Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pohodová dovolená u Stromovky a Výstaviště: 1–7 nocí v rodinném hotelu s bohatými snídaněmi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 220 878 020 či +420 776 613 807 nebo e‑mailem na recepce@hotelolga.cz .
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 180 Kč/noc (Hlídané parkoviště cca 5 min od hotelu.)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné již před dobou nástupu nechat někde v úschově
zavazadla, třeba už v 10 hodin?
Děkuji Mikulecký
Ano je to možné.
Dobrý den,je možná snidaně už v 6.45 ? Nebo je tam nonstop recepce ,jesli by šel připravit snídanový balíčel na recepci ?A je nějaké dopravní spojení od Vás na Praha – Wilsonova – parkoviště autobusů proti hl.n máme tam být na 8.00 .Děkuji za odpověd
Dobrý den, můžeme Vám připravit snídaňový balíček, který si vyzvednete v 6.45 hod v recepci. Na hl. nádraží se od nás dostanete z nádraží Holešovice metrem. Na nádraží Holešovice můžete jít pěšky nebo jednu stanici tramvají.
Dobrý den. Máte volno na 2 noci na začátku července ještě pro 2 dospělé a 1 dítě? Děkuji Motalová
Dobrý den,
prosíme o upřesnění o který termín se jedná a jak staré
je dítě.
Dobrý den, je možné ubytování i s větším psem?
Ano je to možné avšak pod podmínkou, že pes nebude nikdy sám na pokoji.
Dobrý večer, jak dlouho do předu je třeba udělat rezervaci na pobyt od 1.7.2022 do 4.7.2022. Děkuji, předem za odpověď.
Zatím máme v tomto termínu volno, ale jedná se o víkend, který se obsazuje nejvíce. Neumíme odhadnout kdy je potřeba udělat rezervaci. Snad co nejdříve.
Dobrý den, jakým způsobem má hotel řešené parkování? Děkuji
Vše je uvedeno na www.hotelolga.cz
(zde je i navigace)
Parkoviště je cca 2 min autem od hotelu, nebo 4 min pěšky. Za 24 hod. se
platí 180,–Kč.
Dobrý den,
je možné se ubytovat jako dvě 17 leté osoby, slečny,pod souhlasem
zákonného zástupce?
Děkuji;)
Ano
Dobrý den. Lze u Vás mít pobyt od pátku do neděle? Děkuji
Bohužel nevím který pátek do neděle máte na mysli. Nejlépe je zavolat na rezervace 776 613 807 a tam si volný termín dohodnete.
Dobrý den, je prosím v objektu výtah?
Ano,ale jezdi do mezipatra
Dobrý den ještě bych se zeptala budou na pokoji(koupelně) k dispozici ručníky? Děkuji
Samozřejmě
Dobrý den chtěla bych se zeptat kolikrát si můžu termín změnit? Děkuji
Příliš Vašemu dotazu nerozumím. Pokud máte termínovaný voucher, tak je to problém. Pokud ne, tak záleží na dohodě s hotelem.
Dobrý den chtěla bych se zeptat ten městský poplatek 50 Kč platí i děti a senioři?
Děti do 18 let a senioři nad 65 let neplatí městský poplatek
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, cena je za pokoj, neboza osobu?
Cena je vždy za pokoj.