Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č.+420 572 541 745 nebo +420 739 604 119.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, zadala jsem do výpočtu ceny pobytu dvě děti – 3leté (cena
zůstala stejná) a 0 leté – cena se navýšila… chci se zeptat, zda je
někde chyba, nebo se opravdu v případě pobytu dvou dospělých a dvou
dětí cena navyšuje?
Dále prosím o sdělení, jak je to se vstupem dětí do wellness zóny, zda
mají dovolený vstup všude, nebo je někde vstup dětem zakázán…
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino. Děkuji Vám za dotaz. V rámci nabídky, lze
ubytovat dvě dospělé osoby a 1 dítě na přistýlce + 1 dítě do 4,9 let
na lůžku s rodiči zdarma. Přidat osoby je možné pouze do pokojů Superior
a Apartmá. S přáním krásného dne, Karel
Anna
Dobrý den, v nabídce uvádíte například 2× sauna. Chtěla bych se
zeptat, zda je tam vstup neomezený nebo je tam vstup pouze 2× za
pobyt? Děkuji
Wellness Hotel Synot***
Dobrý den, znamená to, že můžete všechny sauny využívat
neomezeně.
Krásný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zadala jsem do výpočtu ceny pobytu dvě děti – 3leté (cena zůstala stejná) a 0 leté – cena se navýšila… chci se zeptat, zda je někde chyba, nebo se opravdu v případě pobytu dvou dospělých a dvou dětí cena navyšuje?
Dále prosím o sdělení, jak je to se vstupem dětí do wellness zóny, zda mají dovolený vstup všude, nebo je někde vstup dětem zakázán…
Děkuji
Dobrý den, Kateřino. Děkuji Vám za dotaz. V rámci nabídky, lze ubytovat dvě dospělé osoby a 1 dítě na přistýlce + 1 dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči zdarma. Přidat osoby je možné pouze do pokojů Superior a Apartmá. S přáním krásného dne, Karel