Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Za krásami hlavního města: 4* hotel 10 min. od historického centra, snídaně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu reservation@olympik.cz nebo na tel. +420 266 184 889 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 266 184 889 nebo e‑mailem na reservation@olympik.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den,
měli bychom zájem o voucher do tohoto hotelu, ale kolik se prosím doplácí
snídaně za dítě bez nároku na lůžko? Děti máme dvě, 5 let a
1 rok.
Děkuji
Dobrý den, Kláro. Děkujeme za Váš dotaz. Za snídaně se doplácí 150 Kč. Přeji Vám krásný den a pohodový pobyt. :) Matěj, Slevomat.cz
are all rooms air-conditioned??
Good afternoon, Renz. Thank you for your question. All rooms are equipped by air-conditioning. Sincerely, Karel
Dobrý den, jak mohu naráz koupit 3 vouchery pro 3 rodiny?
Lze mi koupit pouze jeden kus. Pokud budu kupovat postupně, nemám jistotu, že
pro ostatní 2 rodiny bude volný termín…
Děkuji
Dobrý den, Silvie. Při větší objednávce voucherů vázaných na termín, Vám doporučím, spojit se s hotelem a domluvit rezervaci přímo s nimi. Máte pravdu, není tu bohužel jistota, že při koupi třetího voucheru, bude termín volný. Přikládám kontakt: +420 266 184 889. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, mohu se zeptat která stanice metra je nejblíže k hotelu?
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Matěji, nejbližší zastávka metra je zastávka Invalidovna metra B. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den, mohu se ubytovat na 2 noci s dítětem 8 let a jaká by byla
cena?
Děkuji.
J. Dvořáková, D. Nejezchleb
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a
rovnou si rezervovat termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, lze se ubytovat s dvěma dětmi 7 a 10 let? Při výběru voucheru si mohu vybrat druhé dítě pouze do 2 let. Děkuji.
Dobrý den, to bohužel nelze. Na pokoj / voucher lze ubytovat maximálně
3 osoby a přidat postýlku pro dítě do 2 let.
S pozdravem, Markéta Špatzová, rezervační oddělení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
chcem sa spýtať, kedy je skutočný čas príjazdu do hotela (check in), nakoľko sa časy na rôznych stránkach líšia (14:00 alebo 16:00)?
Ďakujem
Dobrý den, Diano. Děkujeme za Váš dotaz. Check in je v hotelu od 14:00. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz