Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu.
Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 608 275 009 nebo e‑mailem na hotel@zamekwichterle.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Wellness platí vždy pouze pro dvě osoby, každá další osoba má nárok pouze na přistýlku a stravu (v případě zájmu si může veškeré wellness služby doplatit na místě)
Pokud máte balíček s Rytířskou či Zámeckou cestou, je potřeba výběr nahlásit již při rezervaci pobytu. V případě online objednávky pište svůj výběr do poznámky při rezervaci.
Dobré vědět: Časy procedur určuje recepce hotelu a budou zaslány při potvrzení rezervace hotelem.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Wellness platí vždy pouze pro dvě osoby, každá další osoba má nárok pouze na přistýlku a stravu (v případě zájmu si může veškeré wellness služby doplatit na místě)
U zámeckého pokoje není možná přistýlka, pokud tedy chcete vyrazit s dětmi, zvolte variantu s podkrovním či rodinným pokojem.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, rádi bychom Vás s přítelem navštívili… jen se bojím,
že dle fotografií, které máte na webu, není na zámku zajištěný
bezbariérový přístup. Přítel je totiž vozíčkář. Děkuji za odpověď
a přeji vše dobré!
Zámek Wichterle
Dobrý den,
náš hotel není bezbariérový, proto se předem omlouváme, že Vás
nemůžeme ubytovat.
S pozdravem,
zámek Wichterle
Jitka
Máme zájem o „Pobyt vč. víkendů v zámeckém pokoji s polopenzí a
wellness programem (léto a podzim)“. Lze pivovarskou večeři domluvit pro
jednu osobu standard a pro druhou vegetariánskou ? Děkuji
Zámek Wichterle
Dobrý večer,
ano, v rámci pivovarské večeře je i možnost vegetariánské varianty
(tortilla).
S pozdravem,
Zámek Wichterle
Kateřina Otáhalová
Dobrý den, jak je to u vás z parkováním. Máme velký vůz. Děkuji za
odpověď . Otáhalová
Zámek Wichterle
Dobrý den,
parkování je v ceně pobytu. Můžete zaparkovat na nádvoří (brána je na
zvonek), v případě pokud by bylo parkoviště na nádvoří obsazeno
(nemáme zde rezervace), můžete za parkovat i dolů pod zámkem.
Hezký den
Jana S.
Dobrý den, ráda bych objednala pobyt u vás i pro 15.letou dceru. Lze pro
ní dokoupit welness?
Děkuji za odpověď
Zámek Wichterle
Dobrý den,
můžete si klidně koupit pobyt pro 2 osoby (jako pro dospělé) s tím, že
podepíšete na recepci kontraindikaci, že se nezletilá dcera pod Vaším
dohledem na Vaši zodpovědnost zúčastní wellness procedur.
Martina Červenková
Dobrý den, dostala jsem 2.000 Kč dárkový poukaz – (
slevomat)-Pomahame sestrickam
Ráda bych ho s manželem využila na pobyt u vás v termínu
16.9–19.9.
Je možno objednat si polopenzi? Jaká by byla konečná cena s poukazem?
Děkuji za odpověd. M.Č.
Zámek Wichterle
Dobrý den, ve Vámi zvoleném termínu máme poslední 4 volné pokoje.
Můžete si vybrat balíček – napsat nám jej do emailu na : hotel@zamekwichterle.cz
i s vybraným termínem, s voucherem (popř. číslo voucheru) a telefonním
číslem, zarezervujeme a přepočítáme Vám cenu. Prosím kontaktujte nás
přímo na email. Děkujeme za pochopení a přejeme Krásný zbytek
dne. :)
Slivkova S.
Dobry den, jsme dva dospělí a tři děti, jaká je u vás možnost nás
ubytovat? Děkuji S.Slivkova
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Slivková, doporučuji rozkliknout danou variantu nabídky,
o kterou byste měla zájem a následně dle koupi voucheru na konkrétní
termín či bez termínu kliknout na „Koupit bez termínu/Vybrat termín“.
Poté zadejte počet osob a zvolte věk dětí. Případné příplatky jsou
uvedeny u každé varianty nabídky v sekci Děti a Příplatky. Přeji
pěkný den, Katka :)
Michaela Koulisiani
Dobrý den, varite bezlekově? dekuji
Zámek Wichterle
Dobrý den, ano.
Lenka Filová
Dobrý den,jsme 3 dospělé osoby a protože je naše dcera
postižená,hůře se pohybuje po schodech,chtěli jsme zámecký pokoj,ale
dočetla jsem se,že je pouze pro 2 osoby. Našli byste pro nás nějaké
řešení,abychom s ní nemuseli do podkroví?
Děkuji a přeji hezký den.
Lenka Filová
Zámek Wichterle
Dobrý den, velmi nás těší Váš zájem o naše služby. Pokud Vám tedy
nevadí vyjít jedno patro (jelikož v přízemí pokoje nemáme), můžeme
Vás ubytovat i na mezonetových pokojích, kde je možnost přistýlky.
Pokoj si můžete prohlédnout na našich webových stránkách na virtuální
prohlídce, odkaz přikládám zde: https://my.matterport.com/show/?m=U2JEPq5fhyu
Dejte nám vědět, jak jste se rozhodla na náš email: hotel@zamekwichterle.cz.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rádi bychom Vás s přítelem navštívili… jen se bojím, že dle fotografií, které máte na webu, není na zámku zajištěný bezbariérový přístup. Přítel je totiž vozíčkář. Děkuji za odpověď a přeji vše dobré!
Dobrý den,
náš hotel není bezbariérový, proto se předem omlouváme, že Vás nemůžeme ubytovat.
S pozdravem,
zámek Wichterle