Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Pobyt si zarezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu recepce@hotelrichard.com nebo telefonním čísle 354 696 111.
Pokud chcete jiný typ pokoje, ověřte si jeho dostupnost před zakoupením voucheru na e‑mailu recepce@hotelrichard.com nebo telefonním čísle 354 696 111.
Pokud plánujete pobyt se psem ověřte si možnost ubytování před zakoupením voucheru (s pejskem je možné bydlet pouze v 1. patře hotelu).
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 354 696 111 nebo e‑mailem na recepce@hotelrichard.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc (pouze po přechozí domluvě a jen psi menších plemen (do 35 cm výšky). Pes nesmí do restaurace hotelu a wellness centra. Za konečné čištění a desinfekci pokoje si hotel účtuje jednorázový poplatek 500 Kč. Pro pejsky je určen pokoj v 1. patře hotelu.))
Wi-Fi zdarma
Parkování: 150 Kč/noc/před hotelem nebo 200 Kč/noc/garáž
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den.Je prosím prostor bezbarierový,pro vozíčkáře?Máte
u bazénu pomocnou kladku se sedákem,aby se maminka bez nohy dostala do
vody?Děkuji Dagmar
Slevomat.cz
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi spojit s poskytovatelem a
bohužel, bazén není uzpůsobený. Není zde pomocná kladka se sedákem. Do
výtahu se nevejde elektrický vozík, pouze manuální. S přáním krásného
dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Je prosím prostor bezbarierový,pro vozíčkáře?Máte u bazénu pomocnou kladku se sedákem,aby se maminka bez nohy dostala do vody?Děkuji Dagmar
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi spojit s poskytovatelem a bohužel, bazén není uzpůsobený. Není zde pomocná kladka se sedákem. Do výtahu se nevejde elektrický vozík, pouze manuální. S přáním krásného dne, Karel