Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Dovolená v Luhačovicích: all inclusive vč. nápojů, bazén, sauna, zábal i masáž

4,4 / 5 Hotel Harmonie*** Luhačovice (mapa) 2 278 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Iveta KACETLOVÁ

Dobrý den, měla bych dotaz k pobytu – Dovolená v Luhačovicích: all inclusive vč. nápojů, bazén, sauna, zábal i masáž , všední dny. Píšete, že platnost voucheru je od 10.4. do 30.6. , ale když si chci vybrat termín, tak v nabídce je jen období od 10.4. do 26.4. nic víc, žádný květen, ani červen. Jak to je ?
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Iveto. Během dnešního dne budou uvolněny termíny od května a dál. :) Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Vlastimil Porazil

Dobrý den, dnes jsem volal asi 16× na uvedená 4 čísla a stále to nikdo nebere objednávku jsme poslali na email který nám zasíláte.V emailu jsem uvedl svoje telefoní číslo.Nevím z jakého důvodu nedáváte vědět.Nevím už jak mám postupovat?

Slevomat.cz

Krásný den, Vlastimile, děkuji vám za dotaz. V případě, že se vám nedaří hotel kontaktovat, obraťte se prosím na naše kolegy ze zákaznické péče, kteří se vám pokusí s komunikací pomoci. Kolegy můžete kontaktovat zde: https://www.slevomat.cz/kontakt. Mějte moc hezký den!

Vlastimil Porazil

Dobrý den doporučili jste nám volat na tel.577117222,5­77117111,778470032 zkou­šíme volat a telefon nikdo nezvedá.

Hotel Harmonie***

Dobrý den pane Porazile, zde je kontakt na rezervační oddělení: 577 117 882, 778 470 033, email rezervace@hotel-harmonie.cz. Pokud na email napíšete svůj požadavek, popř. Vaše telefonní číslo, budeme Vás kontaktovat. Jarmila

Vlastimil Porazil

Dobrý den, v pondělí 23.1. jsem posilal na email poptávku na ubytování. Do dnešního dne mi žádná správa nepřišla.Děkuji za odpověd Porazil Vlastimil.

Slevomat.cz

Dobrý den, Vlastimile. Děkuji Vám za dotaz. Doporučím Vám využít kontaktu +420 577 117 2­22 pro urychlení vyřízení Vašeho dotazu. Věřím, že se Vám s poskytovatelem podaří spojit. S přáním krásného dne, Karel

Hanzlova Ludmila

Dobrý den chtěla bych si prosím koupit woucher od 8.3–10.3.2023 na 3 dny ,ale chtěla bych 2 dvoulůžkové pokoje a nevím jako to udělat,bojím se když objednám a zaplatím jeden,třeba už nebude v tom termínu druhý.Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Hezký den, Ludmilo, děkuji za Váš dotaz. Aktuálně volné termíny si můžete kdykoliv ověřit v online kalendáři, který naleznete v nabídce. Jakmile si zakoupíte voucher s online termínem, rezervace je závazná. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Marie Porazilová

Dobrý den, jak si máme zajistit u vás pobyt , stále telefonujeme a nikdo to nebere . Chceme se zeptat na nějaké podrobnosti . Děkují

Hotel Harmonie***


Dobrý den paní Porazilová, napište prosím na e-mail rezervace@hotel-harmonie.cz,



případně i své telefonní číslo, budeme Váš kontaktovat. Hotel je v těchto dnech z provozních důvodů uzavřen, otevírá opět 27.1.2023.



Děkuji za pochopení.



Jarmila

Zdeněk Fulín

Dobrý den, rád bych Vaší nabídku použil jako dárek, ale pouze pro jednu osobu. Máte i takové nabídky? Děkuji Fulín

Hotel Harmonie***

Dobrý den pane Fulíne,
při objednávce pobytu pro 1 osobu, kontaktujte prosím přímo rezervační oddělení Hotel Harmonie.
tel.č. 778 470 033.

petra longauerová

Dobrý den, lze Slevomat využít ve dnech 26.-28.11? Kryje se víkend se všedním dnem. Chtěli jsme víkend 25.-27.11., ale to mají na hotelu plno. Děkuji, Longauerová

Slevomat.cz

Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš d dotaz. Pro termín v letošním roce je k dispozici pouze varianta All inclusive pobyt s wellness ve všední dny (neděle – pátek). Tuto variantu nelze využít o víkendu. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Blanka Severová

Chtěla bych koupit voucher k Vánocům pro moji maminku na květen 2023

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pobyt je možno zakoupit přes slevový portál, nebo také přímo přes hotel.
Kontaktujte rezervační oddělení hotelu na adrese
rezervace@hotel-harmonie.-cz, nebo na tel.čísle 778 470 033.

Kamila Benischková

Dobrý den chtěla jsem se zeptat zda je welness neomezený nebo je vstup to jen na omezenou dobu dobu děkuji za odpověď

Hotel Harmonie***

Dobrý je po dohodě s wellness recepcí, dle volných kapacit.
Rezervační oddělení

Pavel Antl

Dobrý den, měli bychom zájem o Vámi nabízený pobyt. Je to ještě možné v termínu 27.-30.9. ? Děkuji za informaci Pavel Antl

Slevomat.cz

Dobrý den,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
 

  1. zvolte variantu pobytu
  2. vyberte si termín pobytu
  3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
  4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
  5. přejděte k platbě
  6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)

poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky

S přáním krásného dne, David
Ludmila.Kubickova123@seznam.cz

Dobrý den chci se zeptat kolik by zaplatila 4 člená rodina na 4 dny čtyřlůžkový pokoj 3 dospělí a 1dítě a dá se obědnat termín třeba už na květen příští roj děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Ludmilo.
Ohledně individuální poptávky pobytu kontaktujte přímo hotel na tel. čísle: +420 577 117 2­22 nebo přes e-mailovou adresu: rezervace@hotel-harmonie.cz. Přeji hezký den, David

Eliška

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli by byla možnost připravit pro jednoho člověka při víkendovém pobytu vegetariánské jídlo? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Eliško. Děkujeme za Váš dotaz. Vegetariánská strava (ani bezlepková) není problém. Požadavek na stravu prosím uveďte přímo do poznámky během rezervace. Děkuji a přeji krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Kvapilová Eva

Dobrý den. Je možný nástup až ve čtvrtek 27.10.2022 ? Předem děkuji Kvapilová

Slevomat.cz

Dobrý den, Evo. Děkujeme za Váš dotaz. 27. 10. 2022 je volný termín, ale nelze tento datum zvolit jako nástupní. Nejbližší nástupní datum je 26. 10. Nejbližší volný termín k Vašemu požadovanému datu je 26. 10. – 28. 10. 2022. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Jaroslav

Dobrý den, Hotel Harmonie má dvě budovy, v které budu ubytovaný termín 18–23.9? Na obrázku je budova 1. Vaří se v obou hotelích? Nebo se dochází do jedné restaurace?

Slevomat.cz

Dobrý den, Jaroslave. Děkujeme za Váš dotaz. Hlavní restaurace, která vaří česká jídla je umístěna v budově č. 1. V komplexu se nachází také bar s terasou. V jaké budově budete ubytován se předem nedá určit. Hotel hosty ubytuje vždy podle aktuální kapacity. Budovy ale nejsou od sebe daleko. Vše je v jednom areálu. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Lenissa Mercer

Přijde vám v pořádku nevědět telefony?

Slevomat.cz

Dobrý den, Lenissa. Mrzí mě, že se Vám nedaří spojit s hotelem. Doporučím Vám, kontaktovat jej pomocí emailu na: rezervace@hotel-harmonie.cz. Věřím, že je poskytovatel pouze vytížen a bude se Vám věnovat, jakmile to bude možné. S přáním krásného dne, Karel

Ivo Fröhlich

Dobrý den . Jaká je možnost ubytování pro invalidy na vozíku

Slevomat.cz

Dobrý den, Ivo. Děkuji Vám za dotaz. V hotelu je bezbariérový přístup. Počet pokojů je však omezený. Doporučím Vám, s předstihem kontaktovat hotel a provést rezervaci. S přáním krásného dne, Karel

Zdeněk Bakó

Dobrý den,
chci se zeptat, zda je ještě možné zakoupit variantu pobytu přes víkend (nástup v pátek). Chtěl jsem ji objednat, ale bohužel už je u ní „Vyprodáno“. Případně bude tato varianta v brzké době ještě k dispozici?

Děkuji.
 Zdeněk

Hotel Harmonie***

Dobrý den pane Zdeňku,
rezervaci pokoje si můžete také objednat přímo přes hotel.
V případě zájmu kontaktujte hotel na adrese rezervace@hotel-harmonie.cz

Jana

Dobrý den, chtěla bych k vám jet s dcerou na 3 dny a 2 noci, kolik by mě stal pobyt, muzu zaplatit benefity a zbytek doplatit dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano, ke zjištění konečné ceny pobytu (voucheru) a případných dostupných kapacit využijte prosím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo nahoře vedle nabídky a zobrazí se také po kliknutí na „Vybrat termín“. Případné příplatky jsou k přečtení u každé varianty dole a zobrazí se po kliknutí na „Příplatky“ či „Děti“. Informace ohledně převodu bodů a uplatnění benefitů naleznete na https://www.slevomat.cz/benefity, případně v dolní části dané varianty nabídky po kliknutí na „Benefity“. Přeji pěkný den, Katka :)

Jarka

Dobrý den,chtěla jsem zakoupit pobyt v hotelu Harmonie,ale nemáte zde možnost zaplatit převodem,takže nevím jestli je tato platba možná.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, při objednávce přímo přes hotel je možná platba na místě hotově nebo kartou, anebo na základě námi vystavené vystavené faktury .
Hotel Harmonie rezervační oddělení
 rezervace@hotel-harmonie.cz

Jan Gregovský

Dobrý den…měl bych 2 dotazy:

  1. Vámi udávaná cena je za pokoj ? Tedy…dvoulůžák, 2 osoby…?
  2. při pobytu na 8 dní – jaký by byl rozdíl mezi plnou penzí a polopenzí ?
Hotel Harmonie***

Dobrý den, pokud se díváte na slevový portál, tady je uvedena cena za dvoulůžkový pokoj pro 2 osoby.
Na naši nabídku pobyt s polopenzí se prosím podívejte na naše webové stránky, máme zde různé pobyty.
hotel-harmonie.cz
Hotel Harmonie rezervační oddělení
 rezervace@hotel-harmonie.cz

Kateřina

Dobrý den,je možné se ubytovat od čtvrtka do neděle?A kolik se platí za děti věk 1 a 11 let.Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino, děkujeme za dotaz. Děti do 2,9 let věku jsou zdarma bez nároku na lůžko. Děti od 10 let platí plnou cenu za dospělou osobu s nároky na všechny služby. Pobyt není možné koupit s nástupem ve čtvrtek nebo v sobotu. :-) Přeji krásný den, Bára

Jana Synková

Dobrý den, jaké jídlo je servírováno v pátek při nástupu a jaké v neděli při odjezdu.Nebo all inklusive se týká pouze celé soboty?
 Děkuji

Hotel Harmonie***

Dobrý den paní Synková, první den pobytu začíná odpolední svačinkou, poslední den pobytu končí obědem.
S přátelským pozdravem
Jarmila

Alena Seménková

Dobrý den, chci na pobyt FKSP, ale v podmínkách uplatnění je napsáno, že nelze na pobyt využít, ale při zadání do košíku nabídky je. Prosím o vyjasnění. Děkuji Alena

Hotel Harmonie***

Dobrý den, kontaktujte přímo hotel Harmonie na adrese rezervace@hotel-harmonie.cz.

Milan

Dobrý den kolik je doplatek za 3os.a je možné si vzít malého pejska?

Hotel Harmonie***

Dobrý den, doplatek za 3 osobu je polovina voucheru. Pejska je možné sebou vzít, pouze však malé plemeno do 10 kg. Poplatek za pejska je 200,– Kč/noc.

Martina Fialová

Dobrý den,
Mám zájem o ubytování od 15.8–19.8. Budeme 2 dospělí a jedno dítě 9 let a druhé 4 roky a miminko 1 rok. Je v hotelu i výtah? Obsahují bufetové snídaně i automat na cappuccino a café latté? Děkuji za odpověď.
Zedníčková

Hotel Harmonie***

Dobrý den paní Zedníčková, jakmile budete mít voucher anebo on line rezervaci, je třeba kontaktovat nás, abychom věděli, že žádáte o velký pokoj, popř. dva pokoje. Doplatek za děti uhradíte na místě. Bufetové snídaně obsahují jen kávu klasickou, capuccino a latté je možné si objednat v denním baru.
S pozravem
rezervační oddělení
778 470 033

Marie Bubnová

Dobrý den, prosím o sdělení zda je na pokoji k použití fén nebo si musím přivézt svůj ? Jsou u pokojů balkonky kde by byl nějaký sušák na prádlo (mokré plavky apod.) ?
Děkuji s pozdravem Marie

Hotel Harmonie***

Dobrý den paní Marie, fény jsou k dispozici k zapůjčení zdarma na recepci, sušák na prádlo však na balonech není.
Jarmila

Marcela Jochcová

Dobrý den, pokud zakoupíme pobyt k vám přes Slevomat na vybraný termín nemusím vám již volat? Mohu se spolehnout že na zadaný termín budeme mít pobyt rezervovaný? Nebo vám máme volat ohledně rezervace. Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Marcelo. Děkuji Vám za dotaz. Pokud je u nabídky přiložený online rezervační kalendář, můžete si v klidu zvolit termín již v nabídce a termín bude garantovaný. Tento kalendář je propojený s rezervačním systémem hotelu. S přáním krásného dne, Karel

Šídová Martina

Dobrý den, chtěla bych si rezervovat pobyt u vás v termínu od 31.7.- 5.8.2022 All inclusive jestli je to možné? Prosím o bližší informace k pobytu a celkovou cenu,děkuji Šídová Martina

Hotel Harmonie***

Dobrý den, od 31.7. – 5.8.2022 máme volný pokoj.
Cena za tento pobyt pro 2 osoby je 12160,–kč.
Pokud máte vážný zájem o vytvoření rezervace přímo přes hotel, napište prosím na rezervační email rezervace@hotel-harmonie.cz.
Rezervační oddělení hotel Harmonie

Martina

Dobrý den, v recenzi čtu časté stížnosti na proleželé matrace. Už v hotelu vyřešili nebo mají stále stejné? Děkuji

Hotel Harmonie***

Dobrý den, matrace jsem řešili, jsou vyměněny.
Rezervační oddělení hotel Harmonie

Petra Jasná

Dobrý den,
Lze objednat woucher pro s tím, že by šla dát na pokoj přistýka pro 6 leté dítě a připadně doplatit zvlášť či na míste?
Děkuji
 Jasná

Hotel Harmonie***

Dobrý den, voucher lze objednat, který je pro 2 osoby, do poznámky napište pobyt s dítětem 6 let.
Za dítě platíte až na místě hotově nebo kartou.
Rezervační oddělení hotel Harmonie

Jana Váňová

Dobrý den,chtěla bych se zeptat,zda by místo plné penze,byla možnost polopenze a zda by byly volné dva pokoje pro dva v termínu od 18.7.na čtyři noci a kolik by byla cena.Děkuji Váňová

Hotel Harmonie***

Dobrý den, od 18.7. – 22.7.2022 máme volné pokoje na hotelu Harmonie II.
Pokud máte zájem o ubytování s polopenzí, takové ubytování poskytuje přímo hotel Harmonie rezervace@hotel-harmonie.cz.
Dokoupení obědů je možné za poplatek 150,–kč/os./den.
Rezervační oddělení hotel Harmonie

Vladimír Veverka

Dobrý den, jaké jsou příplatky za stravu pro dítě 2 roky?

Hotel Harmonie***

Dobrý den, dítě do tří let je bez poplatku bez nároku na lůžko a stravu.
Rezervační oddělení hotel Harmonie

Jitka Králová

Dobrý den,
je možné si s sebou přivézt elektrokola a nechat si je během pobytu ve vaší kolárně? Děkuji za odpověď.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, ano, elektrokola si můžete uschovat v naší kolárně po dobu pobytu.
Rezervační oddělení hotel Harmonie

David

Dobrý den, chtěl bych přikoupit nějaký balíček navíc jako třeba masáž, koupel apod. Jak to udělat a kde vybrat a kolik to bude stát ?

Hotel Harmonie***

Dobrý den, kontaktujte nás prosím na emailu rezervace@hotel-harmonie.cz, rádi Vám pošleme ceník našeho wellness. Přeji pěkný den, rezervační oddělení

Libuše Matýskova

Prosím zda máte volné termíny v září.Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Libuše, ano, u obou variant nabídky jsou k dispozici i zářijové termíny. Jejich dostupnost si můžete ověřit po kliknutí na „Vybrat termín“ u dané varianty nabídky, případně vpravo nahoře vedle nabídky. Přeji pěkný den, Katka :)

Naďa

Dobrý den, je zde možnost bezlepkové diety

Hotel Harmonie***

Dobrý den, ano, naše kuchyně poskytuje i bezlepkovou stravu.
Rezervační oddělení

HelenaProfeldova

Dobrý den,kolik je příplatek k pobytu(lázeňská taxa) na den???

Hotel Harmonie***

Dobrý den, lázeňský poplatek je 30,–kč/osoba/noc.

Václav Doležal

Dobrý den je možné objednat pobyt pouze pro jednu osobu. Děkuji Doležal Václav

Slevomat.cz

Dobrý den, Václave. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka je vytvořena pro 2 osoby. Pokud si ale přejete individuální nabídku, prosím kontaktujte přímo hotel Harmonie. Můžete jej kontaktovat buď písemně na rezervace@hotel-harmonie.cz nebo telefonicky +420 577 117 2­22. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Jana Kaňova

Dobrý den. Je možné objednat pobyt pro dva dospělé a dvě děti 11 a 12 let s polopenzí. Prosím cenu. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. Záleží o jakou variantu máte zájem. Zda voucher na všední dny nebo s nástupem v pátek, tady se cena liší. :) Pokud si ale v nabídce rozkliknete konkrétní variantu, můžete si vybrat rovnou termín, počet osob a cena se Vám automaticky vypočítá. :) Mějte se hezky. Matěj, Slevomat.cz

Dana Daňkova

prosím využití bazénu je neomezené? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Dano. Děkuji Vám za dotaz. Vstup do nového zážitkového bazénu s whirlpoolem a sauny je po předchozí domluvě na recepci wellness centra. Čas i délku využití bazénu je nezbytné domluvit s nimi, aby se prostřídali všichni hosté. S přáním krásného dne, Karel

Manďák Lubomír

Vážení, objednali jsme si u Vás pobyt na dny 6.6. – 8.6. a přes účet pobyt zaplatili (17.4.) Prosíme o potvrzení platby a zaslání woucheru na tento email, děkuji Manďák

Slevomat.cz

Dobrý den, Lubomíre, pod tímto e-mailem neevidujeme žádnou objednávku. Ozvěte se nám na https://www.slevomat.cz/kontakt a společně se na to podíváme :) Pěkný den

Kristýna

Dobrý den, prosím, jak koupit voucher pro 2 dospělé a 1 dítě (8 let) v termínu 27.-30.10.2022? Nedaří se mi tento termín zadat. Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, v tento termín máme volné pokoje.
Pro objednání kontaktujte prosím rezervační oddělení hotelu na adrese rezervace@hotel-harmonie.cz.
Rezervační oddělení

Kristýna

Dobrý den, prosím, jak koupit voucher pro 2 dospělé a 1 dítě (8 let) v termínu 27.-30.1.2022? Nedaří se mi tento termín zadat. Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Kristýno, nabídka je pouze pro 2 osoby, to je důvod, proč Vám nejde zadat třetí osoba. S přáním hezkého dne, Maty

Renata Arvaiova

Dobry den
Je prosim mozny pobyt pouze pro 1 osobu? Jaka by byla cena?
 Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Renato, nabídka je určena pro 2 osoby, nikoliv tedy pro 1. S přáním hezkého dne, Maty

Monika Dostálová

Dobrý den,
Je prosím hotel bezbarierový? Manžel je na vozíčku.
Zda do pokoje a na jídlo je možnost bezbarierově.
děkuji Dostálová

Hotel Harmonie***

Dobrý den paní Dostálová, můžeme Vám rezervovat bezbariérový pokoj v budově Harmonie II, wellness centrum a restaurace je v budově Harmonie I, je nutno mezi budovami přecházet. V obou budovách jsou výtahy, do restaurace je však nutno přes schodiště. Děkuji za pochopení. Jarmila

Martin Dušek

Dobrý den,
prosíme o sdělení, zda je možný pobyt pouze s polopenzí. Měli bychom zájem o pobyt v termínu od 28.10.do 30.10.
Jaká by byla cena za dvě osoby?
S pozdravem Duškovi

Hotel Harmonie***

Dobrý den, ano ubytování s polopenzí je možné, prosím kontaktujte přímo hotel na adrese
 rezervace@hotel-harmonie.cz

Monika

Dobrý den, je možné připlatit stravu i pro dítě 2 roky? Děkuji

Hotel Harmonie***

Dobrý den, můžete se domluvit na recepci hotelu při příjezdu.

Alena

Dobrý den, je možné zaplatit si u vás
v této nabídce pouze polopenzi? Jaká by byla cena v případě dvou osob od 13.7–17.7.? Děkuji s pozdravem Adamová

Hotel Harmonie***

Dobrý den, ano ubytování s polopenzí je možné, prosím kontaktujte přímo rezervační oddělení hotel Harmonie na adrese
 rezervace@hotel-harmonie.cz

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru