Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu stekl@hotelstekl.cz nebo na tel. 387 967 491 – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Bowling si zamluvte předem, tak aby bylo volno ve vámi preferovaném termínu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, půjde pobyt objednat i na červenec/srpen? Děkuji za
odpověď Nikol
Hotel Štekl
Dobrý den Nikol, v červenci a srpnu bohužel ne, možná bude prodlouženo
na září a říjen.
Eda
Dobrý den ,můžu platit až ked pridem na pobyt? Ešte mám dva pejsky
malé vychovane . Můžu k Vám.
Slevomat.cz
Dobrý den, Edo. Děkujeme za Váš dotaz. Pobyt se nedá platit na místě.
Přes naše stránky si vyberete rovnou termín, pokoj, počet osob a
zaplacením voucheru si rovnou vytvoříte rezervaci. Hotel si účtuje za
domácí zvíře 700 Kč/noc. Tento příplatek se platí až na recepci
hotelu. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Pavel
dobry den snažím se vám dovolat,,chtěl jsem se zeptat zda mužeme přijet
22 dubna na jednu noc pro 2 osoby přes Slevomat, nebo kolik by stala 21,22 a
odjezd 23,kolik by nás to stalo i s welnes?
Hotel Štekl
Dobrý den Pavle, 22.4. máme ještě volno, napište prosím na stekl@hotelstekl.cz.
Těšíme se na Vaši návštěvu
Martin Šebesta
Dobrý den,rádi bychom přijeli k vám na pár dní,ale máme jeden
dotaz,může do vašeho bazénu i 1 roční miminko? Děkuji za odpověď
Hotel Štekl
Dobrý den Martine, s plenkami do vody ano. Těšíme se na Vaši
návštěvu!
Veronika Samková
Dobrý den chtěla bych se zeptat chtěly by jsme k vám na wellness ale
nejsme očkovaný tak jestli budeme potřebovat test? Moc děkuji za
odpověď
Hotel Štekl
Dobrý den,
v současnosti není třeba se prokazovat očkováním či negativním testem.
Můžete tedy přijet.
Těšíme se na Vaši návštěvu!
Barunka Svobodu
Dobrý den prosím jde u vás na na welness pobytu přiobjednat i masáže
jako dárek k narozeninám? Děkuji za odpověď
Dobrý den, půjde pobyt objednat i na červenec/srpen? Děkuji za odpověď Nikol
Dobrý den Nikol, v červenci a srpnu bohužel ne, možná bude prodlouženo na září a říjen.