Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Jeseníkách: hotel u Dlouhých strání s polopenzí i možností bazénu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Recepce je otevřena 24 hod. denně.
- Dobré vědět: Na pokojích, které jsou umístěné v horní budově (Classic Triple, Classic Family), nejsou k dispozici TV.
- Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná. Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Děti do 5,9 let na přistýlce a se stravou balíčku: zdarma
- Děti od 6 do 11,9 let na přistýlce a s polopenzí: 450 Kč/noc
- Děti od 12 do 17,9 let na přistýlce a s polopenzí: 900 Kč/noc
- Dětské židličky v restauraci: k dispozici zdarma
- V jednom pokoji je možné ubytovat max. 2 dospělé a 4 děti do 17,9 let.
- Domácí zvířata: 400 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
DOBRY DEN CHTELA BYCH VEDET KOLIK STOJI POBYT NA TRI DNI PRO TRI OSOBY DEKUJI.
Dobrý den, Simono,
Cena pobytu se odvíjí od data a období, ve kterém máte o pobyt zájem. Pro
přesnou kalkulaci, prosím, využijte rozpisu v Přehledu nabídky, kde je
vše krásně popsané. Můžete nastavit jak počet osob, tak samozřejmě
datum, ale případně i typ pokoje, o který máte zájem. S pozdravem, tým
recepce.
Dobrý den,
Obsahují bufetové snídaně i automat na cappuccino a latté? Je na rodinným
pokoji classic i televize? Měla bych zájem o manželskou postel s dvěma
přistýlky v rodinném pokoji classic. Budem 2 dospělí a jedno dítě
9 let a druhé 4 roky. Zedníčková
Dobrý den, Martino. Kávové automaty na snídaní nabízejí pouze standartní presso. Latté/cappucino je možné přiobjednat si zvlášť u obsluhy. Na rodinném pokoji Classic zatím televize není. Složení pokoje je jeden pokoj s manželskou postelí a druhý s až 4 oddělenými lůžky, propojené společnou chodbičkou. S pozdravem, tým recepce.
Dobrý den, prosím bazén je také za příplatek? Nebo jen vířivka a
sauna ?
Děkuji
Dobrý den, Evo. Ano, bazén je také za příplatek. S pozdravem, Tým hotelu.
Dobrý den,
jak je to s půjčováním kol a máte i elektrokola?
Dobrý den, Edito. Děkujeme za Váš dotaz. Orea Resort Dlouhé Stráně kola a elektrokola nepůjčuje. Hotel má ale kolárnu, tak pokud si přivezete vlastní kola, není problém je uložit. Mějte se hezky. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den
Máte úschovnu kol?
Děkuji za pomoc
Dobrý den, ano, na hotelu je místnost pro úschovu kol.
S pozdravem, tým hotelu.
Dobrý den, prosím o informaci ohledně lůžek v pokojích „Double deluxe“. Zajímá mě pokud zde na slevomatu danou verzi pokoje, tak kde najdu informaci jestli se jedná o pokoj s 2 lůžky (manželská postel) nebo jestli se jedná o pokoj s dvěma oddělenými lůžky. Termín máme vybrán a na vašich stránkách se dají lůžka vybírat zde nejdou, tak proto píši dotaz. Děkujeme za odpověď :)
Dobrý den, Jirko. Děkuji za Váš dotaz. V Double deluxe pokoji je možnost jak dvou jednolůžkových postelí, tak klasické manželské postele. Při rezervování termínu stačí uvést do poznámky o jakou variantu máte zájem. :) Mějte se hezky. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
od 9.5. – 14.5. u Vás máme rezervovaný pobyt (voucher od Slevomatu).
Budeme ubytovaní v hlavní budově? Vzhledem k alergii na peří prosím
o nepéřové přikrývky a polštáře.
Přijedeme vlakem z Prahy. Z jaké zastávky je to nejblíže k Vašemu
hotelu ( jak je asi daleko?)..
Děkuji předem za odpověď
S pozdravem
Věra Píšová
Dobrý den, Věro. Děkujeme za Váš dotaz. Prosím kontaktujte přímo OREA Resort přes e-mail recepce.ds@orea.cz nebo telefonicky +420 587 570 111 ohledně alergií a dotazu na nejbližší zastávku. Věřím, že Vám určitě rádi pomohou. :) Mějte se moc krásně. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, prosím, restaurace a jídelna je v obou budovách nebo se přechází? Bazén je ve které budově?
Dobrý den,
Restaurace/jídelna je pouze v hlavní budově. Z vedlejší budovy se do ní
musí přecházet. Bazén je také v hlavní budově. S pozdravem, tým
hotelu.
Dobrý den, chceme ubytování v Dlouhých stráních Jeseníky. Termín 2.7.-6.7., ale nejde nám to vzít termín? Znamená to, že je plno? Volala jsem na hotel, říkali, že místo mají. Jak si to tedy zakoupit? Děkuji
Dobrý den, Pokud se v uvedeném termínu na Slevomatu nezobrazují žádné
volné pokoje, máte možnost si pobyt zarezervovat na našich webových
stránkách www.hotelds.cz
S pozdravem, tým hotelu.
Dobrý deň. Je v každej izbe vo vašom zariadení vlastná kúpeľňa aj vlastné WC? Ďakujem za odpoveď. Jana
Dobrý den,
Všechny pokoje mají vlastní koupelnu s WC. S pozdravem, tým hotelu.
Je možné sebou vzít čivavku fenku doma neštĕka 2,70kg díky za odpovĕd a číslo telefonu
Dobrý den, Blanko, ano, je to možné. Za domácí zvířata je účtován poplatek 400 Kč/noc. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, byla by možnost tento pobyt uhradit přes FKSP? Děkuji.
Dobrý den, Jiří, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Dobrý den, je prosím hotel přizpůsobený vozíčkáři? Lze na Dlouhé stráně vyjet autem? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Vlasto,
Hotel nabízí pokoje i bezbariérové. Upozorňujeme, že restaurace aktuálně není dostupná vozíčkářům, takže stravování by bylo nutné řešit individuálně. Dlouhé Stráně – horní nádrž není přístupná autem. Pro více informací se prosím obraťte na informační centrum, email: info@k3-sport.cz nebo telefon 602 322 244. S pozdravem, tým recepce.