Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená v Orea Resortu na Vysočině s polopenzí a volným vstupem do bazénu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Recepce je otevřena 24 hodin denně.
- Hotel je držitelem certifikátu baby friendly
- Děti do 5,99 let mají pobyt zdarma bez nároku na lůžko
- Přistýlka pro děti do 5,99 za příplatek 300 Kč/noc (pokud si přejete přiobjednat přistýlku, napište informaci do poznámky)
- Děti od 6 do 11,99 let mají ubytování za příplatek 450 Kč/noc (pokud si přejete přiobjednat přistýlku, napište informaci do poznámky)
- Dětská postýlka je k dispozici zdarma (nutné dohodnout s hotelem před příjezdem)
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (pobyt s domácími mazlíčky je možný jen v pokoji Classic a po předchozí domluvě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 100 Kč/den (nehlídané parkoviště)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
Můžete mě prosím napsat jaké jsou storno podmínky při koupi pobytu přes
Slevomat?Děkuji.
Dobrý den, případné storno rezervace si musíte vykomunikovat přímo
s portálem Slevomat. Je nutné se tedy řídit storno podmínkami přímo na
Slevomatu. Hotel je následně pouze dotázán, zda se stornem dané rezervace
souhlasí.
Děkujeme za pochopení
Tým OREA Resort Devět Skal Vysočina
Dobrý den, jsem sám ( 1 osoba ). kolik by mě stál pobyt včetně polopenze. Počet dnů upřesním podle ceny. U vás už jsem byl znám to. Děkuji !
Dobry den pane Strnko, cena pro 1 osobu je na Slevomatu stejna jako pro 2 osoby. K dispozici jsou Vam i webove stranky hotelu https://www.resortdevetskal.cz/, kde najdete sirsi nabidku pobytu i pro pokoje obsazene jednou osobou. Hezky den, Team hotelu
Dobrý den.Jsme 2 dospělí a 4 děti/10,9,2,2,/ a jezevčík.Chtěla jsem se zeptat zdali bychom se vešli do pokoje?Dvojčata by spala samozřejmě s námi v posteli. Děkuji.
Dobrý den, Jiřino. Voucher je koncipován pro 2 osoby. Pro individuální nabídku, kontaktujte přímo hotel. Přikládám kontakt: +420 566 585 111, recepce.9skal@orea.cz. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den,
je mozne objednat 3 pokoje po 1 lůžku? Nejlepe vedle sebe?
Kolegyne chrapou, tudiz je spolecny pokoj absurdni :-)
Popripadne cenu poprosim. Dekuji moc.
Dobrý den, Andy. Děkujeme za Váš dotaz. :) Nabídka na našich stránkách je pro dvě osoby. Pro individuální poptávku prosím kontaktujte přímo hotel e-mailem recepce.9skal@orea.cz a nebo telefonicky +420 566 585 111. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Hezký den, je možné ubytovat na jednom pokoji 2 dospělé a 2 malé děti (4, 6 let)? Děkuji
Dobry den Evo, do dvouluzkoveho pokoje Classic nebo Deluxe je mozne dodat pouze jednu pristylku, takze jedno z deti by s Vami muselo spat s Vami v manzelske posteli. Do jednoho pokoje se 2 pristylky nevejdou. Prosim, vek deti a zadost o pristylku napiste do poznamky u rezervace. Pristylka pro dite je zpoplatnena, informace jsou na strankach Slevomatu. Hezky den, Team OREA Resortu Devet Skal
Dobry den, je mozne se ubytovat na dvouluzkovem pokoji s ditetem 3 roky a miminkem? Nekde jsem cetla, ze je mozne pouze 2+1, ted to jiz nemohu dohledat.
Dobry den Martino, do dvouluzkoveho pokoje Classic nebo Deluxe je mozne dodat detskou postylku pro miminko a 3-lete dite by spalo s Vami v manzelske posteli. Do jednoho pokoje se bohuzel pristylka a zaroven detska postylka nevejdou. Hezky den, Team OREA Resortu Devet Skal
Dobrý den, prosím, kolik stojí polopenze pro dvouleté dítě v případě, že nepotřebuje přistýlku? Děkuji
Dobry den Radko, stravovani pro dvoulete dite je v tom pripade zdarma. Hezky den, Team OREA Resortu Devet Skal
Dobrý den, je prosím možné zakoupit voucher pouze pro jednoho dospělého a jedno dítě? Děkuji
Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka je vytvořena pro 2 osoby. Může ho tedy využít 1 dospělá osoba a 1 dítě. Tento balíček nerozlišuje věk hosta. To pouze v příplatkách za přistýlku, pokud by jelo osob více. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, můžu se zeptat, jaký je příplatek na polopenzi? Děkuji.
Dobrý den, Gabrielo, osoby starší 12 let mají ubytování včetně polopenze za příplatek 900 Kč/noc (je nutné ověřit kapacity na recepci hotelu). Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý večer, když bychom si chtěli zarezervovat 2 2 lůžáky vedle sebe je to možné? Na termín 25–27.3? Děkuji Dáša
Dobry den pani Remesova, pokud mate zajem o pokoje vedle sebe, prosim, pri rezervaci toto uvedte do poznamky. Pri prirazovani pokoju se maximalne vynasnazime, aby pokoje vedle sebe byly. Hezky den, Team OREA hotels&Resorts
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli se dá u Vás platit z fondů FKSP.Děkuji za informaci.Vejborná.
Dobrý den, Petro. Pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
ráda bych si objednala hotel na 4 dny (3noci) pro dva dospělé a jedno
dítě. Chápu dobře že si zde objednám dva dospělé, při objednávce
někde zadám do poznámky že budeme chtít přistýlku a poté až na místě
doplatíme 450Kč/noc pro dítě 7 roku? Je tato cena včetně polopenze?
A ještě bychom potřebovali stravu pro jednoho člena v bezlepkové
úpravě – to je možné?
Děkuji a pěkný den
Gabriela Musilová
Dobrý den, Gabrielo. Děkujeme za Váš dotaz. Bezlepkovou stravu není problém zařídit, jen to prosím uveďte do poznámky při rezervaci. Doobjednání přistýlky prosím také uveďte do poznámky a celkovou částku za přistýlku uhradíte po příjezdu až na místě. V ceně přistýlky (450 Kč/noc) je zahrnutá také strava. :) Mějte se krásně. Matěj, Slevomat.cz
Dobry den,
Zašlete mi prosím ceník masáží?
Dekuji
Dobrý den, Lucie, zde je ceník wellness: https://d1vp8nomjxwyf1.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/359/2018/06/07130651/CZ_Devet-Skal_wellness_cenik_2020.pdf . Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možnost zapůjčení vybavení na letní turistiku, např. horská kola? děkuji.
Dobrý den, Antoníne :)
ano, neměl by to být problém. Hotel je připraven i pro sportovně
založené návštěvníky. Ceník půjčovného najdete zde (https://d1vp8nomjxwyf1.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/359/2018/09/17144852/cen%C3%ADk-hotelov%C3%BDch-slu%C5%BEeb-2022.pdf).
Pěkný den :)
Dobrý den,
je možné pobyt zaplatit přes kartu sodexo multi pass card?
Děkuji za info.
Dobrý den, Vendulo, na pobyt je možné uplatnit Vámi uvedenou benefitní kartu. Pěkný den
Dobrý den, je možnost se u vás ubytovat bez očkování či testu? Děkuji za informaci, Nosákovcová
Dobrý den Kláro, děkujeme za váš dotaz. Od 10.2. není nutnost se prokazovat testem nebo očkováním. Více informací o aktuálních opatření naleznete zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene. S přáním hezkého dne, Maty
V jednom pokoji není možné ubytovat 3 dospělé osoby, lze ubytovat
maximálně 2 dospělé a 1 dítě.
Dobrý den, chápu to správně, že v pokoji můžeme mít 2 děti, pokud
bude jedno dítě (2roky) spát v postýlce? Pro druhé (6 let) bychom
zaplatili 450 Kč na noc a dostalo by přistýlku?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Eleno. Ano, přesně jak píšete. :) Děti do 5,99 let mají pobyt zdarma bez nároku na lůžko. Děti od 6 do 11,99 let mají ubytování za příplatek 450 Kč/noc (pokud si přejete přiobjednat přistýlku, napište informaci do poznámky). S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
cena za parkování je 100 Kč/den?
A v případě, že budeme ubytovaní 2 dospělé osoby a 1 dítě, jakým
způsobem mohu pro dítě objednat polopenzi a za kolik Kč? Nebo je pro
1 dítě již v ceně?
Dobrý den, Moniko. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, parkování je 100 Kč/den. Polopenze pro dítě je v ceně přistýlky. Přistýlka pro děti do 5,99 za příplatek 300 Kč/noc nebo děti od 6 do 11,99 let mají ubytování za příplatek 450 Kč/noc. Pokud si přejete přiobjednat přistýlku, napište informaci do poznámky. Příplatek za přistýlku se platí až na místě. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, nikde jsem nenašla informaci o ceně parkování. Můžete mi
prosím sdělit, jaká bude od 1.3. cena parkování, když nebudu mít
rezervaci přímo přes stránky hotelu, ale zde přes Slevomat?
Děkuji Marušáková
Dobrý den, paní Marušáková, parkování je za příplatek: 100 Kč/den. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či sú raňajky a večere možné aj vo vegetariánskej variante? Ďakujem.
Dobrý den, Kataríno, v případě individuální poptávky týkající se vegetariánské stravy, prosím kontaktujte přímo hotel na e-mailu: recepce.9skal@orea.cz či tel. +420 566 585 111. Jistě naleznete společné řešení. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, ráda bych se prosím zeptala jestli při výběru jídla je
i nějaká bezlepková a bezlaktózová varianta? Případně jak se u Vás
řeší takováto stravovací omezení?
Mockrát děkuji! :-)
Dobrý den, Kristýno. Děkuji Vám za dotaz. Bezlepková i bezlaktózová varianta je samozřejmě možná. :) Je však nezbytné, napsat tuto informaci do poznámky při vytváření objednávky, nebo kontaktovat přímo hotel s dostatečným předstihem. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
je možné objednat přistýlku i pro syna, kterému bude v dubnu 13 let?
Nebo je nutné mu zarezervovat vlastní pokoj?
děkuji a hezký den!
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi spojit s hotelem a přistýlka je možná i pro 13 letého syna. Je však nezbytné, napsat tento požadavek do poznámky při vytváření objednávky, nebo kontaktujte hotel. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
je možno si u Vás zapůjčit nějaké zimní vybavení? Mám na mysli např.
sáně, běžky…
Děkuji S pozdravem Pavel Šumpík
Dobrý den, Pavle. Děkujeme za Váš dotaz. Na hotelu je možné zapůjčit si sáně nebo boby za 30 Kč. Jiné zimní vybavení k dispozici není. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
chtěla bych si pobyt zarezervovat. Jen se nějak neorientuji jak to teď je,
musím být očkovaná a prokázat se certifikátem nebo mít negativní
PCR?
Děkuji za informaci.
Přeji hezký den
Marcela Beňušová
Dobrý den, Marcelo, zde je odkaz na naše webové stránky se vždy aktuálním přehledem vládních nařízení: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene. Jistě zde naleznete všechny potřebné informace. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli bude možné se u Vás ubytovat od 18.-20. 3. již bez očkování. Přítel sice prodělal covid aktuálně, ale já ne a jsem těhotná a rádi bychom si s dcerou ještě užili aspoň víkendový pobyt. Jinak jak jsem pochopila je možné si zarezervovat pokoj Deluxe a do poznámky dát, že máme zájem o pristylku. Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, Nikolo, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Ano, je tomu tak ostatní informace přidáte do sekce Poznámky. Každopádně zde je odkaz na naše webové stránky se vždy aktuálním přehledem vládních nařízení: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene či se s dotazem ohledně vládních nařízení můžete kontaktovat přímo provozovatele na e-mailu:recepce.9skal@orea.cz či tel. +420 566 585 111. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
jen jsem se chtěla zeptat jestli jsou koupelny vybaveny sprchovým koutem nebo
vanou.
Děkuji Hana B.
Dobrý den, Hano. Děkuji Vám za dotaz. Pokoj Classic je vybaven prostornou koupelnou se sprchovým koutem a WC. Pokoj Deluxe je vybaven prostornou designovou koupelnou se sprchovým koutem a WC. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli můžeme vzít s sebou malého pejska když jsme
vybrali pokoj Classic ?
Děkuji
Dobrý den, Miluše, v případě, že jste zvolila pokoj Classic, pobyt s domácími mazlíčky je možný po předchozí domluvě s recepcí na tel. +420 566 585 111. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, je možné zakoupit a ubytovat 1 dospělý a 3× děti? 3,6,8 let? Děkuji
Dobry den pani Teclova, doporucuji se obratit primo na hotel s konkretnim terminem pobytu – e-mail rezervace.9skal@orea.cz, kteri vam doporuci nejpohodlnejsi pokoj. Na Slevomatu nenabizime rodinne nebo viceluzkove pokoje, pouze dvouluzkove s pristylkou a to by pro Vas a deti bylo pravdepodobne nepohodlne. Team OREA Resortu 9skal
Dobrý den,
prosím, kolik se účtuje pes/noc v pokoji klasik.
Děkuji
Dobrý den, Petro, domácí zvířata nejsou povolena (pobyt s domácími mazlíčky je možný jen v pokoji Classic a po předchozí domluvě s recepcí). Recepci můžete kontaktovat na e-mailu: recepce.9skal@orea.cz či tel. +420 566 585 111. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobry den, muzu koupit 2 vouchery pro rodinu dva dospěli a dve deti 7 a 10 let? Jde mi o termín 3.2.-6.2. Pokud ano, lze garantovat ze pokoje budou u sebe? Dekuji
Dobrý den,
ano, vouchery takto lze zakoupit. Pokoje garantujeme vedle sebe.
Šárka Kováčiková, rezervační oddělení OREA Resort Devět Skal
Vysočina
Dobrý den, také by mne zajímalo parkování. Děkuji. Z. Čupelová
Dobrý den, do konce měsíce února je parkování pro všechny hosty
zdarma. Od 1.3. 2022 je parkování zdarma jen pro hosty, kteří mají
vytvořenou rezervaci přímo přes hotelové stránky.
Děkujeme za pochopení.
Šárka Kováčiková, rezervační oddělení OREA Resort Devět Skal
Vysočina
Dobrý den,
na stránkách máte parkování zdarma. Zde v nabídce je parkovaní za
100 Kč. Prosím o vysvětlení.
Děkuji.
Nikola
Dobrý den, do konce měsíce února je parkování pro všechny hosty
zdarma. Od 1.3. 2022 je parkování zdarma jen pro hosty, kteří mají
vytvořenou rezervaci přímo přes hotelové stránky.
Děkujeme za pochopení.
Šárka Kováčiková, rezervační oddělení OREA Resort Devět Skal
Vysočina
Dobrý den, píšete, že v pokoji max 2 dospělí a 1 dítě. My jsme 2 dospělí a 2 děti (3 roky a 1 rok). 3letá by se vyspala s námi v posteli a pro ročního bychom potřebovali postýlku. Vešli bysme se do pokoje, šly by takto 4 osoby? Děkuji
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka (voucher) je pouze pro dvě osoby. Pro individuální poptávku doporučujeme kontaktovat přímo hotel (recepce.9skal@orea.cz, +420 566 585 111). Určitě se s personálem domluvíte k Vaší spokojenosti. :) Mějte se krásně. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možné si zakoupit pobyt na dvě noci pro dvě osoby v termínu 13.5. – 15.5.? Přes rezervační formulář tady na Slevomatu nelze vybrat tyto tři dny po sobě.
Předem moc děkuji za odpověď.
Dobry den pane Jiri, tento termin neni na Slevomatu k dispozici. Muzete se podivat primo na hotelove stranky, kde je vice terminu otevrenych, nez byva na Slevomatu. Dekujeme za dotaz a prejeme hezky den, Team hotelu