Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zrelaxujte se v Thajském ráji: 60 minut relaxační masáže podle výběru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Termín si zamluvte přes online formulář.
- S ohledem na kapacity si termín rezervujte včas, nejpozději 14 dní před koncem platnosti voucheru.
- Voucher můžete na webu vyměnit za originální poukaz do Thajského ráje.
- Po výměně voucheru za poukaz Thajského ráje se akce řídí obchodními podmínkami Thajského ráje.
- Výměnou za poukaz nebo vytvořením rezervace bude voucher uplatněn. Poté již není možné voucher stornovat ani refundovat. Lze pouze změnit termín, a to nejpozději 24 hod. předem telefonicky na podpoře Thajského ráje.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, nerozumím termínu „že voucher lze vyměnit do 14 dní od zakoupení“. Vyměnit za co? Pokud jsou překážky na straně provozovatele, že má plně naobjednáno a nestíhá, pak je to překážka na jeho straně a měly by jít vrátit finance, v opačném případě to nechápu. Pro nás je to každopádně varování, že Slevomat a TR už nikdy !
Dobrý den Simono, děkuji za zprávu, Nerozumím, k čemu dotaz směřujete. Voucher můžete do 14 dnů od zakoupení stornovat, pokud na něm nemáte termín. Dále je potřeba si rezervovat termín nejpozději 14 dní před koncem platnosti voucheru. Voucher je také možné vyměnit za poukaz od Thajského ráje. Hezký den! Barča
Dobrý den Barčo,
omlouváme se, že je těžké z našeho dotazu pochopit, oč se nám jedná.
Jedná se nám o to, abychom zaplacenou službu mohli využít :-)
Aktuálně je to tak, že Thajský ráj prodává více voucherů, než je
možné v normálních denních časech obsloužit, v našem případě to
znamená, že není možné se objednat na masáž ve 22:00 hodin, a současně
do 30.6. žádný jiný volný termín v jejich objednacím kalendáři není.
Pokud vyměníme Slevomatí voucher za voucher do TR, pak předpokládáme, že
již není možné stornovat, ani odstoupit od smlouvy? Děkuji za
upřesnění.
Dobrý den, Simono. Přesměrujeme řešení této situace do e-mailu. Pomohu Vám situaci vyřešit. :)
Dobrý den, zakoupili jsme thajskou masáž a teď koukáme, že v online rezervační systému není v rámci 3 měsíční platnosti voucheru žádné volné místo, kromě 22 h. a dále. Pečuji o děti a nemůžu si dovolit noční výlety. Je možné v tomto případě voucher vrátit a dostat peníze zpět, příp. i uplatněné kredity? Nepočítala jsem s tím, že si koupím službu, na kterou nepůjde najít volný termín… Děkuji
Dobrý den, Simono. Děkuji Vám za dotaz. Je nám líto, že jsou termíny plně obsazeny. V tomto případě se lze řídit storno podmínkami, kdy voucher bez rezervovaného termínu lze vyměnit do 14 dní od zakoupení. Pro více dotazů, kontaktujte naši zákaznickou linku +420 222 745 354. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
nemáte prosím pobočky jinde než v centru?
Dobrý den, Veroniko. Děkujeme za Váš dotaz. Thajský ráj má tři provozovny, a to na Václavském náměstí, na Staroměstském náměstí a v Karlově ulici. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz