Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
Důležité: Po příjezdu se hlašte v agentuře Ruzmarin na adrese Put Skalica 5 v Omiši, kde vám budou předány klíče od apartmánu a sděleny podrobnosti.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Zdravím , prosím,je možný pobyt s pejskem malého vzrůstu?
Děkuji za odpověď.
J.Rous
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaroslave. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s pejskem bohužel není
možný. Děkuji za pochopení. Poradím Vám, že tuto informaci nejdete
v sekci „příplatky“ v nabídce. S přáním krásného dne, Karel
Jitka Tomečková
Dobrý den, kolik stojí polopenze pro dítě? A objednává se až na
místě?Děkuji Jitka.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, jak je uvedeno v sekci Příplatky: polopenze je za
příplatek: 16 € / osoba / noc (v restauraci vzdálené 400 m od
apartmánů). Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Petr
Dobrý den,
Jaké jsou možnosti v případě, že bychom měli před odjezdem Covid?
Dá se pripojistit storno, nebo na základě potvrzení o nemoci termín
změnit i třeba pár dnů před odjezdem?
Diky Petr
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře. Děkujeme za Váš dotaz. Rezervaci si můžete zdarma
změnit 14 dní před začátkem pobytu. Připojištění storna není možné.
Pokud byste ale před odjezdem onemocněl, určitě nám zavolejte na naši
zákaznickou linku +420 222 745 354, kde se budeme snažit Vám
s konkrétní situací pomoci. Přeji Vám krásný den. Matěj,
Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravím , prosím,je možný pobyt s pejskem malého vzrůstu?
Děkuji za odpověď.
J.Rous
Dobrý den, Jaroslave. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s pejskem bohužel není možný. Děkuji za pochopení. Poradím Vám, že tuto informaci nejdete v sekci „příplatky“ v nabídce. S přáním krásného dne, Karel