý den, Martino, termín je garantovaný – už tedy nemusíte nikam volat, rezervace je tímto potvrzená. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, máme rezervaci na wellness pobyt 23.10.2020–25.10.2020 bylo to v době covidu a do teď nemám žádné informace.
Dobrý den, Sabino. V případě dotazů ohledně rezervace a voucheru, je nezbytné, kontaktovat naši zákaznickou podporu https://www.slevomat.cz/kontakt. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den
Při víkendovém pobytu od pá-ne..s polopenzí se začíná už páteční
večeři ?
Děkuji za info.
Krausová
Dobrý den, paní Krausová. Děkuji Vám za dotaz. Ano, začínáte večeří a končíte pobyt snídaní. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý večer, chci rezervovat termin 23.25.8. 2 lůžkový pokoj a pro dceru je možnost 1 lůžkového nebo pouze 2 lůžkového pokoje a pobyt bychom uhradili kartou Up Benefity.děkuji
Dobrý den, Andreo,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
Své benefitní body, můžete nahrát a uplatnit zde: https://www.slevomat.cz/benefity
V případě dotazů ohledně dostupných kapacit, lůžek aj, doporučím,
spojit se s hotelem na +420 387 006 200.
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné se v jednom pokoji
ubytovat 2 dospělí + 2 děti (7 a 13 let) a zda byste měli volný termín
18 až 26.7.2022 nebo alespoň část. Měli bychom zájem o nabídku
s polopenzí a vstupenkou do zoo…
Děkuji
Anna
Dobrý den, Anno. S tímto dotazem, je nezbytné, obrátit se přímo na poskytovatele. Voucher je koncipován pro 2 osoby. V případě žádosti o přistýlku, je nezbytné, spojit se s hotelem. Přikládám kontakt: recepce@parkhotel-hluboka.cz. S přáním krásného dne, Karel
Dobryý den,mame zájem o pobyt 25.-27.8.pro 3 lidi dceři je již 15 let a asi se už mezi děti nepočítá a pejska na srpen na dvě noci mame mo6nost uhradit s benefitů.děkuji
Dobrý den, Andreo, děkujeme za dotaz. Je mi líto, ale tato nabídka je ve Vámi zvoleném termínu vyprodána. :-) Přeji krásný den, Bára
Mám zájem o ubytování pro 2 dospělé osoby s polopenzí od 27.6. do 30.6. Sdělte mi zdá je požadovaný termín volný a jaká bude cena.
Dobrý den, Miroslave, děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit
v nabídce a rovnou si rezervovat termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, máte prosím volný rodinný pokoj pro 2 dospělé a 2 děti
ve věku 5 a 7 let cca na 3–4 dny v termínu od cca toho 2.7.2022.
Děkuji za info.
Dobrý den, Karle, v tomto případě si můžete vybrat ze dvou variant – Pobyt s polopenzí a wellness & Pobyt s polopenzí, wellness i vstupenkou na koupaliště. Nabídky jsou ovšem koncipovány pro 2 osoby, a tak by se za děti doplácelo (přistýlky + strava). Příplatky za děti jsou – dítě do 11,9 let: 375 Kč / noc vč. snídaně (polopenze 190 Kč/noc). Od 12 let: 750 Kč / noc vč. snídaně (polopenze 380 Kč/noc). Větší pokoj s max. 2 přistýlkami vč. minerálky (0,75 l) a kávy (espresso coffee set) je možný za doplatek 500 Kč/pokoj/noc. Ohledně dostupnosti větších pokojů kontaktujte přímo recepci na telefonním čísle: +420 387 006 200. Rovnou se s nimi můžete domluvit na možnosti přistýlek, velmi rádi vám pomohou. S přáním hezkého dne, Maty
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Je možnost u polopenze vegetariánská strava.
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jane. Děkuji Vám za dotaz. Speciální úprava jídelníčku, je na vyžádání na u poskytovatele služby. Kontaktujte jej na telefonním čísle +420 387 006 200 nebo emailové adrese ecepce@parkhotel-hluboka.cz. S přáním krásného dne, Karel