Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 18 2019 100 nebo e‑mailem na
skalny@skalny.com.pl – rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš email pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Nemusíte se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo máte zájem o pokoj vyššího standardu, ověřte si dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Terezo. Děkujeme za Váš dotaz. Vystavení FKSP faktury se
týká převážně českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení
FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem,
zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte
objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele
slevy (na hotel). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a
variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší
firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách.
Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci
„Jak uplatnit“. Více informací najdete na www.slevomat.cz/fksp. Přeji Vám hezký
den. Matěj, Slevomat.cz
Jitka Hartová
Ve variantě „pobyt s polopenzí a masáží“ nic konkrétního
s masáží neuvádíte. Prosím informace o jakou jde masáž, jak dlouhou a
jestli je pro každou osobu z voucheru.
Děkuji a zdravím
J. Hartová
Hotel Skalny***
Dobré ráno,
Masáž trvá 25 minut a na místě si vyberete, zda chcete klasickou nebo
relaxační masáž.
Dzień dobry,
Masaż trwa 25 min i wybierają Państwo na miejscu czy ma być klasyczny czy
relaksujący.
Petr
Dobry den jaká je prosim kapacita hotelu děkuji za odpoved´
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře. Děkujeme za Váš dotaz. Záleží o jaký termín
máte zájem. Zda je volný dostatečný počet pokojů zjistíte tak, že si
v nabídce nastavíte datum příjezdu a odjezdu, vložíte voucher do košíku
a v košíku si můžete upravovat počet kusů voucherů. Pokud Vám systém
nabídne více jak 1 kus, je volných více pokojů než 1. Přeji Vám
krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Denisa
Dobrý den, od kolika hodin se prosím podává snídaně a jaká je
provozní doba wellness? Děkuji
Hotel Skalny***
Dobré ráno,
snídani podáváme od 8:00 do 11:00.
Wellness centrum je otevřeno od 8:00 do 22:00.
Dobrý den,
šel by pobyt hradit z FKSP?
Děkuji
Powadová
Dobrý den, Terezo. Děkujeme za Váš dotaz. Vystavení FKSP faktury se týká převážně českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (na hotel). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Více informací najdete na www.slevomat.cz/fksp. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz