Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 351 012 297 a 727 834 603 (po–pá od 9:00 do 20:00 hodin) nebo e‑mailem na hotel-zatisi@seznam.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,
rádi bychom si u Vás objednali pobyt, jen bych se ještě chtěla zeptat na
dětskou postýlku (dceři bude 10 měsíců). Předem děkuji za
odpověď.
Hotel Zátiší
Dobrý den,
ano, na hotelu máme k dispozici postýlky.
Alena Ševelová
recepce
Tomáš
Dobrý den chci se zeptat chtěli bychom pobyt pro dva a budeme mít sebou
dceru, koukal jsem že cena za dítě zahrnuje přistýlku + polopenzi, je
rozdíl v ceně, když bude stačit jen polopenze bez přistýlky, jelikož
bude stejně spát s námi :) a cena za dítě se platí až na místě ?
děkuji za odpověď
Hotel Zátiší
Dobrý den,
ano – lze jen s polopenzí, polopenzi můžete uhradit při příjezdu,
zapsala jsem to k Vaší rezervaci.
Alena Ševelová
recepce
Valeská Hana
dobrý den,je možnost ubytování 1 osoby v dvoulůžkovém pokoji? Mám
k tomu zdravotní důvody a velmi ráda bych využila vaší nabídky.Děkuji
za info.S pozdravem Valeská Hana
Hotel Zátiší
Dobrý den,
ano, lze. Pak je tedy pobyt ponížen o 30 %.
Alena Ševelová
recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
rádi bychom si u Vás objednali pobyt, jen bych se ještě chtěla zeptat na dětskou postýlku (dceři bude 10 měsíců). Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano, na hotelu máme k dispozici postýlky.
Alena Ševelová
recepce