Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Rodinná dovolená v Nízkých Tatrách: moderní chatky ve skandinávském stylu, polopenze a venkovní wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace na tel. +421 44 553 55 55 nebo na e‑mailu recepcia@bjornsonka.sk – při rezervaci je třeba uvést kód voucheru
- Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Ubytování je v chatce s manželskou postelí nebo dvěma oddělenými lůžky podle dostupnosti (konkrétní typ chatky resp. lůžek doporučujeme prověřit předem při rezervaci).
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc (Po dohodě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
Je možné spojit několik vícedenních pobytů za sebou tak, aby navazovaly?
Ptám se, protože dvoudenní varianta je ze všech nabízených výrazně
nejvýhodnější. Děkuji.
Dobrý den, můžete si koupit více jednodenních pobytů, ale určitě se dopředu domluvte s poskytovatelem služby, aby dané termíny byly dostupné. Nedá se ale zaručit, že termíny budou navazovat, záleží na dostupných kapacitách. S pozdravem Honza.
Dobrý den,
Rada bych se zeptala, jestli zde u tohoto pobytu můžeme čerpat z fondu
fksp?
Moc dekuji
Dobrý den, Hanko.
Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že
stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve
domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě,
že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na
daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební
údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky
spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře
uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy
u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného
dne, David
Dobrý den, máte v termínu 23.8. – 26.8. 3022, volné 2 chatky?
Děkuji.
Dobry den,
v tejto chvili mame volne chatky Tree houses uz len od 24.8.2022. V pripade
zaujmu nas prosim kontaktujte na e-mailovej adrese: recepcia@bjornsonka.sk,
obratom Vam zasleme dalsie volne terminy. Dakujeme, budeme sa tesit na Vas
e-mail. Chovancik, Bjornsonka
Dobrý den,
velmi se nám líbí Vaše nabídka v Jasné v chatkách,ale letos už
nemůžeme.Rádi bychom naplánovali pobyt u Vás na příští rok v červnu
2023.Je nás parta 10ti kamarádů-sice v seniorském věku,ale Tatry
milujeme!.Je možné už teď si zamluvit 5 chatiček?
Dobrý den, Juliáno. Děkuji Vám za dotaz. Ohledně individuální domluvy,
je nezbytný kontakt přímo poskytovatele služby. Přikládám kontakt: recepcia@bjornsonka.sk
nebo
+421 948 747 166. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den , kdyby jsme chtěli přijet s pejskem do ubytování TREE HOUSE je možné abychom měli část chatky s terasou ?
Dobrý den, Magdo, děkujeme za dotaz. Toto je dotaz, na který Vám musí odpovědět sám poskytovatel, proto pro individuální nabídku, prosím, kontaktujte ubytování na telefonním čísle +421 948 747 166 nebo e-mailové adrese recepcia@bjornsonka.sk. :-) Přeji krásný den, Bára
Mohou sem i pejsci?
Dobrý den, Jano, ano, za pobyt s domácími zvířaty je účtován poplatek 10 €/noc. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobry den,
je mozne se ubytovat 3 dospeli + 3 deti vek 8,6 a 4 roky?
Dekuji predem za odpoved.
Dobrý den, Adame. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována
maximálně pro 5 osob. V případě tvorby individuální nabídky,
doporučím, kontaktovat přímo poskytovatele služby na recepcia@bjornsonka.sk
nebo
+421 948 747 166. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, proč je prosím na stránkách slovenského Slevomatu možnost ubytování s jednou nocí zdarma (varianta na 6 dní) a zde tato možnost není?
Dobrý den, Lucie. Slovenský Zlavomat s námi není propojený. Nabídky si každá ze společností spravuje sama a tak se mohou lišit. Některé nabídky mají stejné, některé jsou však úplně odlišné. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
bude voucher prodloužen na rok 2023?
Dobrý den, Kateřino. Děkuji Vám za dotaz. Platnost voucheru je striktně dána a nelze ji prodloužit. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. S přáním krásného dne, Karel