Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
zakoupili jsme pobyt v hotelu Corona**** v jižních Čechách (čtyři
vouchry ) pro vždy 2 dospělí v termínu: Po 22. 8. – Pá 26. 8. 2022
5 dní (4 noci). Touto cestou poprosit o informaci ohledně parkování dvou
osobních aut (je –li zdarma či nikoliv, zda se musí objednat možnost
parkování) a název restaurace, ve které budeme využívat večeře včetně
do kolika hodin je možnost večeřet. Současně jsem Vás chtěla poprosit,
zda-li by bylo možné mít pokoje u sebe.
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Šárko, děkujeme za dotaz. Toto je dotaz, na který Vám musí
odpovědět sám poskytovatel, proto pro individuální nabídku, prosím,
kontaktujte ubytování na telefonním čísle +420 380 426 789 nebo
e-mailové adrese recepce@coronahotel.cz.
:-) Přeji krásný den, Bára
Michaela Šuterová
Dobrý den, pokud chci pro dvouleté dítě samostatné lůžko, mám dát do
objednávky pobyt pro 3 osoby? Mockrát děkuji za odpověď.
Hotel Corona s.r.o****
Dobrý den , ne, pokud date tři osoby tak se to bude počitat jinak, a my
mame děti do 7 let zdarma.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
zakoupili jsme pobyt v hotelu Corona**** v jižních Čechách (čtyři vouchry ) pro vždy 2 dospělí v termínu: Po 22. 8. – Pá 26. 8. 2022 5 dní (4 noci). Touto cestou poprosit o informaci ohledně parkování dvou osobních aut (je –li zdarma či nikoliv, zda se musí objednat možnost parkování) a název restaurace, ve které budeme využívat večeře včetně do kolika hodin je možnost večeřet. Současně jsem Vás chtěla poprosit, zda-li by bylo možné mít pokoje u sebe.
Děkuji.
Dobrý den, Šárko, děkujeme za dotaz. Toto je dotaz, na který Vám musí odpovědět sám poskytovatel, proto pro individuální nabídku, prosím, kontaktujte ubytování na telefonním čísle +420 380 426 789 nebo e-mailové adrese recepce@coronahotel.cz. :-) Přeji krásný den, Bára