Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. +420 727 920 882 nebo na e‑mailu info@boromeum.cz
Před zakoupením voucheru si ověřte, zda je vámi požadovaný termín volný.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, mohu se zeptat, v jakém patře se pokoje nachází popřípadě
byla by možnost domluvit se na pokoji kam je přístup zcela bez schodů?
Děkuji za informaci.
Boromeum residence
Dobrý den,
v domě máme výtah, tedy bez problémů se dostanete do všech apartmánů
(v podkroví jsou asi tři schody).
Pokud si zvolíte variantu se snídaní tak snídaně jsou v sousedním hotelu,
ovšem ve sklepních prostorách bez výtahu. Proto bych doporučoval zvolit
variantu bez snídaně.
S pozdravem
Miloš Kratochvíl, manager
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu se zeptat, v jakém patře se pokoje nachází popřípadě byla by možnost domluvit se na pokoji kam je přístup zcela bez schodů? Děkuji za informaci.
Dobrý den,
v domě máme výtah, tedy bez problémů se dostanete do všech apartmánů (v podkroví jsou asi tři schody).
Pokud si zvolíte variantu se snídaní tak snídaně jsou v sousedním hotelu, ovšem ve sklepních prostorách bez výtahu. Proto bych doporučoval zvolit variantu bez snídaně.
S pozdravem
Miloš Kratochvíl, manager