Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, když je cena za celý apartmán, je možné ubytovat tři
dospělé osoby a dvě děti (6 a 8 let)?
Villa Gravic
Hello!
For what period You need apartment?
Jana F
Dobrý den, lze platit vsemi benefity?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano. U této nabídky můžete využít tyto benefity: Sodexo,
Edenred, Benefity, Benefit Plus, Up, Benefitka, LemonPay. S přáním hezkého
dne, Maty
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, když je cena za celý apartmán, je možné ubytovat tři dospělé osoby a dvě děti (6 a 8 let)?
Hello!
For what period You need apartment?