Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
4* hýčkání v Karlových Varech: bazénové a wellness centrum i lázeňské procedury, snídaně či polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve na e‑mailu reservation@richmond.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Případné dotazy vám zodpoví na tel. +420 353 177 505 (po–pá v čase od 9:00 do 16:00).
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu reservation@richmond.cz nebo na tel. +420 353 177 505 (po–pá v čase od 9:00 do 16:00).
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Varianta pro 1 osobu – bez možnosti přistýlky
- Varianta pro 2 osoby – další osoby možné pouze v rámci většího pokoje Lux (příplatek 600 Kč/noc), nutné rezervovat předem (možné zadat přímo do objednávky nebo na tel. +420 353 177 505 – po–pá v čase od 9:00 do 16:00)
- Dítě do 5,9 let na přistýlce vč. stravy: zdarma
- Dítě od 6 do 11,9 let na přistýlce:
- Včetně snídaně: 200 Kč/noc
- Včetně polopenze: 225 Kč/noc
- Včetně plné penze: 250 Kč/noc
- Dítě od 12 do 14,9 let na přistýlce:
- Včetně snídaně: 600 Kč/noc
- Včetně polopenze: 625 Kč/noc
- Včetně plné penze: 650 Kč/noc
- Děti a další osoby nemají nárok na procedury
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 150 Kč/noc
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 10 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 10 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, prosím o info, jak je daleko váš hotel od nádraží a zda existuje nějaké spojení k vám. Děkuji
Dobrý den, Ivo, Parkhotel Richmond se nachází necelé 4km od nádraží. Z nádraží či jeho blízkého okolí je možné využít autobusové dopravy na zastávku Karlovy Vary,, Richmond, která je hotelu nejblíže. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý večer mohu se zeptat je v ceně i zapůjčení osušky do bazenu
Dobrý den, Irino, děkujeme za dotaz. Ano, zapůjčení osušky máte v ceně. :-) Přeji krásný den, Bára
Dobry den.
Prosim, kdyz si vyberu “pobyt s wellness a procedurami pro 1 osobu”a budu
mit 6 noci, vychazi to tedy na 1 proceduru denne – ktere to budou, mohu si
vybrat? A v jaky cas obycejne procedury byvaji, jestli nejsou prilis brzy
rano?
Jeste me zaujal “lazensky pobyt s wellness” – je povinne absolvovat
lekarskou prohlidku za poplatek, kdyz bych byla jen 6 noci nebo je to
dobrovolne? A zde jsou pak tedy 2 procedury denne – mohou byt hned za sebou
nebo je treba 1 rano a druha odpoledne?
Moc dekuji.
Dobrý den, Terezo. Děkujeme za Váš dotaz. Procedury v balíčku se předem nevybírají, rozpis procedur obdržíte při příjezdu na recepci. Procedury se snažíme časovat cca od 9:00 hod., dříve bývají jen výjimečně. V případě, že si vyberete pobyt Lázeňská péče, bude Vám načasována předem pouze vstupní lékařská prohlídka a procedury budou následně rozepsány na základě doporučení našeho lékaře. Některé procedury mohou být hned za sebou, ne však všechny. Přejeme hezký den, Parkhotel Richmond
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda bazénové a wellness centrum je přímo v hotelu kde budeme ubytováni a v tom případě bude možné přecházet v županu ?Děkuji za odpověď Lenka .
Dobrý den, Lenko. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, wellness centrum s bazénem se nachází přímo v hotelu. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, při pobytu s polopenzí, wellness a procedurami jsou v případě dvou nocí (pa-ne) jaké procedury v ceně pobytu? Děkuji
Dobrý den, Markéto, děkujeme za Váš dotaz. :-) V této konkrétní nabídce máte v ceně pobytu 1× masáž a 1× koupel (výběr masáže a koupele na základě aktuálních možností hotelu). Přeji krásný den, Bára
Dobrý den ,je možnost přístup i pro invalidní .Děkuji
Dobrý den, Hanko. Děkujeme za Váš dotaz. Pokoje, které nabízíme v této nabídce, tak nejsou bezbariérové. Hotel má k dispozici dva bezbariérové pokoje. Pokud o ně máte zájem, je potřeba udělat rezervaci přímo přes hotel. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Je možné, prosím, dokoupit pobyt pro dítě 11 let? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Vlasto. Varianta pro 2 osoby – další osoby možné pouze
v rámci většího pokoje Lux (příplatek 600 Kč/noc), nutné rezervovat
předem (možné zadat přímo do objednávky nebo na tel.
+420 353 177 505 – po–pá v čase od 9:00 do 16:00). Dítě od 6 do
11,9 let na přistýlce:
Včetně snídaně: 200 Kč/noc
Včetně polopenze: 225 Kč/noc
Včetně plné penze: 250 Kč/noc
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den
u lázeňské péče s wellness, píšete :
Lékařská prohlídka, laboratorní vyšetření krve od 8 nocí zdarma.
Zároveň je uvedeno: V rámci každé započaté noci 2–3 procedury (kromě
neděle, 16 procedur na 7 nocí) – na základě konzultace
s lékařem.
Chtěla bych koupit pobyt jako dárek na 6 nocí, bude tedy lékařská
prohlídka v ceně, nebo se bude doplácet zvlášť?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Anno. Děkujeme za Váš dotaz. V nabídce uvádíme, že lékařská prohlídka a laboratorní vyšetření krve je od 8 nocí zdarma. Pokud zvolíte tedy pobyt kratší než 8 nocí, jsou tyto služby zpoplatněné. Pro více informací se prosím obraťte přímo na hotel Richmond (+420 353 177 505, reservation@richmond.cz). Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
mohu si přes Slevomat objednat pobyt v pokoji Lux a o kolik je pak pobyt
dražší?
Děkuji
Jana
Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. Dvoulůžkový pokoj Lux je
s příplatkem 2 400 Kč. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chci se zeptat půjčení županů je za poplatek?
Máte také jako službu fitness, o co jde? Děkuji
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. Zapůjčení županů je v ceně po celou dobu pobytu jak uvádíme v nabídce. Jedná se o posilovnu dostupnou pro hosty. :)
Uvítal bych info o parkování.....děkuji
Dobrý den, Jane, parkování vychází na 100 Kč/noc. Na hotelové recepci Vám určitě poradí nebo předem kontaktujte hotel na telefonním čísle: +420 353 177 505. S přáním hezkého dne, Maty
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, když chci ubytování na 2 noci pro 2 dospělé a 1 dítě 16 let. Kolik budu platit? Nějak se v tom ztráácím, když je příplatek za pokoj tak se ještě platí přípatek za 3 osobu a kolik?
děkuji
Dobrý den, Dano. Děkuji Vám za dotaz. Záleží, který typ pokoje a variantu pobytu zvolíte, od toho se pak odvíjí cena za pobyt. V případě, že na pobyt jedete ve 3 osobách – možné pouze v rámci většího pokoje Lux (příplatek 600 Kč/noc), nutné rezervovat předem (možné zadat přímo do objednávky nebo na tel. +420 353 177 505 – po–pá v čase od 9:00 do 16:00). Po navolení počtu nocí ve Vámi zvolené variantě pobytu, se cena za pobyt vypočítá sama, poté je nezbytné, zvolit typ pokoje Lux (2 lůžka a přistýlka). Doporučím Vám také, zkontrolovat přípatky, které se hradí na místě a nejsou zahrnuty v ceně voucheru. S přáním krásného dne, Karel