Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možné. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mohu se zeptat jestli je hotel bezbariérový a jestli je
v hotelu výtah??Máme maminku,která má problémy s chůzi po
schodech.Děkuji za informací.
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. Hotel bohužel nemá
bezbariérový prostor. S přáním krásného dne, Karel
Michal
Dobrý den, píšete, že se dají na místě přikoupit večeře, jaká je
prosím cena? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Michale. Ano, dá se přikoupit přímo na místě tříchodové
menu za 25 EUR za osobu. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu se zeptat jestli je hotel bezbariérový a jestli je v hotelu výtah??Máme maminku,která má problémy s chůzi po schodech.Děkuji za informací.
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. Hotel bohužel nemá bezbariérový prostor. S přáním krásného dne, Karel