Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Za zážitky i odpočinkem do města mandloní se snídaní i s polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Případné dotazy na e‑mailu info@rustikal.cz nebo na tel. 775 565 760.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den. Zakoupim-li voucher s termínem pro 3 osoby, bude nam přidělen pokoj se 3 postelemi, jako např. 1 manželskou postelí a 1 jednolůžkovou postelí? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jano.
Kontaktoval jsem hotel a dostupnost pokoje záleží na celkové obsazenosti
hotelu. Pro 3 osoby je nejčastěji k dispozici třílůžkový pokoj. Pro
více informací kontaktujte hotel na tel. čísle: +420 775 565 760 nebo
přes e- mailovou adresu: info@rustikal.cz. Přeji
hezký den, David
Dobrý den, máme zájem o pobyt 2 dospělí a jedno dítě 5 let. Je možno pro toto dítě dokoupit přistýlku? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lucie. Děkuji Vám za dotaz. Vše lze nastavit přímo v nabídce. Zvolte počet osob a u dítěte nastavte věk. :) Bude Vám přidělej vhodný pokoj pro 2 dospělé osoby a dítě na přistýlce. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, v koupelně je k dispozici sprchový kout nebo vana? Děkuji.
Dobrý den, Michaelo. Děkujeme za Váš dotaz. V koupelně se nachází vana. Koupelnu si můžete prohlédnout přímo v galerii fotografií v nabídce. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je u Vás možnost úschovy vlastních kol?
Děkuji Mikulenková
Dobrý den,
ano, máme k dispozici uzamykatelnou kolárnu.
S pozdravem,
recepce Hotel Rustikal.
Dobrý večer, prosím kolik by stálo ubytování pro 5 slečen se snídaní 🙂 koukám že máte jen pro 4 s možností přistýlky. Bylo by to v termínu 12. – 14.8. Děkuji.
Dobrý den, Anikó. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována
maximálně pro 4 dospělé osoby. Bohužel zde nemáme možnost přistýlky.
Pro tvorbu individuální nabídky, doporučím, kontaktovat hotel na info@rustikal.cz
+420 775 565 760. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, má hotel nějaký dětský koutek či venkovní hřiště?
Dobrý den,
náš hotel bohužel dětským koutkem nedisponuje.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hallo hat das Hotel einen Kühlschrank in den Zimmer
Hallo, Rudolf, in den Zimmer ist nur Minibar. Schönen Tag, Katrin :)