Otevřené vouchery: Po zakoupení voucher je třeba udělat co nejdříve rezervaci na tel. č .: +421 905 277 257 nebo e‑mailem na: penzion.pulse@gmail.com
Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobry vecer. jaka by byla cena pobytu pro maleho jorksirka? dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano.
Domácí zvířata jsou v hotelu za příplatek 5 €/noc. Přeji hezký
den, David
Luděk Kolínek
Dobrý den , mohl bych část platby uplatnit přes benefity ( cca 6000 Kč)
a zbytek platební kartou či převodem?
Děkuji Luděk Kolínek
Slevomat.cz
Dobrý den, Luďku. Děkuji Vám za dotaz. Nahrajte si prvně své benefitní
body na svůj Slevomatí (https://www.slevomat.cz/benefity)
profil a následně v kroku „platba“ lze zvolit částečnou úhradu
kredity a zbytek doplatíte například kartou, či převodem. :) S přáním
krásného dne, Karel
Ludmila Opálková
Dobrý den, máte volný termín 18_20.7.22 a cena pobytu je pro dva
s polopenzí? Děkuji za odpoved
Slevomat.cz
Dobrý den, Ludmilo,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
zvolte variantu pobytu
vyberte si termín pobytu
navolte počet osob
do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
přejděte k platbě
voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne
Miroslav Skalský
Dobry den chtěl bych se zeptat,mame deti 5 roky a 2 roky pobyt mi
uplatnuje jen na ditě 5 let ,jak mam postupovat s tim 2 letym ditětem při
objednavce?Děkuji za odpověd.
Slevomat.cz
Dobrý den, Miroslave, tato nabídka je koncipována pro 2–3 osoby, pokud
jedete tedy jedna dospělá osoba, tak jdou obě děti bez problému zadat
v případě, že jste 2 dospělí, tak je třeba kontaktovat přímo hotel,
ověřit si jejich kapacity a jedno z dětí následně doplatit na místě.
Telefonní číslo na hotel: +421 905 277 257. S přáním hezkého
dne, Maty
Katka
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je na pokoji kávový servis a zda
mají pokoje balkóny.
Děkuji, K.
Slevomat.cz
Dobrý den, Katko. Děkujeme za Váš dotaz. Na pokoji je k dispozici
konvice s šálky. Hotelové pokoje mají k dispozici balkóny. Přeji Vám
hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobry vecer. jaka by byla cena pobytu pro maleho jorksirka? dekuji
Dobrý den, Jano.
Domácí zvířata jsou v hotelu za příplatek 5 €/noc. Přeji hezký den, David