Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Skvělý relax u slovenského moře: 3–6 dní s polopenzí a vstupem do bazénu

4,4 / 5 Penzión Pulse Jižní Slovensko - Slovensko (mapa) 26 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Jana Prokopova

dobry vecer. jaka by byla cena pobytu pro maleho jorksirka? dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano.
Domácí zvířata jsou v hotelu za příplatek 5 €/noc. Přeji hezký den, David

Luděk Kolínek

Dobrý den , mohl bych část platby uplatnit přes benefity ( cca 6000 Kč) a zbytek platební kartou či převodem?
Děkuji Luděk Kolínek

Slevomat.cz

Dobrý den, Luďku. Děkuji Vám za dotaz. Nahrajte si prvně své benefitní body na svůj Slevomatí (https://www.slevomat.cz/benefity) profil a následně v kroku „platba“ lze zvolit částečnou úhradu kredity a zbytek doplatíte například kartou, či převodem. :) S přáním krásného dne, Karel

Ludmila Opálková

Dobrý den, máte volný termín 18_20.7.22 a cena pobytu je pro dva s polopenzí? Děkuji za odpoved

Slevomat.cz

Dobrý den, Ludmilo,

děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
 

  1. zvolte variantu pobytu
  2. vyberte si termín pobytu
  3. navolte počet osob
  4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
  5. přejděte k platbě
  6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)

poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky

S přáním krásného dne
Miroslav Skalský

Dobry den chtěl bych se zeptat,mame deti 5 roky a 2 roky pobyt mi uplatnuje jen na ditě 5 let ,jak mam postupovat s tim 2 letym ditětem při objednavce?Děkuji za odpověd.

Slevomat.cz

Dobrý den, Miroslave, tato nabídka je koncipována pro 2–3 osoby, pokud jedete tedy jedna dospělá osoba, tak jdou obě děti bez problému zadat v případě, že jste 2 dospělí, tak je třeba kontaktovat přímo hotel, ověřit si jejich kapacity a jedno z dětí následně doplatit na místě. Telefonní číslo na hotel: +421 905 277 2­57. S přáním hezkého dne, Maty

Katka

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je na pokoji kávový servis a zda mají pokoje balkóny.
Děkuji, K.

Slevomat.cz

Dobrý den, Katko. Děkujeme za Váš dotaz. Na pokoji je k dispozici konvice s šálky. Hotelové pokoje mají k dispozici balkóny. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru