Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt v Krkonoších pro páry i rodiny: polopenze, sauna i zábava
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 604 246 873 (v čase 8:00–22:00) nebo e‑mailem na helena@rokytnice.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 180 Kč/noc (psi do 10 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 12 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 12 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den.chteli bychom se u vás ubytovat.jak to tam u vás vypadá ted
s ovzdušim od požáru v Hřensku?
Děkuji Burdová
Dobrý den, Naděždo, ohledně Vašeho dotazu jsem kontaktovala přímo poskytovatele, který uvedl, že vzhledem k velké vzdálenosti ohniska požáru od hotelu, zhruba 100 km, není pobyt (ovzduší) v této oblasti aktuálně požárem nijak ovlivněn. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, je možnost zakoupit si 2 pobyty jdoucí po sobě na jednom pokoji? (termín 23.7.-30.7. pro dva) Děkuji
Dobrý den, Aneto. Kontaktujte jej na helena@rokytnice.com. Záleží na dostupných kapacitách. Na Slevomatu stačí zakoupit dva po sobě jdoucí vouchery s termínem a do poznámky při vytváření objednávky tuto informaci uvést, nebo kontaktovat hotel na helena@rokytnice.com. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, má hotel nějaké venkovní posezení s hřištěm pro děti? A dá se k hotelu a na nějaké výlety dostat autobusem ?jsme bez auta
Dobrý den, máme venkovní posezení a pro děti skluzavku, houpačky a trampolínu
Co se týče výletů je tu mnoho vyžití i bez auta, veškeré informace dostanete na recepci při příjezdu
Dobrý den,
obsahují bufetové snídaně i automat na cappuccino a café latté?
Zedníčková
Dobrý den, Martino,
Na stránkách poskytovatele se mi podařilo najít jídelní/nápojový
lístek.
Posílám odkaz: https://www.hotelhelena.cz/images/restaurace/hotel-helena-menu.pdf
Přeji hezký den
David
Dobrý den. Je prosím u Vás možnost zajištění bezlepkové stravy?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jiří. Děkujeme za Váš dotaz. Ano určitě, je to možné. Při nákupu prosím jen tuto informaci zadejte do poznámky, ať s tím hotel může počítat. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je prosím možné vzít s sebou na 2 noci –3 dny psa a eventuálně za jakých podmínek. Děkuji za odpověď. Kynclová
Dobrý den, pejsek možný , zaplatíte 250,– Kč /noc