Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Pobyt v klidné části Liberce se snídaní a relaxací v privátním wellness

4,0 / 5 Pytloun Design Self Check-in Hotel Liberec (mapa) 14 prodejů

Hodnocení podniku Pytloun Design Self Check-in Hotel

4,0 17×
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení
100%

Filtry
Recenze zákazníků

personál ochotný a milý, vynikající snídaně, pokoj byl čistý

personál není vždy dostupný

Hodnoceno: 22. března 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt v Liberci se snídaní a privátním wellness

Byli jsme přesunuti do jiného hotelu – Pintloun Imperial a byli jsme nad míru spokojeni

Hodnoceno: 22. února 2022 – Skupina přátel

Kvůli chybě během rezervace jsme byli přesunuti do Pytlou grand hotel. Hotel byl moderní pokoj dobře vybavený a jídlo vynikající. Není na co si stěžovat.

Součástí voucheru bylo i welness bohužel i s předstihem bylo už zaplněné. Takže doporučuji vše domluvit co nejdříve po zakoupení. Vše bylo kompenzováno vířivou vanou v koupelně, kterou jsem v hotelu viděl poprvé.

Hodnoceno: 22. října 2021 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt v Liberci se snídaní a privátním wellness

Hotel je velice pěkně a moderně zařízený, výřivá vana na pokoji byla super, hodila se, protože na klasický wellness jsme se nedostali
Jinak chválím určitě obsluhu recepce, všechny recepční byly velice milé a ochotné + pan číšník

Původně jsme měli být ubytovaný právě v Design hotel Pytloun na okraji města, tuto lokalitu jsem si vybrala záměrně kvůli klidu.. Bohužel poměrně pozdě (2 hodiny před ubytováním) mi přišla sms- ka, že hotel je v rekonstrukci a že jsme přeloženi do hotel Imperial v centru města, vzhledem k tomu, že jsem řídila o této zprávě jsem neměla ani ponětí, a přijela k Designu, kde na nás pochopitelně koukali jak na blázny… Ano Imperial je také velice hezký hotel, i proto jsem u hodnocení dala hvězdiček, horší to bylo že je u kolejí kde jezdí tramvaje- se špunty v uších se i toto dalo překousnout.
Věc kterou jsem ovšem hodně težko překousávala byl fakt, že když jsme s manželem první večer šli na večeři, byl restaurace obsazena, ano dobře chápu beru, obsluha nám řekla ať 5 minut počkáme v hale u recepce, čekali jsme dokonce i 10min., pak jsme se vrátili zpět, čekali na schodech u restaurace jak blbci dalších 20min. a přestože nás paní viděla, jen s úsměvěm kolem nás proběhla… Takže jsme se poté otočili a odešli do centra do města na jídlo… Tohle mě bohužel velice zklamalo..
Druhý večer jsme proto již raději šli až po 20h a pan číšník byl velice ochotný a milý

Hodnoceno: 11. srpna 2021 – Partneři

Hotel byl uzavřen

Hodnoceno: 8. srpna 2021 – Rodina s většími dětmi

Na úvod bych ráda všechny upozornila, že tento pobyt s wellnessem se nenachází v jednom hotelu. Já jsem si bohužel této skutečnosti při objednávání nevšimla. Na pobyty od Slevomatu jezdím spoustu let, ale takovou podivnou zkušenost mám úplně poprvé. Velký problém je v tom, že v jednom hotelu bydlíte, v jiném máte večeře a ve třetím wellness. Hotely jsou od sebe vzdálené po Liberci tak 45 – 60 minut pěšky což je hodně daleko.
Byli jsme na cestě do Liberce a dvě hodiny před tím nám přišla sms s upozorněním, že nám pobyt ve vybraném hotelu ruší a máme jet jinam do hotelu Pytloun City Boutique, kde bude vše za stejných podmínek. Já byla v šoku původní hotel byl na klidném místě, ale tento se nacházel přímo ve středu města, kde byl hluk a bordel neboť tam momentálně dělají nějaké opravy tram. kolejí.
Hotelu Pytloun City Boutique – recepce dole zrušená, hotel se nachází jedno poslední patro recepce v baru slečna brigádnice úplně neschopná. Do hotelu a pokojů se tak dostane úplně každý bez problémů. Parkování mělo být zdarma, ale recepční po nás chtěla peníze ( dost velké pro nás za dva dny ) parkování zdarma na voucheru odmítla. Z toho důvodu jsme museli parkovat na ulici což byl dost problém. Pokoje na první pohled pěkné, ale v reálu rozbitý skleněný stolek. Z klimatizace pouze tekla voda a v létě v tom vedru mají na pokojích teplé přikrývky a polštáře. V noci se tam v tom horku nedalo vůbec spát. Na baru asi brigánice/recepční nezvládla ani nalít víno a v teplých dnech nemají ledovač neboť jej údajně někdo ukradnul.
Večeře byly v restauraci Zlatý kohout, zde musím jídlo pochválit, ale ceny pití se musely hradit a bylo to pro nás strašně drahé.
Nejhorší zážitek nás čekal na wellnessu, na který jsem se velice těšila. Navíc nám vyšlo krásné počasí což bylo super, protože wellness se nacházel napůl i venku. Vzhledem k tomu, že se nacházel hotel daleko museli jsme dojít na informace zjistit cestu a koupit si jízdenky. Wellness byl objednaný po telefonu dne 1. 7. po mém nákupu pobytu na den 13. 7. v čase 15–17 hodin. Po 14 hodině jsme tam dojeli autobusem v tom hrozném vedru a recepční / manažer nám oznámil, že tam žádnou rezervaci nemáme !!! Po mém oznámení, že jsem jej objednala po telefonu mi drsně sdělil, že se mnou nikdy po telefonu nemluvil a obvinil mně ze lži. Dokázala jsem mu ve svém mobilu ve výpisu volání, že voláno bylo a našla i jeho jméno Ondřej Soukup. Bohužel i přes tuto skutečnost mi oznámil, že se mnou nikdy nemluvil a rezervaci tam nemá. Udělalo se mi hrozně pychicky hrozně špatně z rozčilení neboť jsem se na wellness moc těšila a druhý den jsme měli jet domů. Vzhledem k situaci, že tam měl do večera obsazeno musela jsem vzít termín na druhý den v čase od 10 hodin. Byla to hrozná bezmoc. Můj přítel se také rozčílil a řekl, at nám objedná a uhradí taxi, že se v tom vedru nepotáhneme autobusem přes celé město. Recepční taxi objednal a v našem hotelu recepční sdělil, že to byla naše chyba a wellness jsem žádný objednaný neměla. Chtěla jsem si od něj napsat písemné potvrzení o jeho chybě, ale to odmítnul a napsal pouze, že že wellness byl zrušený a já dostala nový termín.
Wellness byl sice hezký, ale z důvodu velkého ochlazení nebylo možné venkovní prostor využít. Po wellnessu vždy chodíme na pokoj, kde hodinu ležíme neboť se musí hodně pít a odpočívat. Člověk se potom hodně potí a vyplavuje z těla škodlivé látky. Bohužel tato možnost nebyla. Museli jsem sednout do auta a jet dvě hodiny domů. Cestou jsme byli mokří propocení a vzhledem k prudkému ochlazení venku jsem bohužel prostydla.
Před odjezdem jsme panu manažerovi hotelu (seděl tam vždycky u snídaní) sdělili, že jsme zklamáni a znechuceni. Dal nám kartičku se slevou na příští pobyt, ale již bych tam nikdy nejela a slíbil, že do týdne zavolá a situaci s námi bude řešit osobně. Vzhledem k tomu, že se vůbec neozval, tak jsem se rozhodla napsat hodnocení veřejně, abych tím především varovala ostatní před nákupem tohoto pobytu.
Byl to můj nejhorší pobyt, který jsem za ty roky prožila a ještě nyní se léčím z nachlazení.

Hodnoceno: 28. července 2021 – Partneři

Snídaně dobré.
Moc dobré večeře, i když v jiném hotelu, milý personál.
Wellness bylo hezké.

1.5 hod před příjezdem přijde sms, že bydlíte v jiném hotelu v centru města. To se dá ještě pochopit, ale…
Vstup do hotelu: Nevíte kam jít. Může se dostat kdokoliv z venku až k pokojům. Recepce až na konci všech pokojů. Při vstupu do haly na Vás kape voda ze stropu.
Pokoje: Nemilá vůně ze starého filtru klimatizace. Rozbitá sprcha, stříká i z ovládání.
Personál: Brigádníci, takže se vlastně nic nedozvíte. Manažer ráno nic netuší.
V noci celý hotel vzbudil alarm, nikdo z personálu nepřišel. Všichni ve stresu.

Hodnoceno: 21. července 2021 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt v Liberci se snídaní a privátním wellness
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní popis.