Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 225 022 000 nebo e‑mailem na central@kkhotels.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 225 022 000 nebo e‑mailem na central@kkhotels.com
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den jak daleko je hotel od Paladia?předem děkuji
Hotel Central
Palladium je vzdalene ani ne 5 minut pěšky, cca 300m od hotelu
Tereza Kelnarová
Dobrý den,
byl by možný dřívější check-in (např. kolem 13h)? Pouze bychom si do
pokoje odložily menší zavazadla, nezůstávaly v něm.
Děkuji. Kelnarová
Hotel Central
Pokud budou pokoje již k dispozici, určitě to možné je. Pokud by
ještě nebyly připraveny, je možnost si uschovat zavazadla v prostoru za
recepcí a check-inovat se po návratu z města.
Pěkný den!
Bára
Tereza Vaňková
Dobrý den, děkuji za odpověď. Ještě prosím na pokoji jsou textilní
přezůvky? Prostěradlo je zdarma nebo za poplatek?
Hotel Central
Textilní přezůvky na standardních pokojích (Cosy) nejsou. Přezůvky a
župan jsou k dispozici ve vyšší kategorii pokojů (Quiet) Prostěradlo
v sauně je zdarma.
Tereza Vaňková
Dobrý den, v hotelu je sauna. Je nutná rezervace předem?
Je k dispozici na místě prostěradlo?
Hotel Central
Dobrý den, Terezo,
sauna je k dispozici všem hostům od 16:00 – 22:00, rezervace nutná není.
Prostěradla jsou k dispozici.
Pěkný den!
Bára
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den jak daleko je hotel od Paladia?předem děkuji
Palladium je vzdalene ani ne 5 minut pěšky, cca 300m od hotelu