Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. 561 030 100 nebo na e‑mailu info@hotelartaban.cz – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, máme k vám přijet na pobyt v pátek 19.8. a v posledním
hodnocení je uvedeno, že je nefunkční vířivka. Je již vše v pořádku?
Děkuji Ošmerová
Hotel Artaban****
Dobrý den, bohužel je pravdou, že je vířivka mimo provoz a nabízíme
tak jiné služby jako kompenzaci. Díl je objednaný a čekáme na jeho
doručení. Nicméně těžko říct, zda dorazí před Vaším příjezdem,
jelikož v ČR není již k sehnání a je k nám na cestě ze Španělska.
Věříme však, že si u nás pobyt užijete i v případě, že
nevyužijete možnosti vířivky. Děkujeme, Hotel Artaban.
OČ
Dobrý den, uvedený bowling, vířivka a vstup na zámek je v ceně
voucheru? Příp. odkaz na ceník, děkuji
Hotel Artaban****
Dobrý den, záleží, jakou variantu voucheru si zvolíte. Vše uvedené na
jednom z námi nabízených voucherů nenaleznete, ale pobyt se vstupem na
zámek obsahuje vše kromě vířivky, kterou si však můžete objednat a
připlatit, podle Vašich aktuálních chutí.
Děkujeme, s pozdravem, Hotel Artaban
Marek Smejkal
Dobrý den. Nabízíte i jídla pro vegetariány a jaká? Děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Marku, ano hotel počítá i s touto variantou a na
vyžádání je k dispozici vegetariánský pokrm. Pro více informací se
obraťte přímo na hotel na telefonním čísle:
+420 734 443 900. S přáním hezkého dne, Maty
Bohuslava Poncarová
Dobrý den, je z Prahy nějaké vhodné dopravní spojení veřejnou
dopravou? Děkuji za opověď Poncarová
Hotel Artaban****
Dobrý den, přímých spojů na trase Praha Žirovnice mnoho není. Avšak
dobrou dostupností je vlakové spojení s přestupem ve Veselí nad Lužnicí.
Cílová stanice je Počátky-Žirovnice.
Vlaková stanice je v obci Stojčín, cca 3 km od Žirovnice.
Nebo najít kombinaci spojení přes Jihlavu, Pelřimov či Jindřichův
Hradec.
hotel Artaban
Daniela
Dobrý den, jde mi zarezervovat zde na Slevomatu termín 15.-17.4., ale
v textu nabídky je uvedeno, že ve státní svátky nelze objednat. Tak
nevím, zda rezervace bude platit.
Děkuji.
Hotel Artaban****
Dobrý den, to bude bohužel chyba v textu. Objednat si v tomto termínu
normálně můžete. Děkujeme.
Daniela
Dobrý den, je možné si vzít s sebou kola a lze je někde uschovat?
Hotel Artaban****
Dobrý den, ano, je možné si vzít s sebou kola. Možnost úschovy u nás
je. Děkujeme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme k vám přijet na pobyt v pátek 19.8. a v posledním hodnocení je uvedeno, že je nefunkční vířivka. Je již vše v pořádku? Děkuji Ošmerová
Dobrý den, bohužel je pravdou, že je vířivka mimo provoz a nabízíme tak jiné služby jako kompenzaci. Díl je objednaný a čekáme na jeho doručení. Nicméně těžko říct, zda dorazí před Vaším příjezdem, jelikož v ČR není již k sehnání a je k nám na cestě ze Španělska. Věříme však, že si u nás pobyt užijete i v případě, že nevyužijete možnosti vířivky. Děkujeme, Hotel Artaban.