Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Moderní ubytování v maďarském Sárváru: možnost jídla i zapůjčení kol
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 30 939 0953 nebo e‑mailem na info@r31sarvar.hu
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem a kód voucheru na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
- Recepce se nachází v protilehlém hotelu Onyx***
- Dítě do 1,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Pro rodiny se 3 a více dětmi je potřebné ověřit dostupnost telefonicky či e-mailem před zakoupením voucheru.
- Do všech pokojů je možné přidat dětskou postýlku.
- Domácí mazlíčci: 6000 Ft (cca 16 €) / noc (Kauce: 30 000 Ft (cca 80 €))
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 2400 Ft / noc
- Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer,prosím mám dotaz ohledně vstupů do lázní.Jsou v ceně nebo si je musí hradit každý sám?
Dobrý den, Stanislave. Děkuji Vám za dotaz. Abyste měl vstup do lázní v ceně voucheru, zvolte tuto variantu v nabídce. Dále pokračujte v procesu objednávky a po dokončení objednávky, Vám bude zaslán voucher a emailu. S přáním krásného dne, Karel
V nabitce je napsáno ubytování pro 2, cena pod tím je za oba nebo za 1.
Dobrý den, Růženo, uvedená počáteční cena „od … Kč“ u dané varianty nabídky je pro min. 2 osoby. Dle počtu osob, délky pobytu a případně typu zvoleného ubytování se pak cena upravuje a konečná cena se Vám zobrazí po zvolení všech potřebných údajů v našem online rezervačním kalendáři (u varianty nabídky po kliknutí na Vybrat termín, dále také vpravo vedle nabídky). Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda je možnost nákupu na fakturu ? popř,
kdo mi ji vystaví ? potřebuju to pro zaměstnavatele a musí tam být
vyplněné určité věci, aby mi to schválil.
Děkuji.
Dobrý den, Lukáši, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte přímo na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, na recepci je možné domluvit se anglicky?
Dear Marcela,
yes, our reception staff speaks english.
Dobrý den,
zakoupil jsem poukaz na pobyt pro 2 osoby 23.5. až 28.5. Musím nějak
nahlásit, že budu chtít parkování pro auto?
Dobrý den, Zdeňku, není to nutné. Parkování je zdarma. Případně můžete kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu info@r31sarvar.hu či telefonicky na čísle +36 30 939 0953 a informaci si ověřit. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den nemůžu najít nějaký kontakt na vaši společnost
Dobrý den, Lado. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel můžete kontaktovat přímo přes e-mail info@r31sarvar.hu nebo telefon+36 30 939 0953. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den na recepci domluvím česky? děkuji
Dobrý den, Jaroslave.
Personál hotelu mluví anglicky, německy a maďarsky, nicméně věřím, že se na všem domluvíte bez problémů. Přeji hezký den, David