Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Zrelaxujte se v Thajském ráji: 60 minut relaxační masáže podle výběru
Hodnocení podniku Thajský ráj
Příjemný personál.
Prvně, že opravdu byla dodržena aktivní (vlastní masáž) hodina.
Setkala jsem (v severních Čechách, kde jsem byla na návštěvě), že vlastní čas masáže nebyl dodržen, což mne dost odradilo.
Dále jsem byla spokojena s oběma masérkami a kdyby to tak fungovalo, objednala bych se znova konkrétně k ni, ale . . . . .
Objednala jsem si další masáže a snad, i když budu v rukou jiných děvčat, tak moje euforie nepoklesne. Pěkný den Medulka
Snad jen tolik, že při celkové masáži, na polštářku pod hlavou, nebyl vyměněn ručník, kterým byl pokryt. Myslím, že by měl být vyměňován, ale zase mne to natolik neodradilo, abych už nepřišla, výměnu bych však uvítala. Kdyby tu nebyla kolonka „Co se vám naopak nelíbilo?“ ani bych se nezmínila.
Pěkný den Medulka
Nebolo to nič extra. Klasicka thajská masáž.
škoda, že nejsou řešeny zákaznické podněty
- sice oslovují zákazníka jménem, ale když je nějaký problém, tak ukážou pomyslný „f*ckáč“…
– neustálé zvyšování cen, tomu masérky ještě vyžadují dýška, pokud zákazník není přesvědčený, že si masérka za svůj výkon dýško zaslouží, dokáží mu to pěkně osladit, takže další týden se dává člověk nervově dohromady…
šikovné masérky
občas problém s komunikací – přijdete na masáž objednanou cca měsíc a půl dopředu přes permanentku a dozvíte se, že daná masérka si vzala klienta, který se zpozdil o 3/4 hodiny (my kdybychom někam přišli se zpožděním 3/4 hodiny, tak s námi vyrazí dveře, již malé děti se učí, že se má chodit včas a když nemůžu přijít nebo nestíhám, tak se omluvím). Prý dělají zákaznické služby. Ve smyslu, že jinému dlouholetému klientovi naruší rezervaci a zruší dlouho dopředu objednanou masérku, se kterou klient počítá.
Na velmi dlouhou dobu dopředu obsazené rezervace; pokud máte objednáno a onemocníte a nechcete, aby propadlo, na masáž jít musíte chtě nechtě, protože není kam se přeobjednat a vrácení voucheru po objednání v online systému možné není
nepřiměřený chlad v masážních místnostech, zchlazeno klimatizací
masérka organizující si masáž podle svého – prvních 10 minut masáže se šla najíst, pak se bavila s kolegyněmi, poté mne začala omývat – což není součástí masáže a považuji to za zásah do soukromí, aby s člověkem takto orala